• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

stad toe laating

DeletedUser

hee allemaal ik wie zegeen iedereren is welkom om toe te trade in mijn stad ik zoek mensen het is 1week gratis maar dan wil ik elke dag $10 voor in de stadskassa om uit te bouwen de stad heet spijkes sity wil je er bij stuur benelilos een bericht:D:D
 

DeletedUser

is het zo moeilijk om normaal nederlands te praten? en dit hoort toch ergens anders te staan?
 

DeletedUser8307

is het zo moeilijk om normaal nederlands te praten? en dit hoort toch ergens anders te staan?

Voor sommige mensen wel ja... :eek:

Even vertaald...

Hee mensen, ik wil zeggen iedereen is welkom om toe te treden in mijn stad. Het is 1 week gratis, maar ik wil elke dag 10$ voor in de stadskassa, om uit te bouwen. De stad heet spijkes sity. Wil je er bij stuur mij een bericht

Wss klopt de stadsnaam niet eens.

Je stad is gratis maar toch wil je 10$ / dag...

Btw... Schrijf eens wat duidelijker in het vervolg.
 

DeletedUser

Haha, inderdaad :p

Misschien handig om je gebouwlevels erbij te zetten?
En ik denk dat bijna niemand in je stad komt, omdat een kleine stad in wereld 1 nou niet echt aantrekkelijk is.
 

DeletedUser

toelating stad spijkes

hee allemaal ik wie zegeen iedereren is welkom om toe te trade in mijn stad ik zoek mensen het is 1week gratis naa die eene week wil ik elke dag $10 van je voor in de stadskassa om uit te bouwen de stad heet spijkes sity wil je er bij stuur benelilos een bericht:D:D iedereen jullie zijn welkom:):)
 

DeletedUser8307

hee allemaal ik wie zegeen iedereren is welkom om toe te trade in mijn stad ik zoek mensen het is 1week gratis naa die eene week wil ik elke dag $10 van je voor in de stadskassa om uit te bouwen de stad heet spijkes sity wil je er bij stuur benelilos een bericht:D:D iedereen jullie zijn welkom:):)

Fouten zijn aangeduid in het vet.

Ook city schrijf je niet met een s, maar met een c.

Wat ook tegenwoordig gebeurd bij computers is dat als je een woord fout hebt, er rode lijntjes onder komen: .

Ik zou zeggen, typ alles nog eens opnieuw, en let op de fouten want zo ga je écht geen leden werven...

Succes. :o
 

DeletedUser

en op w1 valt er nog maar weinig leden te halen, het is alleen nog maar XX. VSW. OBD en gun smoke
 

DeletedUser

laat hem gewoon hij is misschien nieuw en wil het spel zo leuker maken:D
 

DeletedUser

spijkes city

hee allemaal ik wil zegeen iedereren is welkom om toe te trade in mijn stad ik zoek mensen!! het is 1week gratis, naa die ééne week wil ik elke dag $10 van je voor in de stadskassa! dat geld gebruiken we om de stad uit te bouwen..
denkje ja ik wil wel in spijkes city. stuur benelilos:bolhoed: dan een bericht en hij zorgt er voor dat je er in komt. veel game plezier:D:D
 

DeletedUser

hee allemaal ik wil zegeen iedereren is welkom om toe te trade in mijn stad ik zoek mensen!! het is 1week gratis, naa die ééne week wil ik elke dag $10 van je voor in de stadskassa! dat geld gebruiken we om de stad uit te bouwen..
denkje ja ik wil wel in spijkes city. stuur benelilos:bolhoed: dan een bericht en hij zorgt er voor dat je er in komt. veel game plezier:D:D

Misschien kun je erbij zetten wat voor spelers je precies wilt of met een andere stad samen fuseren(ja ik heb tribalwars gespeeld wist er geen ander woord voor:p)
 
Bovenaan