• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stalen kistjes bij kleine fortgevechten.

Voorstel
Het is erg simpel. Er moeten stalen kistjes te krijgen zijn bij pioniersforten.
Details
De reden hiervoor is het volgende:
Ik neem wereld 3 als voorbeeld.
Er worden daar door onze tegenstander voornamelijk aanvallen op pioniersforten geplant, omdat ze 30 onliners hebben en massa's lp.
Als wij als verdedigers 1 keer goed deffen worden er regelmatig resultaten van 10k+ gehit behaald en 100 schoten ontweken.
Bij grotere fortgevechten is dit niet het geval, want je hebt een grotere kans als online om daar ko te gaan, aangezien er veel offliners zijn. Dit heeft als gevolg dat er hier minder word gehit gemiddeld gezien.
Hieruit trek ik de conclusie dat er betere prestaties worden geleverd bij kleinere forten. Alleen voor die betere prestaties kun je maximaal een IJZEREN kistje krijgen. Dit vind ik onzin en mijn idee is om ook staal te laten verkrijgen met kleine fortgevechten(ook al is het er maar 1 voor de beste speler).


Misbruikpreventie
Niet van toepassing.

Visuele hulpmiddelen
Niet nodig.
Samenvatting
Het idee is dat er staal te krijgen is bij pioniersforten, met als reden dat er daar ook superprestaties worden geleverd en misschien wel meer dan bij grotere fortgevechten. Als er bij kleine fortgevechten ook stalen kistjes te verkrijgen zijn krijg je een hogere motivatie om online te zijn bij dit soort gevechten. Je krijgt ook wat voor je prestaties.

Administratie
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën?Nee (niks gevonden met de zoekfunctie)
 

DeletedUser

Mee eens:p Misschien kunnen ze beter de fortgevechten verkleinen? Net als op de beta..
 

DeletedUser

Gedeeltelijk eens, gedeeltelijk oneens. Ik ben bang dat met kleine forten te makkelijk en te vaak een stalen kistje te vinden is. Zeldzame items moeten natuurlijk zeldzaam blijven.

Verder is er ook nog de optie om zelf aan te vallen. Vanaf 18 oktober (36 gevechten) zijn de aanvallen zo verdeeld:
Legends 23x
War 11x
Neutraal 2x (allebei op legends)
daarvoor was het nog redelijk verdeeld.

Zo zie je dat als je zelf wat vaker aanvalt het misschien wat meer voorkomt dat je stalen kistjes kan krijgen.
 
Daarom vind ik ook max 3. Alleen de kleine fortgevechten zijn spannender dan de anderen, bij grotere ligt het vaak in handen of de offliners hun pijl hebben gezet... 30 onliners tegen 30 onliners en een paar offliners is spannender, alleen het levert niets op.

Ilaro, cape of good hope valt vaker aan dan iedereen de laatste tijd. Die zijn net overgestapt, dus dat is een kleine verklaring van het grote verschil.
 

DeletedUser

Ik heb de aanvallen van -cape of goodhope- voor de overstap gewoon bij jullie meegeteld ;)

Maar max. 3 stalen kisten bij een klein fortgevecht vind ik toch best veel. Hoeveel ijzeren en houten kisten worden er zo gemiddeld uitgegeven?
 
Over de hoeveelheid kunnen de devs beslissen,
Alleen op de non-premium werelden zijn tegenwoordig alleen de kleine FG'en leuk, want dat ligt in handen voor de onliners, aangezien the-west minder populair word. Alleen bij een niet eens vol fortgevecht kun je staal halen?..
 

DeletedUser

ben voor alleen moeten de eisen wel hoog liggen.

Dus 10K+ schade of 100+ uitwijkers ofzo, dev's moeten maar kijken hoe hoog.
 

DeletedUser

ik zit er een beetje tussenin. Ik ben het ermee eens dat er vooral kleine gevechten op de oudere werelden zijn, omdat er steeds minder mensen online kunnen komen en er dus wel een bonus op moet zijn. Maar een stalen kist... ik weet het niet. Ik zou geen nee stemmen op een poll tenminste ;)
 

Deleted User - 308552

Ze zouden (zoals al eerder gezegd is) wel zeldzaam moeten blijven, dus maar een paar kistjes per fg vanaf inderdaad 10K+ schade of 100+ ontweken schoten.
 
Kijken er tegenwoordig maar zo weinig mensen hier, of vind niemand dit interessant:p, want zo word het niets. Tanais dat vind ik wel zo, maar op w3 word dat best vaak gehaald. Maarja 8k hitten en 80 ontwijken verdient geen staal? Het is ook op pure prestaties gericht heb ik gemerkt, of veel gehit of veel ontweken, maar dat terzijde.
 

Deleted User - 308552

Het is moeilijk te zien uit de uitslagen wie er het beste als teamspeler gewerkt heeft...
 
Bovenaan