• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stad gezocht

DeletedUser

ik ben op W1 een lvl 52 avonturier met de meeste skills op duelleren & fortgevechten, ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging, nl helpen een fort op te bouwen & te verdedigen.

ik zoek dus een stad die al redelijk ver is met de uitbouw (gebouwen van lvl 5 kan ik nietss gaan kopen, dus die hebben zeker al gn kans).
de stad moet niet per se volledig uitgebouwd zijn, maar toch alles al op lvl 10 of meer bij de winkels.

je mag me ook vertrouwen met een meer verantwoordelijke taak, aangezien ik in mn vorige stad stadsoprichter was met nog iemand, en ik op W3 & W4 ook stadsoprichter ben samen met anderen (nickname daar is Demonaz).

ik ben een actieve storter, als je geld tekort komt voor de uitbouw, kom ik wel ff af met enkele 1000'en $.
ik kan ook aan verschillende "zeldzamere" voorwerpen geraken voor de uitbouw van een fort (oa gereedschapskisten, daar heb ik er enkele van), en bijna de whiskey, ik denk nog n leveltje of 2-3.

als je intresse hebt, laat me dan ingame iets weten. ik kom zeker is kijken & stuur zeker terug.
 

DeletedUser5740

de mounten peak community zoekt nog leden. vraag aan SharYbia van mount mowawk
 
Bovenaan