• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stad Gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser15456

Ik Ben een nieuwe speler van het spel :) ik zoek een stad met veel ervaring die me handige tips kan geven om rap te levelen
 

DeletedUser15456

ik zoek ook een ervaren stad met ervaren spelers die me tips kunnen geven
 

DeletedUser

Puertoos is een bondgenootschap van twee steden, Puerto Vallarta en Puerto Aventuras. Wij hebben zeer ervaren spelers (denk aan Referer en Team Rocket), maar ook veel nieuwelingen die momenteel nog een laag level hebben, maar waarvan wij veel verwachten. Onze insteek is om ervaren mensen te combineren met nieuwelingen, die het spel net leren kennen. Bij ons kun je altijd terecht met vragen en maak je veel kans om kennis te maken met alle aspecten van het spel. Wij zijn primair gericht op fortgevechten, maar het staat je vrij om je te richten op andere dingen, zoals duels of bouwen. Naast deze ervaring en professionaliteit hebben wij gezelligheid hoog in het vaandel staan. Om deze gezelligheid te koesteren hebben wij Dottie, de gezelligste persoon van The West. Indien je geïnteresseerd bent kun je verschillende mensen contacteren. Team Rocket, Referer, Dottie, maar ook ik staan je graag te woord. :)

EDIT: Ik zie dat je al plaats hebt genomen in Puerto Vallarta. Betekent dit dat ik dit topic mag sluiten? :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan