• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

stad nodig????

DeletedUser

heeft iemand nog een stad nodig.

ik ben net een nieuwe stad begonnen ben nu de handelaar aan het bouwen.
de stad heeft 505 punten en 1 lid (ikke) de 1ste die er nu bijkomt mag mede bezitter worden. maar wees er snel bij.


NOG 4 PLAATSEN
 

DeletedUser

heeft iemand nog een stad nodig.

ik ben net een nieuwe stad begonnen ben nu de handelaar aan het bouwen.
de stad heeft 505 punten en 1 lid (ikke) de 1ste die er nu bijkomt mag mede bezitter worden. maar wees er snel bij.


NOG 4 PLAATSEN
ik wil wel:D
 

DeletedUser

Nogmaals, hiervoor is een appart topic

Steden: Aanvragen en Aanbiedingen

§2.1) Relevante toevoegingen
Plaats alstublieft enkel berichten die betrekking hebben op het onderwerp. Als u geen bericht kunt formuleren die een toevoeging zijn aan het onderwerp, is het beter om helemaal niet te antwoorden. Deze regel geldt al helemaal voor een-woords berichten zoals "lol", "rofl" en dergelijken.

Ook het vragen voor het sluiten van een onderwerp ("slotje") geen relevante toevoeging aan het onderwerp. Druk hiervoor op het rode driehoekje!

Dialogen, discussies en andere woord wisselingen tussen twee personen behoren privé gevoerd te worden. Gebruik alstublieft het Privé-Berichten systeem ingebouwd in dit forum, of andere toepassingen (zoals: IRC, skype, chat-programma's, etc.)

Jou reactie heeft geen ene betrekking op deze topic, laat de forummoderators het maar over.

Die verplaatsen het wel, veel succes met je stad Tiomas.
 

DeletedUser

Jou reactie heeft geen ene betrekking op deze topic, laat de forummoderators het maar over.

Die verplaatsen het wel, veel succes met je stad gast.

Mijn bericht heeft welzeker betrekking tot het forum, aangezien het hier niet geplaatst hoort te worden.


Voor de rest, succes met de stad ;)
maar mischien wat meer info over de stad geven?
 

DeletedUser

Mijn bericht heeft welzeker betrekking tot het forum, aangezien het hier niet geplaatst hoort te worden.


Voor de rest, succes met de stad ;)
maar mischien wat meer info over de stad geven?

Nu nog ff iets beter me post lezen wannabe-mod.
 
Bovenaan