1. Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

[speeltopic] WvW#6

Discussie in 'De Pokertafel' gestart door Muf-Muf, 6. dec 2009.

Deel deze pagina

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leones

leones Spelmoderator Forummoderator

Leuk Bevonden:
    38
    Ben je ook ;) Dus dat komt mooi uit.

2. Je bent bezig met een cliché Leones :p
    Gelukkig zegt mij dat genoeg en hoef ik nu nog maar 3 mensen na te pluizen :D

3. leones

Leuk Bevonden:
    38
    3 mensen, waarvan er dus 1 wolf is :p

4. inderdaad :p

koekje van eigen deeg :p

5. leones

Leuk Bevonden:
    38
    Je verdraait mijn woorden? :)

Misschien geef ik je nog wel 1 kans, eerst maar eens kijken wie er nog meer verdacht is.

6. Yeey :D

Maar eens even kijken, hebben we in het verleden al ooit FashionFlava, .puck. of supernerddd verdacht ? Mijn geheugen gaat niet zover terug :p

7. je had me verdacht gemaakt omdat er geen wolvenmoord was en ik stemde ook niet op de lynch..

Maar jij was ook degene die niet had gestemt.
    Trouwens je kan ook eerst je lynch binnen brengen endan je wolvenmoord dus alles in mogenlijk..

Ik vind aminity momenteel het meeste verdacht,niet dat ik agrumenten tegen hem heb maar hij gedraagt zich een beetje verdacht.
    mss iemand minder actief lynchen?
    of zullen we iemand nemen die zich veracht gedraagt..

8. Had ik het dus toch mis met girafi... Verdenk ik hem eerst, kiest hij me vervolgens als opvolger:p

Maar nog maar 5 mensen over nu, waarvan 2 wolven, het is nog mogelijk te winnen:)

9. leones

Leuk Bevonden:
    38
    Als we vandaag niet een wolfje er uit halen is het gedaan met ons :)

Dus ik verdenk FashionFlava, wie is er met me?

10. en mag ik eens vragen waarom oppeens?

11. Je bent er blij mee dat het dan gedaan is met ons?

Kan ik daaruit afleiden dat je fashionflava eruit wil hebben zodat we dood gaan, aangezien je daar blij mee zou zijn?:p

12. je verdenkt aminity al een paar rondes..
    endan verdenk je mij oppeens.

je lyncht aminity als hij geen gevaar loopt,nu hij meer gevaar loopt ga je mij verdenken..

13. leones

Leuk Bevonden:
    38
    Verkeerd geplaatste smiley :eek:

Maar goed, het was eigenlijk gewoon om de reactie van FashionFlava uit te lokken, hoewel die me nu niks zegt :p

14. Wat me wel opvalt is dat aminity de eerste dagen allemaal leuke theorietjes had, die bijna nooit leken te kloppen, en nu er veel meer info is en meer mensen wat zeggen, dus grote kans dat ze niet naar aminity luisteren en de verdachtmakingen later gebruikt zouden kunnen worden, zie ik niet zo heel veel nuttigs meer van aminity, vooral veel smileys:p

Enige probleem is bleach, waarop aminity kwam. Heb ik even over nagedacht. Maar als hij zelf ook wolf is en hij had gezegd op fashionflava te stemmen en het zou uitkomen dat die geen wolf was, zou aminity direct verdacht worden. Dus had hij bleach nodig als opperwolf, die toch al niet zo actief was. Zou bleach opperwolf hebben willen zijn terwijl hij toch niet actief was? Denk het niet...

Naja dit is dus een verdachtmaking naar aminity (was ook nog niet duidelijk:rolleyes:)

15. Supernerdddd

Supernerdddd

Leuk Bevonden:
    0
    *Hersens exploderen* te veel informatie.. Heb vanavond weinig tijd en moet stemmen maar weet niet op wie..

16. wie verdenk je? heb van jou ook nog niet zoveel gehoord, ik verdenk jou eigelijk ook wel:)

17. Supernerdddd

Supernerdddd

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk verdenk ik niet echt iemand specifiek.. Weinig dingen waar ik iets uit op kon maken.. Aminity deed in het begin redelijk veel, maar later minder.. Leones, weet ik weinig van.. FashionFlava idem dito en met jou hetzelfde..

Niet echt goede argumenten om nu iemand te beschuldigen..

18. Toen zag ik nog verbanden :p met zo weinig stemmers zie ik geen verband meer zonder een te groot risico te lopen dat ik een medeburger lynch ;)

19. Ja maar daar komen we dus niets verder mee... Ik vind dit wolfachtig gedrag, niemand meer verdacht maken, omdat dan als jij gelyncht wordt je medewolf uit je gedrag en verdachtmakingen afgeleid kan worden. (Ik spreek uit ervaring, heb ik de keren dat ik wolf was vorige potjes ook gehad:p)

En er moet toch iemand gelyncht worden, als burger is het nuttig om jou eigen ideeën te zeggen lijkt me, weet je in ieder geval zeker dat je niet een weerwolf volgt...

Nu heb je toch juist meer kans dat je een wolf pakt? Als je zelf geen wolf bent 50%, was hiervoor wel minder...

20. Ok, dus jij wilt weer verbanden zien? mij best :p

.puck. en Leones maken verdenkingen tegen mij, ik denk dat het wolven zijn, klaar :rolleyes:

Zie je, heb ik totaal niks aan, laat staan jullie :p Krijg je dat Troysal gedoe mee :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.