• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

stads lede gezocht

DeletedUser11150

ik heb een eige stad op wereld 1 en die heet merrt christmas city
en we zoeken nog leden voor al bouwers en duwelanten 15385 punten heeft onze stad nu en het moet er bine kort zoo ui zien 42800 punten help ons daar mee stuur dan een telegram naar heloween boy op wereld 1 dan nodigt hij je uit maar je hoeft maar 160 per weer the storten en het mag natuur lijk altijd meer doe het en helm me alst u blieft als kert kadootje voor de stad en nog een fijne kerst geef ant woord

merry christmas city zoekt leden en we zoeken bouwers en duwelanten
bouwers om uit the bouwen en duwelanten om the duweleren natuurlijk
en je hoeft maar 160 per week te storten en het mag altijd meer stuur dan op wereld 1 een telegram naar heloween boy dan nodigt hij je uit dat is nie veel gevraagd iedereen is welkom en nog een fije kers gewenst
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8307

Beter spellen;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11136

idd, ik snap er niet veel van:confused::o

ik heb een eigeN stad op wereld 1 en die heet 'merrt christmas city'
en we zoeken nog leden vooral bouwers en duelanten. 15385 punten heeft onze stad nu en het moet er binnenkort zo uit zien 42800 punten
---

help ons daar mee stuur dan een telegram naar heloween boy op wereld 1 dan nodigt hij je uit maar je hoeft maar 160 per weer the storten en het mag natuur lijk altijd meer doe het en helm me alst u blieft als kert kadootje voor de stad en nog een fijne kerst geef ant woord

ah jong ga naar school, leer je schrijven!ç!
 

DeletedUser3874

Het is niet omdat je stadsnaam veranderd dat je een nieuw topic moet openen. Eén topic per stad is een ongeschreven regel. Anders kan ik elke 10 min m'n stadsnaam veranderen om zo 100-den topics te openen.
 

DeletedUser

ik heb een eige stad op wereld 1 en die heet merrt christmas city
en we zoeken nog leden voor * al bouwers en duwelanten 15385 punten heeft onze stad nu en het moet er bine kort zoo ui zien 42800 punten help ons daar mee stuur dan een telegram naar heloween boy op wereld 1 dan nodigt hij je uit maar je hoeft maar 160 per weer the storten en het mag natuur * lijk altijd meer doe het en helm me alst * u * blieft als kert kadootje voor de stad en nog een fijne kerst geef ant * woord


Vetgedrukt = spelfout
* onnodige spatie

Zijn dit niet wat te veel onnodige spel fouten? Je komt zo niet echt professioneel over. Niet dat ik goed ben in spelling maar dit verbaast me echt.

Let ook op punten en hoofdletters!


Dit is de bedoeling:

Ik heb een eigen stad op wereld 1 en die heet merry christmas city.
We zoeken nog leden (vooral bouwers en duellisten) 15385 punten heeft onze stad nu en we moeten binnenkort 42800 punten hebben. Help ons daar mee, stuur dan een telegram naar heloween boy op wereld 1 dan nodigt hij je uit. Je hoeft maar 160 per weer te storten en het mag natuurlijk altijd meer zijn. Help me alstublieft en kom in de stad. Het zou een leuk kerstcadeautje zijn. Iedereen nog een fijne kerst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Vetgedrukt = spelfout
* onnodige spatie

Zijn dit niet wat te veel onnodige spel fouten? Je komt zo niet echt professioneel over. Niet dat ik goed ben in spelling maar dit verbaast me echt.

Let ook op punten en hoofdletters!


Dit is de bedoeling:

Ik heb een eigen stad op wereld 1 en die heet merry christmas city.
We zoeken nog leden (vooral bouwers en duellisten) 15385 punten heeft onze stad nu en we moeten binnenkort 42800 punten hebben. Help ons daar mee, stuur dan een telegram naar heloween boy op wereld 1 dan nodigt hij je uit. Je hoeft maar 160 per week te storten en het mag natuurlijk altijd meer zijn. Help me alstublieft en kom in de stad. Het zou een leuk kerstcadeautje zijn. Iedereen nog een fijne kerst.

die was je nog vergeten :p
 

DeletedUser11150

sorry voor mijn spelfouten, ik ben nl. autistisch:cool:

en vegeet niet ik zoek nog leden dus stuur mij een telegram op wereld1 als je er in wild dan nodig ik je uit :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11150

wil je in mijn stad komen ik ken wel hulp gebruiken en rang300 komt er ook in iedereen is welkom je hoeft aleen maar een telegram naar heloween boy op wereld 1 the sturen
 

DeletedUser

Hey heloween boy,

Ik zou het eerder leuk vinden als je bij mij in de stad komt!

Golden Eagles City W1 The-west
 

DeletedUser11150

nee ik heb men ijge stad kom liever in de mijne rang 300 komt er ook in
 
Bovenaan