• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

St.Patricks event

er zijn voor verschillende St. Patricks day opdrachten duels vereist, zie hieronder;
  1. Gezochte personen aangehouden 0/3 | levert 3 munten op elke 2 dagen
  2. One-shot dueloverwinning 0/1 | levert 10 munten op elke 2 dagen
  3. Tijdens het duel laten flauwvallen: 0/3 | levert 10 munten op elke 2 dagen
aan het einde van het event zijn dit aardig wat munten die je mist als je geen duels kan doen, en dat is het probleem. er zijn vaak geen dueltegenstanders meer. Zou dit opgelost kunnen worden door NPC's te lanceren die we kunnen duelleren? of dat we deze verloren munten op een andere manier zouden kunnen halen? De gezochte personen aangehouden kunnen we nog wel behalen door creatief te zijn maar die levert ook het minste op. als dit event 3 weken duurt mis je toch 140 munten als je nr 2 en 3 niet kan uitvoeren.

Los van dit evenement, er zijn nieuwe avonturen en duelprestaties en ik neem aan dat er ook nog fortgevecht prestaties komen?(aangezien er al het 1 en ander veranderd was in de opmaak van verschillende FG prestaties). Maar hoe kunnen wij die ooit halen? stel je hebt 2 tegenstanders en je wilt de 10.000 duels prestatie; dan heb je 2 duels in een uur, dus zeg dat je gemiddeld 30 duels per dag doet als je heel actief bent, dan moet je 333 dagen nolife duelleren, hopen dat ze niet ko gaan of dat je duellevel stijgt zodat je helemaal niemand meer als tegenstander hebt(wat sommigen al hebben). en daarnaast nog de nieuwe avo prestaties; ik zat pas 3 dagen achter elkaar 24 uur in de wachtrij, tot mijn sessie verlopen was, resultaat is dus 0 avonturen in 3 dagen tijd en denk dat dit nog wel veel langer kan zijn dat er geen avo's gespeeld worden. Is er al aan een oplossing gedacht voor de kleinere servers? De updates zijn totaal gericht op een actievere playerbase, er is geen rekening gehouden met de kleinere servers. dus inno's idee om ons nieuwe uitdagingen te geven werkt alleen op grotere servers. Jullie kunnen de spelers van de NL server momenteel niet meer de totale game aanbieden, want die is hier niet meer.
 
one shot voor goudmunten is er geloof ik niet meer

problemen voor de avo en duel prestaties zijn overal, bijna op alle servers
 
De vraag voor awesomia gevechten is doorgegeven en komt later antwoord op hoe het precies gaat dit jaar.

Die "One-hit" dueloverwinning" opdracht is inderdaad geschrapt. Dus in dat opzicht loop je die al niet mis.

Een gebrek aan duel tegenstanders is inderdaad heel frustrerend bij zulke opdrachten, maar NPC's lanceren zodat ze in grote aantallen KO kunnen worden geschoten is niet mogelijk.
 
Ik begrijp dat sommige dingen niet mogelijk zijn, ik hoop wel dat deze punten bij Innogames worden neergelegd, zodat ze er misschien in het vervolg wat aan kunnen doen.
 
3 npc zoals voorheen met een event? met candie lincoln en sherman of wie dan ook?
wat is daar het probleem van? was toen ook geen probleem?

maar strax kan je met klavers ook weer zeuren dat steden uitgebouwd zijn met een hoge kerk
en dat constr punten niet mogelijk is en een level afmaken al helemaal niet.
laat je duellevel zakken en in het andere geval sticht of join een lage stad
het is ook mogelijk om er zelf wat aan te doen
 
3 npc zoals voorheen met een event? met candie lincoln en sherman of wie dan ook?
wat is daar het probleem van? was toen ook geen probleem?
Aan 3 npc's per wereld heb je weinig als meerdere mensen er 3 ko moeten schieten voor de opdracht. En de wereld vol zetten met een groot aantal is niet mogelijk.
 
die npcs hoeven toch niet op de wereld te staan?
ze kunnen toch ook gewoon https://prnt.sc/4ujnr9xXm2y5 daar staan?
Volgens mij begreep je me verkeerd. Met de wereld vol zetten bedoelde ik een groot aantal Bot accounts op de wereld aanmaken en die staan dan automatisch in het duelvenster.

Of wat bedoelde je met "op de wereld staan"? Als ze in het duelvenster staan, staan ze automatisch ook op die wereld ook al zijn ze verborgen in de ranglijst.
 
daar gaat het ook niet over
Daar ging het wel over...
NPC/Bot accounts toevoegen aan de werelden die dan geduelleerd kunnen worden (12 actiepunten & 10 min wachttijd) voor de Duel opdrachten was de vraag.
Dat kan dan sowieso niet gedaan worden via de ingame bandieten/NPC duels (van 5 actiepunten en gelijk klaar). Gezien je daarmee niet de opdracht vereisten voldoet.
 
er word toch gevraagd om spelers te vervangen door npcs, van wegen het gebrek aan tegenstanders?
bots op de wereld plaatsen is niet mogelijk
de enige mogelijkheid die er dan nog is is via de bandieten
en ja logisch dat je dan niet meer voldoet aan de huidige vereisten, die zullen dan ook moeten veranderen
 
ja die ko moet je gewoon vergeten
ze mogen al blij zijn als die wanteds kan

dus npc ingame plaatsen zoals candie lincoln kan dus wel
 
er word toch gevraagd om spelers te vervangen door npcs, van wegen het gebrek aan tegenstanders?
bots op de wereld plaatsen is niet mogelijk
de enige mogelijkheid die er dan nog is is via de bandieten
en ja logisch dat je dan niet meer voldoet aan de huidige vereisten, die zullen dan ook moeten veranderen
ja die ko moet je gewoon vergeten
ze mogen al blij zijn als die wanteds kan

dus npc ingame plaatsen zoals candie lincoln kan dus wel
Volgens mij worden er nu weer dingen door elkaar gehaald.


De vraag was:
Zou dit opgelost kunnen worden door NPC's te lanceren die we kunnen duelleren?
Oftewel moderators die bot/nep accounts plaatsen die dan geduelleerd kunnen worden voor de huidige opdrachten.

De opdrachtenvereisten naar bandieten duels (van 5 actiepunten) veranderen, is dan een ander idee/suggestie.
Dit kan echter sowieso niet gedaan worden door alleen de moderators/CM van .nl, maar kan worden doorgegeven als idee voor in het vervolg.
 
Het FG op Issaquah vnv is een half uur te vroeg.

Geen idee hoe het nu gaat, de FG zitten er meestal plusminus 30 seconden naast. Is het niet handiger om op dezelfde dag dat het schema gepubliceerd wordt meteen alle FG's worden aangemaakt?
 
Het FG op Issaquah vnv is een half uur te vroeg.
Is inmiddels aangepast. Bedankt voor het melden.

Geen idee hoe het nu gaat, de FG zitten er meestal plusminus 30 seconden naast. Is het niet handiger om op dezelfde dag dat het schema gepubliceerd wordt meteen alle FG's worden aangemaakt?
Dat is technisch niet mogelijk. Nieuwe gevechten kunnen alleen worden gestart als de vorige is afgelopen. Het fort moet dus niet nog onder vuur liggen. Die "plusminus 30 seconden" is eerder 1 seconde. Bijvoorbeeld een FG gestart voor 21:00 is ingame als 20:59:59 zichtbaar. Aan die ene seconde is helaas niks te veranderen.
 
Bovenaan