• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

stad gezocht

DeletedUser1448

Ik zoek een stad.
Ik ben bijna lvl 2 en ik stijg snel.
Mijn naam in het spel is rollercoaster007
 

DeletedUser1448

na 3 jaar en 4 maanden heb ik wel een stad gevonden bekkerke hahahahahahahha :D:D:D
 

DeletedUser1448

om welke stad gaat het? :) wie weet wil ik toch nog joinen :p
btw, dit was men 1e topic ooit op dit forum :D:D
 

DeletedUser

Roller, kom bij MoTTo Town, de beste stad van heel the-west. En ik zit er in, dat is een extra reden om te joinen. ;)
 

DeletedUser2147

Haaa !

de stad noemt Kwakkerillis ...

Ik had ondertussen niet op de datum van je post gelet, maar als je ondertussen al lvl 15 hebt gehaald ben je welgekomen ;)

onze leuze is ...: Hoe meer zelen hoe meer volk !!! :laugh:
 

DeletedUser1448

ben al level 108, is dat hoog genoeg bekker?

@ the-w, toevallig zit ik al in die stad :p
 

DeletedUser2147

Awourt !!!

Je bent een kudde dier zoals de meeste mensen ... gewoon de massa volgen en geen zin in avontuur !

Daar bij ons dara in tegen is het hel plezant en iedereen ziet elkaar daar graag :rolleyes:
 

DeletedUser

Mijn antwoord was dan ook van kracht met terugkerende werking, zodat het antwoord up to date was op het moment dat je de post hier neerzette. Met andere woorden ik heb geantwoord op je post alsof het nu nog 2008 is, en de toekomst heeft uitgewezen dat je op mijn aanbod bent ingegaan. :D
 

DeletedUser2147

the-W !
Moeit je niet hier !!!
'k ben serieuse reklame aan het maken nu en ieder extra lid kan ons bescheiden groepje reden van de onder gang ! :mad:
 

DeletedUser

En MoTTo moet ten kosten van jou edenbuit leden verliezen dan? Je hebt al de bierbrouwerij van Desperados helemaal failliet gedronken en nu ga je de lelijke eendjes van MoTTo wegkapen? Mooi is dat, maar Roller blijft hier, MoTTo is al zwaar genoeg getroffen door allerlei onheil en rampen.
 

DeletedUser2147

sorry voor de dubbel post, maar roller ... WIJ kunnen je helpen met je examen algebra ! :cool:
 

DeletedUser

Roller, hoe kan je nu eerder bij MoTTo geweest zijn als ik je hier in 2008 heb uitgenodigd? :hmf:
En ik kan je ook met wiskunde helpen, ik ken toevallig enkele top wiskundigen die jou gratis bijles geven, en ik ken ook enkele top spiekers, die jou gratis fraudeerles geven. :)
 

DeletedUser2147

één pint, twee pinten, drie pinten, al wel wat pinten, een hoopje pinten, al wat meer pinten, al redelijk veel pinten ... belachelijk veel pinten ...

ik ken de tafels van bier !!!
(die gaan maar tot 24 want dan heb je een bak)

één bak, 2 bakken, 3 ...
 

DeletedUser

Hmmm, dat is wel al gevorderde wiskunde. Je werkt met een 24tallig stelsel, en niet met een tientallig zoals normaal de gewoonte is. Dat moet je mij eens leren. :blink:
 
Bovenaan