• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[speeltopic] WvW #8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yarn

Gefeliciteerd!
Volgend spelletje speel ik zeker mee, hopelijk niet te lang wachten :d

Toen vannacht de laatste 2 kolonisten tegenover de laatste 2 wolven stonden was het eigenlijk al duidelijk. Joopie99 de comapatient werd gelyncht en simone667 werd niet veel later als laatste inwoner van Wakkerdam opgegeten.

Het feit dat er nu geen kolonisten meer waren had als gevolg dat niet meer in de weg stond voor de wolven om het universum te overheersen. Ze stelden hun eigen schip zodanig in dat het de anderer aankomende schepen zou seinen recht door het onbekende ruimtefenomeen te vliegen waardoor alle aankomende kolonisten zouden muteren in wolven. Daarmee zouden ze met genoeg zijn om met de grondstoffen van Wakkerdam de rest van het universum te overwinnen.

Heil Weerwolven van Wakkerdam!

Credits:
Met dank aan Aminity voor de lynch verhalen!
Met dank aan Aminity voor de wolvenmoorden!
Met dank aan Aminity voor het plot en de verhalen!
Met dank aan Aminity voor het leiden van Weerwolven van Wakkerdam #8
Met dank aan
Supernerdddd, darkbow, Leones, ivo the pioneer, Dwwess, HappyPineapple, Girafi, Troysal, Svennieboys, Luc-LLovexx, Lieflap, Koffieboy, Moriean, Bisser, Marinator, Jobb, appelflapeter101, jelmerkanselaar, Joopie99, Sleaw, simone677, Bollehenk

voor het meespelen in Weerwolven van Wakkerdam #8
Met dank aan Het The-West moderating team voor moderatie en ondersteuning.​

punten toekenning:

1. Supernerdddd = 0
2. darkbow = 0
3. Leones = 0
4. ivo the pioneer = 0,5
5. Dwwess = 0
6. HappyPineapple = 3
7. Girafi = 0,5
8. Troysal = 0
9. Svennieboys = 0
10.Luc-LLovexx = 0
11. Lieflap = 0
12. Koffieboy = 0
13. Moriean = 3
14. Bisser = 0
15. Marinator = 0
16. Jobb = 0,5
17. appelflapeter101 = 0
18. jelmerkanselaar = 0
19. Joopie99 = -1
20. Sleaw = 0
21. simone677 = 2
22. Bollehenk = 1,5

Tussenstand WvW spellen onder mijn leiding:
1: HappyPineapple met 4,5 punten
2: Syrniachick met 4 punten
3: Paddy, Resje & Moriean met 3 punten
die punten van Ivo en Henk zijn wel echt verdiend :rolleyes:

Sleaw

Mwah ik snap het ook wel... het is een beetje raar om beoordeeld te worden op iets wat grotendeels op geluk gebaseerd is. ;) Als het om een echte ranking ging zou het natuurlijk niet kunnen. Maar dit is Aminity's eigen lijst, dus het maakt geen klap uit.

Moriean

Wie was er trouwens infectiewolf? Want die heeft goed gekozen door mij (dokter) te infecteren. Was dat HappyPineapple?

HappyPineapple

Ehm, nee:p

Even denken

Moriean infecteren leek me gewoon grappig omdat hij zich nogal tegen mij keerde aan het begin van het spel:p

En simone....Zou handig zijn omdat we wolvendingen dan IRL konden bespreken:p

Status
Niet open voor verdere reacties.