• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Spionnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Beste inwoners van The west.

Opgepast want op deze wereld "plaveien " ze er de vloer mee !

Onze stad : United Army kreeg er al over de vloer :

--> *knip* <--

Een zwakkeling die voor de stad The undertaker spioneerde in onze stad :)

Na amper 3 dagen had ik hem tussen de 50 leden van onze stad gevonden en gekickt !

Blijkbaar kan deze stad niet zonder een spion om succes te boeken op deze wereld :)

ps: *knip* speelt op W6 onder de naam *knip* !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11811

Helemaal niets mee te maken
en iemand die zelf zegt tegen jullie dat hij ons kent zal toch geen spion zijn zeker, dat zou maar zeer achterlijk zijn :rolleyes:

dat is als een bak duvel kopen terwijl je niet graag duvel drinkt ;)
 

DeletedUser

Helemaal niets mee te maken
en iemand die zelf zegt tegen jullie dat hij ons kent zal toch geen spion zijn zeker, dat zou maar zeer achterlijk zijn :rolleyes:

dat is als een bak duvel kopen terwijl je niet graag duvel drinkt ;)

Sorry, Slab, maar den deze was overduidelijk er wel eene... Of enorm vervelend , hij zat bijna tot mijn blinde darm in mijn gat
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik vind het jammer dat dit topic deze kant opgaat...

  1. Momenteel maak je een speler zwart door zijn naam als spion te noemen, en dit is niet toegestaan op een openbaar forum.
  2. Ten tweede, kom eens met harde bewijzen. Je zegt wel dat je hem naar 3 dagen eruit had gepikt, toon het bewijs hiervoor maar eens.
  3. Ten derde vind ik het jammer dat gay tegenwoordig zoveel als scheldwoord wordt gebruikt, niet dit ik dit ben, maar het is hun eigen keuze, en het is gewoon een scheldwoord. De echte definitie voor homo is 'mens', maar vele zien het als 'iemand die opgewonden raakt door iemand van het zelfde geslacht' om het maar netjes te formuleren.

Edit Muf-Muf: Wegens aanpassing van mij in de vorige post, is punt 3 niet meer van toepassing. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

[*]Momenteel maak je een speler zwart door zijn naam als spion te noemen, en dit is niet toegestaan op een openbaar forum.

Da's waar... kan niet meer zeggen dan dat.

[*]Ten tweede, kom eens met harde bewijzen. Je zegt wel dat je hem naar 3 dagen eruit had gepikt, toon het bewijs hiervoor maar eens.

Mogen we dan wel namen noemen?

[*]Ten derde vind ik het jammer dat gay tegenwoordig zoveel als scheldwoord wordt gebruikt, niet dit ik dit ben, maar het is hun eigen keuze, en het is gewoon een scheldwoord. De echte definitie voor homo is 'mens', maar vele zien het als 'iemand die opgewonden raakt door iemand van het zelfde geslacht' om het maar netjes te formuleren.

Wie heeft dat als scheldwoord gebruikt? Ikke ni... GIJ hebt dat als scheldwoord geïnterpreteerd... Da's nog erger
 

DeletedUser

Crazybyter zei:
Mogen we dan wel namen noemen?
Volgens mij is het noemen van namen niet toegestaan, maar als je namen noemt, kom dan met hard bewijs, misschien beschuldig je wel iemand onterecht.
Crazybyter zei:
Wie heeft dat als scheldwoord gebruikt? Ikke ni... GIJ hebt dat als scheldwoord geïnterpreteerd... Da's nog erger
Ik interpreteer het niet als scheldwoord, ik zit nog op de middelbare school, ik weet ook wel welke woorden als scheldwoorden worden gebruikt.
Maar hier ga ik momenteel niet over in discussie, dit gaat namelijk niet over het woord 'gay' maar over een spion.
 

DeletedUser

mss weet Don Pellegrino wel zeker dat het een spion is, maar dit hoeft tegen niemand bewezen te worden. mss zijn er andere steden die hier hetzelfde over gedacht hebben, maar nooit iets hebben durven te zeggen.

Sinds wanneer is het wordt gay een scheldwoord. ik heb het nog nooit gebruikt om eens lekker te schelden:confused:
"Heey gay doe toch is normaal" dat klinkt toch ook niet.

PS. verder laat ik iedereen in zijn waarde.
 
Zo'n lijst kun je denk ik het best ingame bijhouden, op het stadsforum of iets dergelijks bijvoorbeeld. Op het algemeen forum lijkt het mij niet geheel de bedoeling om spelers zwart te maken. Of het verdiend is of niet laat ik daarbij buiten beschouwing. Ik verwijder de namen uit de eerste post en sluit hierbij het topic. :)

Dit heb ik eerder over een soortgelijk topic gezegd. :) Ik vind dat dit hier ook van toepassing is, dus hierbij krijgt dit topic een slot. :)

----
Edit:
Discussiëren over spionnen vind ik prima hoor, daar niet van. Maar, dan wel ZONDER namen. :) Mocht je zo'n discussie willen is Henry's Saloon de beste plek. :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan