• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Start wereld Fairbanks

Deleted User - 486404

lachwekkend die posts van mrmm en kraters

Beste Arctic,

misschien moeten jij en je beste vriend: 'Mastadont.' jullie eens afvragen wat jullie hier nog komen doen op The West. Alles wat hier gebeurt, is volgens jullie 'lachwekkend', 'triest', 'arrogant', enzovoort...

Dat is toch niet leuk zo? Begrijp me niet verkeerd. Jullie moeten van mij niet weg maar het is toch niet leuk om jullie telkens kwaad te moeten maken bij een spel dat jullie eigenlijk horen te spelen om jullie te amuseren. Heel de tijd staan jullie klaar om iedereen neer te sabelen die een andere mening heeft dan jullie of het team te bashen. Hierdoor zaaien jullie verdeeldheid en maken jullie het forum ongezellig. Mensen blijven ervan weg aangezien niemand het leuk vindt om afgezeikt te worden. Toch lopen jullie met oogkleppen op en bashen jullie leuk verder. Gezellig met zijn twee.

Daardoor mijn oproep om in eigen boezem te kijken en naar het gedrag te kijken dat jullie stellen. Als jullie echt, maar dan ook echt begaan zijn met The West, zorg dan dat het forum een leuke plaats wordt. Een plaats waar iedereen zijn zeg kan doen: ervaren spelers, nieuwe spelers en het team. Geen wij VS zij creëren zoals jullie nu doen. Het kan natuurlijk ook zijn dat jullie wens is dat dit forum uitsterft en dat niemand er nog iets op zegt. In dat geval kunnen jullie gewoon doorgaan zoals jullie bezig zijn.

Verder wil ik ook zeggen dat 'de oppositie' of tot welke groep jullie willen behoren ook regeltjes heeft. Je kan niet zomaar mensen gaan bashen, zo verlies je je geloofwaardigheid. Je moet met voorstellen komen, elkaar respecteren en argumenteren. Argumenteren is net wat anders dan elkaar verwijten maken. Vanaf je iemand persoonlijk moet gaan aanvallen, heb je de discussie wat mij betreft bij voorbaat verloren.

Hoeveel evenementen hebben jullie al proberen te organiseren? Wat hebben jullie al concreet gedaan om van The West een leuke plek te maken? In mijn ogen niets! Elke post afscannen naar fouten en op wereld 1 in de chat brullen hoe lachwekkend een post is, dat hoort er niet bij. Goed, je bent niet verplicht dit te doen maar ga dan niet in elk topic op de loer liggen om de mensen die wel de moeite nemen om van The West een leuke plek te maken, neer te sabelen of af te zeiken.

Dank jullie wel!

MrMM

___________________________________________________________________________

Algemeen

Ik ben het helemaal eens dat een stemming een goed idee is! Dan moeten er wel snel met voorstellen afkomen waardoor een stemming kan plaatsvinden. Best wel andere namen dan dan van die negatieve in de aard van: 'Failwest' ... Die gaan natuurlijk niet gekozen worden.

Ik weet niet in hoeverre er de mogelijkheid bestaat om de naam nog te wijzigen als de wereld al gestart is? Indien dit mogelijk is dan is er wat meer tijd om nog een naam te kiezen.

Ik vind 'Fairbank' en 'Florida' wel coole namen. :)
 
Ook off-topic, excuus, maar bepaalde wereld 1 figuren zouden ook wel eens op slot gezet mogen worden....
Altijd dezelfde...

Maar goed, zoals ook geopperd is Fort Laramie ook een leuke naam. :)
 
Fairbank dus, Fiasco of Failure was beter geweest. Of Fallus (= penis ofwel gelul).
Hoe dan ook een wereld waar ik in elk geval niet meer aan ga beginnen, dus succes met de volgende uitgestorven wereld.....
 

DeletedUser16286

Florida vind ik wel een mooie, als die wereld er dan toch moet komen.

Fairbank komt nu mijn neus al uit.
 
Ben ik de enige die zin heeft in de nieuwe wereld? Man man man, wat een gehaat.
Ik vind Florida tot nu toe het beste/leukste voorstel! :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser5049

Fairbanks klinkt goed en ik kom eraan, maar hopelijk is dit de laatste wereld die er bij komt .
 
