• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

stad gezocht

DeletedUser

Welk bier? Toch geen Heineken? :unsure: En maakt het verschil welk bier dat je gebruikt bij je berekeningen? Ik heb eens gehoord dat je een hogere uitkomst ziet naarmate er meer % alcohol in het bier zit. Je ziet dan telkens meer cijfers. 500 wordt 500500 en dan 500500500 en zo verder...
 

DeletedUser2147

Heineken is uit den boze ... want dan klopt iedere berekening (zoals je telt als je water hebt gedronken)

Maar je afwijkingen zijn wel wat overdreven (behalve je Hollander bent die Belgisch bier drinkt)

24 kan soms 23 of 25 zijn naar gelang je omspringt met het leeg goed van de vorige bak, en na een paar bakken kan die afwijking nog met enkele flesjes toenemen ... maar eens je met een verschil van boven de 5 per bak zit kan je beter te voet naar huis gaan, hoe lang je daarover doet is makkelijk uit te rekenen !
 

DeletedUser

Awourt !!!

Je bent een kudde dier zoals de meeste mensen ... gewoon de massa volgen en geen zin in avontuur !

Daar bij ons dara in tegen is het hel plezant en iedereen ziet elkaar daar graag :rolleyes:

wij zien u ook graag hoor :D:rolleyes:
 

DeletedUser7902

Bekker zn lessen zijn echt awesome ik heb ze ook al gehad. Ik lan nu rekenen met wel 200 verschillende bieren :)
 

DeletedUser1448

jaja lach maar :) ik had jullie graag gekend willen hebben toen jullie pas begonnen waren. Dan had IK ook kunnen lache!!!!!!!!!
 

DeletedUser

Haha de goeie ouwe tijd... ik was level 9 toen deze post gepost is... en had een eigen stadje, ik wist niet dat je veel moest kunnen bouwen, maar ik had mijn karakter toen helemaal mislukt laten worden omdat ik niet wist waar het om draaide, zo moest ze van mij kunnen bouwen en schieten enzo... toch had ik level 27 ermee gehaald, en besloot overnieuw te beginnen... waarop ik de bekende Huurlinge had... en Guardian Village... en niet lang daarna ging ik naar The East

ik wist niet dat er combinaties van vaardigheden nodig waren :D
 

DeletedUser1448

lol? :p

Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 10 tekens.
 
Bovenaan