• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stad Voor Actieve fort strijders

DeletedUser

Beste mensen.

Revolva gaat een stad erbij opzetten puur voor Fort strijders.
Deze stad is bedoelt voor mensen die actief & serieus mee willen strijden
aan fort gevechten.

De voordelen aan deze stad.
  • Je speelt met enkel leden die op elkaar ingespeeld zijn.(je speelt met strategie en teamwork)

  • De mensen in deze stad zijn bekent met fort gevechten.

  • De stad werkt met duidelijke & vroegtijdige aankondigen over gevechten (alles in BB code's) zodat mensen duidelijk op de hoogte zijn.

Is dit ook iets voor jouw?,neem dan contact op met maxmara

Hopelijk tot gauw MaXxX
 

DeletedUser

Sorry, ik laat mijn stad niet in de steek. Maar het lijkt me wel een goed idee. :)
 

DeletedUser

Kunnen jullie doen.
Mijn ( samen oprichter met Kiyomasa ) stad, Fortvechters HQ bestaat al sinds het begin en doet hetzelfde.
Ook is het niet slim om de stad REVOLVA te noemen.
Vijanden van nu zullen nooit in die stad komen.
Optie 1. Zou het niet beter zijn een BG met ons af te sluiten en met REVOLVA en verder onafhankelijk te zijn?
Wij hebben ook slechts 3 BG's, waarvan 2 kleine.
Optie 2. Je zorgt binnen je eigen groep voor zo'n stad.
 

DeletedUser12695

Aan gezien we een tak van revolva zijn lijkt het me wel handig om de samenwerking tussen de revolva steden te behouden ;) Ja Fortvechters HQ doet al ongeveer het zelfde maar zijn nog te algemeen (puur bouwers enz.) Wij zijn er echt voor fortgevechten, natuurlijk word er ook aan andere punten gewerkt, maar we zijn iets meer gefocust...

Optie 1 lijkt me ook niet echt handig aangezien jullie al met mitos een BG hebben en daarmee zijn we niet echt bevriend ;)
 

Deleted User - 308552

Moet alleen wel mn LP nog een beetje hoger hebben denk ik...:
535/1300 :D
Moet ik wel in een goede stad zitten waar ik beter kan worden :hmf:
 

DeletedUser12695

Heb je een ingame massage gestuurt, Maar een goede stad hoeft nog geen eens, als je snel groeit door opdrachten en arbeiden kan het al zeer snel gaan, als je dan je punten goed besteed... En als je dan genoeg geld heb voor een fortwapen en keldij, dan kan je altijd bij ons komen shoppen;)

H
 
Bovenaan