• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stad gezocht

DeletedUser4468

Ik zoek een leuke stad, met mensen die het leuk vinden om anderen te helpen om succesvol te worden;)

Ik zit er over te denken om mijn account op Vakantie modus te zetten, omdat ik er niks meer te doen hebt en mijn build erg hard faalt;)

Hier een paar stats:
Ik speel op Arizona sinds 20-08-10 17:24

Ik ben level 84, duellevel 179
600 duels gewonnen
377 duels verloren
Mijn vaardigheden
Mijn inventaris
Ik heb 87 Attributen en 270 VP
Mijn karakterklasse is duellant

Ik ben al +- een jaar aan het reskillen en ik heb tientallen builds gehad, maar ik was met geen van hen tevreden, omdat ik nog steeds veel duels verlies...

Ik zit nu in B A T T A L I O N, maar die is helemaal dood...

Ik ben ep-duellant, en ik zou dat graag blijven:hmf:
Defnoob gaat wss niet werken, omdat ik daarvoor de verkeerde karakterklasse heb...
Reflexnoob zou kunnen;)


Wie o wie kan er voor zorgen dat ik het weer naar mijn zin krijg op Arizona?
 
van CA black canyon moet je op FGgebied niet veel hebben, hoewel we wel een paar leden hebben die trouw elk Fg bezoeken. zelf vechten we niet veel, hoewel we wel een prachtig hoofdfortje hebben liggen :)
de chat is half-actief, dwz dat er niet persé elke dag gepraat wordt, maar als je een opmerking maakt kan je rekenen op een snel antwoord :) (tenzij ik de enige andere onliner ben, dan duurt het soms een uur ofzo :D)
we zijn een mix van oude veteranen en beginnende/opkomende spelers, en ik ben er van overtuigd dat een verblijf bij ons je wel zal bevallen :)
de ligging van onze stad is ook ideaal; we hebben hand weten te leggen op dat prachtige eilandje in c8 :cool:
als je een invite wil: Pm litte-richtie
 
Bovenaan