• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stads opties

DeletedUser1123

Als dit een goed idee is, ik kan het niet naar het duits vertalen;P (wel engels)
Je hebt een stad, daar ben je oprichter van.
in een normale stad zit een Burgermeester, als je hier nou oprichter verdeelt in: Burgemeester en andere rangen.
Burgermeester kan er maar 1 zijn en die taak kan aan iemand anders gegeven worden, maar dan ben je het zelf niet meer (en dit moet bevestigt worden dat je niet met 1 druk op de knop iemand perongeluk de stad in handen geeft)
Daarnaast heb je dan nog rangen, die de burgermeester kan aanmaken:
Bijvoorbeeld: Initiate, Member, builder, Social member, Officer, sherrif, co-mayor....
En dan namen wat de burgermeester zelfs wilt, kan in allerlei namen..
Elke rang kan andere dingen. bijvoorbeeld intiate, de naam zegt het al, kan niet veel, misschien alleen geld storten en in het hotel slapen, of wat de burgemeester dan ook maar instelt..
Een member (dat is op mayor[burgemeester] na de enige rang die direct wordt aangemaakt en niet verwijderd kan worden totdat er een andere rang is) kan bijvoorbeeld iets meer. Een builder kan bijvoorbeeld dingen die een member niet kan, maar die kan bouwen..
En een social member kan je bijvoorbeeld instellen dat die niet hoeft te doneren maar puur alleen kan profiteren van de stads voordelen..
een officier kan bijvoorbeeld boetes uitdelen of netzoals een sherrif, en die kan bijvoorbeeld wat een sherrif niet kan, de zelfde taken als bijvoorbeeld een gemeenteraad.
Om bepaalde dingen te kunnen moet de stad bepaalde dingen wel hebben, bijvoorbeeld sherrif kantoor, doodgraver dan kan je rangen permisie geven om te schieten zeg maar..
Met deze optie kan je voorkomen dat mensen die je niet vertrouwt bijvoorbeeld geen geallieerde steden aanvalt, of dat mensen die niet veel bouwskills hebben geen dingen bouwen, of bijvoorbeeld dat niet iedereen zomaar een topic aan maakt, maar dat je eerst een rang met permisie daarvoor nodig hebt..


MvG

Mark.
 

DeletedUser

Leuk idee, dat e per rang rechten hebt.
Meer ik ben bang dat het voorlopig nog niet komt.:(
Ik hoop het wel:D
 

DeletedUser

is het niet makkelijker dat je gewoon rechten aan mensen kan geven in plaats van 200 rangen?

Dus bv jij als stadsoprichter kan het recht "leden uitnodigen" of "forum bijhouden" aan leden geven
 

DeletedUser

Nee dat zou niet leuk zijn denk ik Sven.
Maar ik vind het een goed idee!

Ps. het maakt niet uit of je naar .NET of .DE doet
 

DeletedUser54

een officier kan bijvoorbeeld boetes uitdelen of netzoals een sherrif, en die kan bijvoorbeeld wat een sherrif niet kan, de zelfde taken als bijvoorbeeld een gemeenteraad.

Boetes uitdelen?
Uhm die bedoeling snap ik niet goed. Stel je geeft een lid gewoon voor de lol een boete van 3000 euro. Hoe wil je dat dan aan gaan pakken?
 

DeletedUser

Boetes uitdelen?
Uhm die bedoeling snap ik niet goed. Stel je geeft een lid gewoon voor de lol een boete van 3000 euro. Hoe wil je dat dan aan gaan pakken?



zeker in lage steden met level 10 mensen hebben niet eens zoveel geld en kunnen die boete niet betalen.

dat is geen slim plan nee!

en vele rangen zijn ook niet echt slim.
 

DeletedUser

staat ook niet
zoals nu is is het best.
mag wel iets bij.
maar voor de rest is het best geregeld.

je moet er niet te veel hebben dan krijg je ook verwarring
 

DeletedUser

Ik vind boetes wel een goed idee maar dan wel een maximum.
En als je een stadoprichter bent en je ontdekt dat iemand met een andere hoge functie je leden hoge boetes oplegt, maak je die boete ongedaan en ontsla of degradeer je die andere met die hoge functie.
 

DeletedUser

dat boetes was een voorbeeld volgens mij, hij bedoelde dat je dan alle rangen kan indelen wat ze kunnen, en als je dan een sherrif kantoor hebt dat je rangen rechten kan geven die je kan krijgen door het sherrif kantoor..

P.s Zijn idee was niet het opstellen van boetes, dat heeft niks met dit topic te maken en als je daar over wilt discuteren doe dat dan in een ander topic. Geen Off-topic svp:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Op wat ga je beboeten? dit was toen niet.
Je krijgt een boete omdat je je atuo verkeerd geparkeerd hebt?
wtf -> er waren toen lleen maar koetsen en treien... ook paarden?
Slecht, zorgt voor ONNODIG WERK bij de oprichter, wat ben je met diplomatie? steden die mekaar niet aanvallen? --> ga tw spelen...
 

DeletedUser

dat boetes was een voorbeeld volgens mij, hij bedoelde dat je dan alle rangen kan indelen wat ze kunnen, en als je dan een sherrif kantoor hebt dat je rangen rechten kan geven die je kan krijgen door het sherrif kantoor..

P.s Zijn idee was niet het opstellen van boetes, dat heeft niks met dit topic te maken en als je daar over wilt discuteren doe dat dan in een ander topic. Geen Off-topic svp:p

diedes zei:
een officier kan bijvoorbeeld boetes uitdelen of netzoals een sherrif, en die kan bijvoorbeeld wat een sherrif niet kan, de zelfde taken als bijvoorbeeld een gemeenteraad.

Niet zijn idee?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik vindt boetes best leuk.

stel je hebt iets verkloot in de stad. bijv.
gebouwd wat helemaal niet gebouwd had mogen worden.
iemand aanvallen van een stad dat je bg's zijn.

dan kun je bijv. zeggen 100 dollar boete.
en die boete blijft open staan tot dat je betaald hebt.
dus in je profiel. en iemand die veel boetes heeft. kan zo moeilijker aan een stad komen.

maar de boetes verlopen na 2 weken ofzo. anders kunnen mensen voor de gein boetes opleggen en dat moette we niet hebben.
dat is denk ik het enige nadeel.

wat ik ook mis is een standaard welkoms woord die je in de stad kan maken zodat nieuwe leden gelijk een telegram krijgen met een standaard profiel..
en mensen nu niet gelijk zeiken over tribalwars daar is dat ook zo dat weet ik maar is gewooon praktisch.
 
Bovenaan