• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[speeltopic] WvW #8

Status
Niet open voor verdere reacties.

HappyPineapple

De Dokter ( bij 25 of meer spelers ) ( overlap met burger & eventuele andere rol )

Niet bij deze spelregels;)

Bollehenk

Ik wil trouwens nog wel eens weten wat die 'tips' waren die Aminity in de verhalen had gestopt?

Aminity

Ah, die zal ik eens voor je opduikelen dan :p Zodra ik office geïnstalleerd heb op Windows 7 :p

"Niet allemaal tegelijk stel idioten!", riep de Opperwolf. Bij een 3e poging gingen de wolven een voor een het dak op om daarna via de schoorsteen naar binnen te schuiffelen. Gitzwart werden ze er van. Mooie camouflage dachten de wolven, het was hier toch pikdonker! Echter voor hun pech was het zo dat het een gesloten kachel was en ze dus niks anders konden doen dan terug naar buiten te gaan en nog iets anders te proberen.

en

Hij is terug naar de barbecue gelopen! Geen wonder, dat is de andere kant op. Snel gingen ze naar de barbecue, maar wederom hadden ze pech. Het slachtoffer had ze wederom weten te ontlopen. Weer gingen ze terug naar het commando centrum en deze keer namen ze een mobiele scanner mee, dat idee had een van de wolven gekregen nadat een andere wolf zei dat al dit op en neer geren nooit gezond kon zijn. Het slachtoffer liep in de richting van de terrakoepel en de wolven keken op een afstand toe wat hij daar aan het doen was.

eens kijken of jullie het kunnen vinden :p

Laatst bewerkt door een moderator:

simone677

Dus toch die verdoemde barbecue xD

Ik heb de tips niet gevonden... wie heeft ze wel gevonden (toen het spel nog gespeeld werd)?

Moriean

Dat ben ik de enige die er een heeft gevonden :p Ik vertelde het aan Aminity 2 minuten na het verhaaltje:

dat idee had een van de wolven gekregen nadat een andere wolf zei dat al dit op en neer geren nooit gezond kon zijn
Hint dat de dokter (ik) wolf was, ik heb Aminity daarover aangesproken op IRC meteen na het verhaal. De eerste had ik niet gevonden, maar ik zal eens even zoeken.

Dat ben ik de enige die er een heeft gevonden :p Ik vertelde het aan Aminity 2 minuten na het verhaaltje:

Hint dat de dokter (ik) wolf was, ik heb Aminity daarover aangesproken op IRC meteen na het verhaal. De eerste had ik niet gevonden, maar ik zal eens even zoeken.
Ik snao 'm nog steeds niet :p

Moriean

En ik had hem gevonden, alleen ging ik dat natuurlijk niet mededelen, nu nog die andere vinden grrrrrr....

Ah, die zal ik eens voor je opduikelen dan :p Zodra ik office geïnstalleerd heb op Windows 7 :p

"Niet allemaal tegelijk stel idioten!", riep de Opperwolf. Bij een 3e poging gingen de wolven een voor een het dak op om daarna via de schoorsteen naar binnen te schuiffelen. Gitzwart werden ze er van. Mooie camouflage dachten de wolven, het was hier toch pikdonker! Echter voor hun pech was het zo dat het een gesloten kachel was en ze dus niks anders konden doen dan terug naar buiten te gaan en nog iets anders te proberen.

en

Hij is terug naar de barbecue gelopen! Geen wonder, dat is de andere kant op. Snel gingen ze naar de barbecue, maar wederom hadden ze pech. Het slachtoffer had ze wederom weten te ontlopen. Weer gingen ze terug naar het commando centrum en deze keer namen ze een mobiele scanner mee, dat idee had een van de wolven gekregen nadat een andere wolf zei dat al dit op en neer geren nooit gezond kon zijn. Het slachtoffer liep in de richting van de terrakoepel en de wolven keken op een afstand toe wat hij daar aan het doen was.

eens kijken of jullie het kunnen vinden :p
idioten verwijst natuurlijk naar HappyPineapple <3 :rolleyes:

Moriean

Enige hint die ik uit dat stukje kan halen is dat er 3 wolven of meer waren toen, terwijl iedereen dacht dat er nog maar 2 waren.

Status
Niet open voor verdere reacties.