• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

STAD TE KOOP :24959 punten

DeletedUser

ik verkoop mijn stad (24959 punten)
de hoogste bieder krijgt hem
de bieders(kan ook een stad zijn die een zusterstad wilt) zullen vanzelfsprekend met mij moeten kunnen duelleren (zo kan ik het geld ontvangen)
in de kleermaker (lvl10)zijn er nieuwe kleren zoals mocasins, indianenhoed,indianenkleren, high heels en danseressenjurk aanwezig.
 

DeletedUser

ik heb momenteel ook niet direct een vaste stad, dus als er nog goeie steden zijn waar ik in kan? let me know...
(zeker een uitgebouwde stad met veel duelleermogelijkheden)
 

DeletedUser

-FOE- is vast wat voor jouw volledig uitgebouwd en zoekt duelliers
 

DeletedUser

hey xander kom je niet naar ons????


CowboySmiley.gif
CowboySmiley.gif
CowboySmiley.gif
 

DeletedUser

Goed geregeld hoor. Maar denk ff logisch na dan moet de koper jou aanvallen met tot nu toe 18000 dollar. Dat haalt die toch nooit. Ken jij iemand die zomaar 18000 kan sparen zonder aangevallen te wordenM
 

DeletedUser

Goed geregeld hoor. Maar denk ff logisch na dan moet de koper jou aanvallen met tot nu toe 18000 dollar. Dat haalt die toch nooit. Ken jij iemand die zomaar 18000 kan sparen zonder aangevallen te wordenM

waarom zou die nu 18000 moeten hebben?
als hij flauw valt krijg je toch alles?
 

DeletedUser3378

inderdaad maar als je bijv 6k wilt hebben en hij heeft 10k contant val je hem gewoon 2x aan
1e keer = 3.3k
2e keer = 2.5k

dus dan heb je het al.
 

DeletedUser

Het is mogelijk maar heel moeilijk. Als de koper een tijdje stadsloos geweest is begrijp ik het wel. Maar met een stad is het praktisch onmogelijk om 18000 contstant contant te houden.
 

DeletedUser3378

als iemand 7.000 moet betalen zet hij gewoon zijn bankrekening vol ( 12.000 )
gaat uit de stad en er weer in. heeft dan 12.000 contant die genen die het geld krijgt valt hem 2x aan zo heeft hij 7.000
 

DeletedUser3378

inderdaad gewoon meerderen keren aanvallen.
moet je wel uitkijken dat hij niet flauwvalt
 

DeletedUser3430

en dat er niemand op de loer ligt om mee geld te stelen, dus spreek je plaats en datum best af via telegram ;)
 

DeletedUser

stad

ik bied wel 6100 dollar.
We kunne duels toch drie keer doen ofzo
 
Bovenaan