• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stadsforum upgrade

  • Topicstarter Deleted User - 308552
  • Startdatum

Deleted User - 308552

Ik heb laatst een aantal oude ideëen doorgenomen en een aantal daarvan verder uitgewerkt, dit is er één van:

Voorstel
Een aantal upgrades voor het stadsforum, waarmee het makkelijker te gebruiken wordt.

Details
Een manier om aan te geven of een speler online, offline, op vakantiemodus of geblokkeerd is, denk hierbij aan een symbooltje / gekleurd bolletje.
Een directe link naar de laatste post in een discussie, zodat je niet nog eens op de laatste pagina hoeft te klikken.

Misbruikpreventie
Suggesties zijn welkom.

Visuele hulpmiddelen
Online/offline:
De tekst heb ik zelf bedacht :p
stadforumidee.png
Directe link naar laatste post:
stadsforumdirectelink.png

Samenvatting
Een paar upgrades voor het stadsforum, weergave van spelers die online/offline zijn en een directe link naar de laatste post / pagina van een discussie.


Administratie
 

DeletedUser

lekker idee ;) maar voor mij hoeft het niet :) een extra klikje of in de chat scrollen mag toch :)
 

Deleted User - 308552

Nah, het is wat sneller, zeker op een wereldforum / overlegforum met een bevriend bondgenootschap ;)
 

DeletedUser

Het is wel handig om een knop te maken naar de laatste post in de discussie ja. Dat online/offline vind ik een beetje overbodig, dat kan je ook zien in de chat.
 

DeletedUser8307

Kan in principe wel komen. Altijd leuk zo'n kleine dingen die het iets makkelijker maken voor de spelers.
 

DeletedUser

online/offline is niet nodig, als de persoon niet op de chat is, issie offline voor mij. 0/5

laatste post is wel zeer makkelijk! 4.5/5
 

DeletedUser

Ben het met iedereen hierboven eens dat de online/offline een beetje overbodig is. Ik zal echt niet klagen als het wel komt, maar het hoeft niet.

Die met de laatste pagina is zeker handig!
 
Bovenaan