• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stadsshops importeren

DeletedUser1448

Hey iedereen,
nu er zoveel nieuwe kleding is willen veel mensen hun kleerkast aanvullen met spullen die ze nodig hebben. Zoeken naar die spullen via de stedenranglijst kan eeuwen duren. Gelukkig heeft twdb ook daar een antwoord op. Je kan je stadshops importeren op twdb en via twdb kan je dus ook naar een item zoeken en dan zegt twdb in welke stad deze items te koop zijn.

Via deze link kan je naar items zoeken en je stadshops importeren

Gelieve dit allemaal te doen. Ook vraag ik iedereen om hun steden uit te bouwen zodat we zo snel mogelijk alle items kunnen kopen!

Groetjes,
Roller
 
ik denk het niet :p maar heb het nog nooit gedaan...
iig zijn de reeds uitgebouwde steden makkelijk te tellen dus je hebt niet echt zo'n zoekfunctie nodig
 

DeletedUser1448

ik denk het niet :p maar heb het nog nooit gedaan...
iig zijn de reeds uitgebouwde steden makkelijk te tellen dus je hebt niet echt zo'n zoekfunctie nodig


Euh jawel je hebt dat nodig. Aan de ranglijst zie je niet of een stad is uitgebouwd. En dan moet je elke stad de shops openmaken en kijken of het item er is. Jij liever dan ik :p Op twdb gewoon 1x klikken op het item en je vind alle shops die hem verkopen
 

DeletedUser1448

okeeeeee :)

Dan verander ik mijn oproep in: bouw eens die steden uit :mad::mad::mad::mad:
 
Bovenaan