• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Start nieuwe wereld

Welke naam zou jij voor de nieuwe wereld kiezen?


  • Totaal aantal stemmers
    21
  • Enquête gesloten .

DeletedUser16286

Alsjeblieft niet weer zo'n saaie naam als Fairbanks of Galveston ofzo. Noem het dan op z'n minst gewoon Guantanamo Bay
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Het meest bizarre is nog dat er sneller een nieuwe wereld geopend wordt op .NL dan op .NET
Welgeteld 5 dagen eerder, maar dat heeft puur te maken met beschikbaarheidsredenen. ;)

Overigens heb ik een poll toegevoegd met de (volgens mij) meest serieuze suggesties.
 
Welgeteld 5 dagen eerder, maar dat heeft puur te maken met beschikbaarheidsredenen. ;)

Overigens heb ik een poll toegevoegd met de (volgens mij) meest serieuze suggesties.


Beetje jammer dat Greenland/Groenland eruit gefilterd is. Was namelijk wel serieus.
 
Genderneutraal was ook gewoon serieus :o
Straks gaat MOH nog janken omdat hij op geen wereld wilt vanwege sexisme
 

DeletedUser16632

Je kan beter van alle werelden, 3 werelden maken. Dan word het tenminste wat drukker en leuker op die servers ipv Weer een nieuwe erbij wat de actieve spelers alleen nog meer verdeeld..

wereld naam:
Goldcreake
 
@noessy25
cry.png
kopieren en plakken vanuit de the-west chat.
 
De richtlijn om eens per jaar een nieuwe wereld te openen zal blijven bestaan. Ik heb dit zolang als mogelijk uitgesteld.
Wat betreft het kiezen van een naam is het echt aan jullie. Mocht er niets uitkomen, zal het inderdaad iets in de zin van Galveston ofzo worden.


Volgende keer als er een nieuwe wereld moet komen, dan graag verwijzen daar de Deense server. Colorado is daar in mei dit jaar geopend. Briscoe, de wereld die daarvoor het nieuwste was, bestond al in 2012. Dus 4 jaar en 10 maanden (of langer) na elkaar geopend. Nou moet ik toegeven, 5 jaar is wel lang, maar laten we zeggen het gemiddelde tussen 1 jaar en 5 jaar is wel mooi, dus 3 jaar? :p Wel gek dat het daar wel jaren zonder nieuwe wereld mocht van inno en dat het hier niet mag, beetje oneerlijk als je het mij vraagt.
 
Bovenaan