• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

stads kas

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser15791

is er iets op te vinden om wat met het geld te doen wat er in de stadskas zit
nu zijn er tal van steden bij waar de kas uitpuilt
en waar niets mee gebeurd
zelf weet ik het niet maar zou wel leuk zijn als er leden van bevoordeeld worden op de 1 of andere manier:rolleyes:
 
winst

Wat als de bank gewoon handelt op de effectenbeurs, en de stadsleden om de maand/kwartaal een bepaald percentage van het spaargeld uitkeert, verdeeld over de leden van de stad?
 

DeletedUser16039

ze moeten gewoon stadsgevechten introduceren. Je kan dan met je eigen stad een andere stad aanvallen, als je wint dan plunder je de stadskassa en de winkels. Dus de beloningen zullen bestaan uit geld en goederen. Na de aanval zal de stad schade hebben. Deze kunnen dan weer mooi door de bouwers hersteld worden.

zo'n stads gevecht zou er dan net als een fort gevecht uit kunnen zien, natuurlijk dan niet als een fort maar als een stad.
 

Deleted User - 308552

is er iets op te vinden om wat met het geld te doen wat er in de stadskas zit
nu zijn er tal van steden bij waar de kas uitpuilt
en waar niets mee gebeurd
zelf weet ik het niet maar zou wel leuk zijn als er leden van bevoordeeld worden op de 1 of andere manier:rolleyes:


Gebruik alsjeblieft de richtlijnen voor het posten van ideeën.
 

Deleted User - 308552

je moet het op het ei van columbus zetten hoor

b37qx1B.png



Inhoudelijk:
Ik zou graag zien dat de belasting van banken in steden 2% + een door oprichters instelbare hoeveelheid is. De 2% verdwijnt uit het spel, maar het andere percentage komt in de stadskas. Zo kun je steden maken waar je bijna geen belasting hoeft te betalen, ideaal als je geen fortgevechten start als stad.
 

DeletedUser

je moet het op het ei van columbus zetten hoor
+richtlijnen.

b37qx1B.png



Inhoudelijk:
Ik zou graag zien dat de belasting van banken in steden 2% + een door oprichters instelbare hoeveelheid is. De 2% verdwijnt uit het spel, maar het andere percentage komt in de stadskas. Zo kun je steden maken waar je bijna geen belasting hoeft te betalen, ideaal als je geen fortgevechten start als stad.

De nut van die 2% is geld uit het spel halen, maar om een pawnshop tebouwen die random spullen te koop heeft met die 1% (helft gaat na stadskas) is een beter idee
 

DeletedUser16170

maar het idee van de geflekte worst sprak mij ook aan dat we de banken met een soort beurs effect en dan om de maand/kwartaal een uitbetaling krijgen uit de stadskas
of er moet is komen dat je als stad aankopen kan doen
 

DeletedUser15791

Ik zat meer te denken om iets van weide gronden rondom je stad te kunnen bouwen ( kan dus alleen als je stad volledig is uitgebouwd muv. kerk)
zodat de leden daar kunnen trainen in bijvoorbeeld paard rijden zodat je iets sneller kunt reizen.:)
 

Deleted User - 308552

Mhmm... Ik zie nog steeds geen richtlijnen en heb nog geen bericht ontvangen waarin dit idee met richtlijnen is uitgewerkt. Tijd voor een slotje dus.
Topic kan opnieuw geopend worden door een bericht naar een forummod te sturen waarin dit idee met richtlijnen uitgewerkt is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan