• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stad als Supermarkt

DeletedUser

Lees nu al enige tijd het forum en zie steedts meer steden hun stad als supermarkt gebruiken
voor een extra +/-100 dollar en een nachtje slapen kunnen ze alles krijgen
ligt het aan mij of is dit juist slecht voor je stad oke je krijgt wat geld binnen
maar die spelers die jouw stad helpt zullen veel sneller in rang stijgen
en als ze doorhebben dat er veel spelers met geld jouw kant opkomen
is je stad rijp voor de Duellisten die geld stelen voel je je k##
ben je zes uur gaan lopen voor een ketting wordt je beroofd
voor je hem kon halen hoe denken jullie hierover laat het weten
greetz,

Head-Raven Crystalshot

"Play nice Duell hard"
 

DeletedUser

Lees nu al enige tijd het forum en zie steedts meer steden hun stad als supermarkt gebruiken
voor een extra +/-100 dollar en een nachtje slapen kunnen ze alles krijgen
ligt het aan mij of is dit juist slecht voor je stad oke je krijgt wat geld binnen
maar die spelers die jouw stad helpt zullen veel sneller in rang stijgen
en als ze doorhebben dat er veel spelers met geld jouw kant opkomen
is je stad rijp voor de Duellisten die geld stelen voel je je k##
ben je zes uur gaan lopen voor een ketting wordt je beroofd
voor je hem kon halen hoe denken jullie hierover laat het weten
greetz,

Head-Raven Crystalshot

"Play nice Duell hard"

True, totally agree.
Precies om deze reden verkoopt The East nu helemaal niks meer.
Behalve voor de echte vrienden.
Wij steken gigantisch veel tijd en geld onze winkels, en willen dus niet dat daar voor een luttele 100$ even voor $2k kan worden geshopt.
 

DeletedUser

Daarom adviceerd Skara Brae mensen eerst hun stad te verlaten zodat het geld veilig is als ze reizen.

plus we vragen geen donatie , we vinden het wel leuk als mensen ons gastenboek even tekenen
 

DeletedUser

Bij DomTe ben je nog steeds welkom om te shoppen;) Spelers die ons bedriegen of aanvallen komen op een zwarte lijst te staan en zullen wat vaker een bezoekje krijgen van een van onze duellisten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4891

Hm ik zie het probleem niet zo hoor. Je kan je geld toch gewoon op je bank/stadskas zetten? Dan kunnen duellisten het ook niet meer stelen. :huh:

Zomaar een tip: Wanneer mensen willen shoppen kun je ook gewoon het product voor ze op de markt zetten, dan heb je ook niet zo'n gedoe met wisselen van stad enzo! Als je er wat geld voor wilt hebben als tegenprestatie, kun je gewoon iets meer vragen dan de inkoopprijs. :)

Bij DomTe ben je nog steeds welkom om te shoppen;) Spelers die ons bedriegen of aanvallen komen op een zwarte lijst te staan en zullen wat vaker een bezoekje krijgen van een van onze duellisten.

Mooie aanpak!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hm ik zie het probleem niet zo hoor. Je kan je geld toch gewoon op je bank/stadskas zetten? Dan kunnen duellisten het ook niet meer stelen. :huh:

Zomaar een tip: Wanneer mensen willen shoppen kun je ook gewoon het product voor ze op de markt zetten, dan heb je ook niet zo'n gedoe met wisselen van stad enzo! Als je er wat geld voor wilt hebben als tegenprestatie, kun je gewoon iets meer vragen dan de inkoopprijs. :)



Mooie aanpak!

haha...in die tijd was er geen markt..!!​
 
ik vind het wel grappig dat mensen daar toen een probleem van maakten :p een duel is toch ook niet zo erg? je verliest 1000 lp en 200$ of zo... en je kon toen toch ook al maatregelen nemen om je geld te beschermen, desnoods ten koste van 20% ervan?
 

DeletedUser15117

Je kon maar een beperkt bedrag storten, $10000 uit mijn hoofd (bij bank lvl 10). Een paar honderd dollar was dan best wel veel hoor.
 
Je kon maar een beperkt bedrag storten, $10000 uit mijn hoofd (bij bank lvl 10). Een paar honderd dollar was dan best wel veel hoor.

in verhouding zal de waarde toch ongeveer het zelfde zijn? maar dat van die limiet op je rekening wist ik niet :blink: wanneer hebben ze dat veranderd? en dan kan je toch onmogelijk rijk worden als je niet de allerbeste duellant van je level bent :p
 

DeletedUser15117

In 2009 of 2010 gok ik, voor mijn gevoel was geld toen in verhouding lastiger te krijgen.
 

DeletedUser15117

Nou, om de 5 lvl's is wat overdreven, regelmatig kon je op lvl 50 al het beste aan.
 

DeletedUser4891

'k Vond de kleding veel leuker toen, voor elke arbeid andere kleren enzo. Nu heb je 3 setjes die je overal voor gebruikt en dingen als 'zwarte cowboy hoed' gebruik je nooit. :p
 
Bovenaan