• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stad gezocht

DeletedUser

Beste medespelers,

Ik ben op zoek naar een fatsoenlijke stad om me bij aan te sluiten.

Wanneer je nog een actieve speler "nodig" hebt in je stad, laat het me dan weten. Alvast bedankt!

Thucan
 

DeletedUser

wij zijn bezig met onze huizen uit te breiden als we klaar zijn geef ik wel een gil xD
 

DeletedUser

Je kan het altijd aan Othiana of bar vragen of je erbij kan :sheriff:
 

DeletedUser

Beste medespelers,

Ik ben op zoek naar een fatsoenlijke stad om me bij aan te sluiten.

Wanneer je nog een actieve speler "nodig" hebt in je stad, laat het me dan weten. Alvast bedankt!

Thucan

Binnekort ga ik ook een stadje beginnen, & dan ga ik echt opzoek naar goede en actieve leden!
Ik ben super actief en ook normaal en vriendelijk om eht zo te zeggen! daarom heb ik in TW in de top3 hoogste stammen gespeeld, Im not a noob haha

Mocht je intresse hebben laat het me maar weten :cool:

Groetjes!!
 

DeletedUser1033

@ de mensen die een stad zoeken:

Als je zulke aanvragen bij het wereldforum, en dan stadaanvragen zet, heb je meer kans dat er mensen op reageren. dit forum is er namenlijk speciaal gemaakt voor mensen die een stad zoeken en steden die leden zoeken.
 

DeletedUser

Ik zoek een leuke en gezellige stad en die echt groeimogelijkheden heeft :) zoja dan wil ik graag mee helpen om deze droom te verwezenlijken :)
dus pm me maar
 

DeletedUser

bij mij kan niet want mn stad zit vol misschien als de woonhuizen uitgebouwd zijn en je lvl 10 bent heb ff gekeken, je zou er in mogen
 

DeletedUser

Ja of de stad waar ik in zit.
Je hoeft niks te betalen en je hebt geen minimum level nodig.
En onze stad groeit erg snel.
 
Bovenaan