Pfff Masta en Arctic hebben mijn taak overgenomen, maar een verslechterde versie :(

Nu we tegenwoordig level 150 kunnen worden vind ik dat Inno haar beleid moet aanpassen wat betreft het openen van een nieuwe wereld. Er zijn nauwelijks mensen level 150 op dorado en die staan ruim voor op anderen. In die context is ruim nog niet iedereen klaar met deze wereld. Ik vind het dus ook redelijk basaal om nu een wereld te starten met als redenen ''een nieuwe frisse start''. Wat gaan de mensen doen die dit nodig hebben? Weer strijden om een hoge plaats en nogmaals verliezen van de nuggetgebruikers? Dit is een spel waar je met heel actief spelen erg snel goed kunt worden, maar persoonlijk vind ik dat een beetje tegenstrijdig met mijn eigen visie van The-West vergeleken met andere inno games. Persoonlijk vind ik The-West uniek door de passieve houding die je hier kunt hebben terwijl je alsnog goed kan worden. Bij de andere spellen is activiteit erg noodzakelijk, hier niet.

Persoonlijk vind ik deze passiviteit erg prettig en ik denk dat dit ook de reden is dat veel mensen het zo lang spelen. Je kunt een week niet inloggen en er is niks gebeurd, op een iets lagere ranking na. Je kunt dagelijks weinig inloggen en toch goede progressie maken. Ik denk dat dit één van de sterkste kanten is van The-West en vind dat hier meer op gefocust moet worden. Tegenwoordig kun je met nuggets en activiteit zo erg veel sneller groeien dan passieve spelers dat het gat erg groot wordt in korte tijd. Natuurlijk vind ik niet dat de ranglijst gebaseerd moet worden op passiviteit of dat mensen die actief spelen geen hogere ranks verdienen, maar het gat is naar mijn mening gewoon te groot. Op nieuwe werelden kun je level 150 worden binnen 2 jaar, terwijl veel spelers er minstens 5 jaar over doen of gedaan hebben. De charme van nieuwe werelden valt daarom bij mij weg, zeker om zulke korte termijn.

Zoals ik al eens in een eerdere post aangegeven had, ik word eindelijk pro op Dorado. Hiermee bedoel ik, dat ik nu een level bereik waar ik eindelijk eens wat skills kan creëren met bijvoorbeeld fortgevechten. Op level 80 maak je gewoon geen verschil en ben je slechts een bijzaak. Als lpbom moet je aardig hoog level zijn wil je veel LP hebben en ook nog redelijke skills. Nu ik die stage (naar mijn mening) ongeveer bereik komt er een nieuwe wereld wat de activiteit weer weg zal nemen. Dit zal hoe dan ook gebeuren en dit kun je NIET ontkennen, want het gebeurt gewoon weg ALTIJD. Ik vind dat The-West een spel is wat erg gebaseerd is op een lange termijn investering. Het kost gewoon veel tijd als je passief speelt om wat nuttigs te worden. Ik arbeid gewoon dagelijks mijn AP op met 1 uur arbeiden (zie ik als passief speelgedrag) en het duurt gewoon super lang voordat ik mij nuttig ga voelen.

Ik ben dus zeker tegen op het starten van deze nieuwe wereld, maar het is helaas inno's besluit.

Dan nog iets, er wordt gevraagd aan ons om een naam te bedenken. Er zijn echt tientallen opties gegeven, maar persoonlijk vind ik tot nu toe dat alle inzendingen als waardeloos gezien kunnen worden, aangezien de wereld al in een paar uur start en er totaal geen poll is geweest over de naam. Ik neem aan als je ons spelers op een democratische manier vraagt wat de naam moet zijn, dat je dan ook het besluit democratisch laat nemen en niet auto/aristocratisch. Ik hoop dus dat de naam voorlopig nog gemakkelijk veranderd kan worden. Indien dit niet het geval is, betreur ik de gang van zaken wederom, maar daar ga ik niet vanuit.

Verder heb ik nog de tip, er zijn zoveel inzendingen dat het misschien verstandiger is om elke speler maximaal 1 of 2 namen in te laten zenden, zodat het nog enigszins normaal is om een poll te starten.
 

DeletedUser15791

ja server kraakt weer eens kan er al een kwartier niet meer op
maar als er weer eens een actie is die handen vol nuggs kost en dus euro's kraken nooit , raar hé
 
4h623b.png

gaat weer lekker zo...........
denk je dagje lekker levelen.........dus niet...​
 
Bovenaan