• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

stad uitbouwen

DeletedUser

Hallo
Als je nu een arbeid doet, wordt je betaald, vrij logisch

Maar als je je stad wil uitbouwen, moet je betalen om te mogen werken :o
Volgens mij heb je eigenlijk alleen geld nodig om de materialen voor je nieuwe gebouw te kopen, want jij werkt eigenlijk als vrijwilliger voor je eigen stad, je wordt niet betaald, en je betaalt er niet voor

Dus zou het niet logischer en realistischer zijn als je bijvoorbeeld voor je stad uit te bouwen allemaal planken en stenen nodig hebt die je met de arbeiden kan krijgen

Dus bijvoorbeeld als jij je hotel naar niveau 1 wil brengen dan kost dat 10 planken, 10 stenen en 500 dollar, Hoe lang jij er daarna dan over doet om het uit te bouwen maakt dan niks uit, want dit is gewoon gratis en kost enkel actiepunten
 

DeletedUser

Mwah, dan zal je iedereen altijd in de steengroeve of het bos vinden. Je moet dan eerst 20 uur (?) gaan steen delven om 10 stenen bij elkaar te halen, en daarna moet je nog 10 uur gaan bouwen...
 

DeletedUser

Ja...
maat je snapt mn punt wel dat het vrij onlogisch en onrealistisch is dat je moet gaan betalen om te kunnen werken.....
 

DeletedUser

Het is gewoon een waardeloos idee, het is je doel om je stad uit te bouwen en niet op de eerste plaats jezelf en daar mag je ook best wat geld aan kwijt zijn.
 

Deleted User - 486404

Ik zou dan doen dat je zowel geld als grondstoffen (hout, steen,..) nodig hebt. Als het realistischer moet dan moet het wel zo. Als je in het echte leven een huis bouwt dan betaal je toch ook niet enkel de grondstoffen... Je betaalt ook de grondprijs, architect, aannemer, ... Of ga je een huis/gebouw in je eentje oprichten? Ik vind het dus niet meer dan normaal dat je moet betalen om je stad uit te bouwen al is het maar om de 'grondstoffen die je niet ziet' te betalen die nodig zijn voor het oprichten van dat gebouw.
 

DeletedUser

Mij lijkt dit ook een goed idee!
als je bijvoorbeeld op: Stadshuis klikt dan kan je bijvoorbeeld naar magazijn
en daar kan je het hout opslaan etc.
Lijkt me wel handig!
en dan 20 hout en 20 steen en $1000 voor niveau 2
Ik vind het goed! ^^
 

DeletedUser

Ik zou dan doen dat je zowel geld als grondstoffen (hout, steen,..) nodig hebt. Als het realistischer moet dan moet het wel zo. Als je in het echte leven een huis bouwt dan betaal je toch ook niet enkel de grondstoffen... Je betaalt ook de grondprijs, architect, aannemer, ... Of ga je een huis/gebouw in je eentje oprichten? Ik vind het dus niet meer dan normaal dat je moet betalen om je stad uit te bouwen al is het maar om de 'grondstoffen die je niet ziet' te betalen die nodig zijn voor het oprichten van dat gebouw.


dit is niet altijd waar , zowel m'n vader als m'n broer hebben hun eigen huis zonder aannemer en architect gebouwd en ontworpen.
moet wel adden dat ze beide alround bouwvakkers waren (ze zijn overleden vandaar waren)
 

DeletedUser

Ik zou dan doen dat je zowel geld als grondstoffen (hout, steen,..) nodig hebt. Als het realistischer moet dan moet het wel zo. Als je in het echte leven een huis bouwt dan betaal je toch ook niet enkel de grondstoffen... Je betaalt ook de grondprijs, architect, aannemer, ... Of ga je een huis/gebouw in je eentje oprichten? Ik vind het dus niet meer dan normaal dat je moet betalen om je stad uit te bouwen al is het maar om de 'grondstoffen die je niet ziet' te betalen die nodig zijn voor het oprichten van dat gebouw.

Ja maar als jij dus lagere arbeidspunten hebt moet jij meer betalen dan iemand met hogere arbeidspunten terwijl je dus gewoon dezelfde hoeveelheid grondstoffen, aannemer en al dat soort kosten hebt
 

Deleted User - 486404

Als je lage arbeidspunten inbrengt dan wilt dat eigenlijk zeggen dat je het werk minder goed kunt uitvoeren dan iemand met hoge arbeidspunten.

Zie het als het volgende:

- Lage arbeidspunten => lage vaardigheden => lager gediplomeerd
- Hoge arbeidspunten => hoge vaardigheden => hoger gediplomeerd

Iemand die hoger gediplomeerd, handiger is in het bouwen van een huis/gebouw gaat meestal sneller en meer kunnen bouwen (dit verklaard de hoeveelheid constructiepunten al die je meer krijgt). Als je sneller werkt en meer contructie verricht moeten de anderen minder doen. En al wat jij doet moet je niet aan iemand anders betalen. Met andere woorden: als jij veel kunt opbouwen dan moet iemand anders niet zoveel tijd en geld in dat gebouw steken.

Zelfs al kan je een huis bouwen en ontwerpen in je gezin, dan nog kost het veel geld. Je moet dan misschien enkel de grondstoffen betalen maar terwijl je aan je huis werkt (en hiermee bedoel ik effectief op de werf aanwezig bent of voor je huis aan het werken bent) kan je geen ander werk voor geld te verdienen doen. Terwijl je elke dag wel moet eten en dat de kosten gewoon doorlopen. Een huis kost altijd veel geld, wel minder als je het zelf kunt bouwen/ontwerpen maar toch het blijft een grote investering. Ik ga het misschien wat ver zoeken maar erg ernaast zit ik er denk ik ook weer niet hé ;).
 
Bovenaan