1. Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

[speeltopic] WvW #21 De Grieken van het oude Rome

Discussie in 'De Pokertafel' gestart door vieze harry, 10. feb 2011.

Deel deze pagina

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heroCaesar

heroCaesar

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen is dag 2, met de 2e lynch en lunch!

2. rool12

rool12

Leuk Bevonden:
    0
    Vieze harry, ik heb mijn BM-stem gestuurd naar shini! MET de lynch-stem! De lynchstem staat erin, maar de BM-stem niet :o :mad: :p

3. Okey, mooi.

Nou laten we is wat gaan doen. Voor theorieën is het eigenlijk nog wat vroeg, behalve dat je post analyseert en dan bij elke post 'spam' neerzet, maargoed.

4. elmo11

elmo11

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, Sjw zegt dat hij een romein is en dan blijkt het niet waar te zijn :huh:. Ach ja, het zal wel zo wezen.

Maar heeft iemand al iedeeen of theorieen? Ik zou moneteel niemand kunnen verzinnen.

5. leones

leones Spelmoderator Forummoderator

Leuk Bevonden:
    38
    Dat is niet vreemd, dat was te verwachten.

Ideeën zijn er helaas niet, ook geen theorieën. Geen goede tenminste.

6. elmo11

elmo11

Leuk Bevonden:
    0
    Als er voor morgen om 16:00 geen goede theorieen zijn dan ga ik gewoon random stemmen.

7. Jobb

Jobb

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat er in de sjw-stemmers wel een of meerdere Romeinen zitten. Dit waren ze:

3. Dwwess sjw15
    10. manus97 sjw15
    15. steineke sjw15
    17. elmo11 Sjw15
    21. Rool12 Sjw15
    22. da daltons Sjw15
    28. jelmerkanselaar Sjw15

Dit is voor mij tot nu toe het 'verdachtenlijstje'. Na de volgende lynch zal ik waarschijnlijk weer een beter lijstje kunnen maken :)

8. vandaag dus niet stemmen voor lynch, zoiezo niet echt slim, de wolven lunchen zoiezo iemand en dan is er morgen niks om over tedicussieren wat leid tot weer een lynchloze dag, maar gelukkig ben ik morgen vroeg uit en overmorgen zelfs een hele dag vrij, ik ga dan de post even doorspitten, kijken voor handige info.

9. elmo11

elmo11

Leuk Bevonden:
    0
    Als je mijn verklaring wilt is hij hier:

Ik stemde op hem omdat hij zei: Aargh ik ben een romein. Dit is ernstig verdacht vind ik. Jammer genoeg is die post verwijderd waardoor ik het niet kan bewijzen, maar je kan het wel aan andere vragen.

10. 21 uur? kun je even nagaan, hoelang het duurt om alle stemmen, die ik om half 8 enso binnenkrijg mee te nemen als ik vrijwel altijd de hele dag weg ben?

11. Jobb

Jobb

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de post gelezen hoor, ik was zelfs nog degene die zei dat hij het was. Maar ik vind het echt een flutreden. Denk je nou echt dat een wolf gaat zeggen dat hij wolf is?

Dat is niet mijn probleem, jij bent de spelleider, niet ik. Maarja, het had dus toch niet uitgemaakt.

12. precies dezelfde reden hier,
    ik dacht dat hij zei: ik ben een romein, zodat we hem niet serieus zouden nemen, als we hem niet serieus zouden nemen, dan was dit een goede dekmantel voor een wolf, en volgens mij had hij trouwens geen zin in dit potje, waarom zou hij anders zeggen dat hij romein was:p, hier is dus de lange uitgebreide uitleg van mijn stem, hopelijk snappen jullie het nog.

13. appelflapeter101

appelflapeter101

Leuk Bevonden:
    0
    dan nog, je bent ook dom om dat te zeggen, vragen om problemen, ik verdenk die mensen niet echt (iig niet omdat ze op hem stemde), ik had ook op hem gestemd als ik het niet vergeten was

14. dwwess

dwwess

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gestemd op sjw15 omdat hij idd gezegd had dat hij een romein was. aangezien ik liever niet random stem, heb ik gestemd op degene die op dat moment het meest verdacht leek, en dat is (in mijn ogen tenminste) in het begin van het spel iemand die roept dat hij een wolf is.

Reden dat ik niet van random stemmen houd is dat ik van mening ben dat je beter blanco kan stemmen dan in de wilde weg iemand te beschuldigen. Als je blind iemand aan gaat wijzen is de kans namelijk heel groot dat je een goede rol eruit stemt. (de kans dat je een goede rol kiest is 22/29 namelijk ;))

15. Je kan ook zelf wat verzinnen :hmf:

16. Ik wist dat hij geen wolf was:(
    Wel, ik ga nu op dingesthething, waarom?
    Hij gaat in discussie met sjw, en beschuldigt hem van wolverigheid, waar hij hem er graag uit wil, vervolgens stemt hij niet op hem, waarschijnlijk omdat hij wist dat hij een burger was, en omdat nadat Sjw gelyncht werd, de stemmers op hem op de verdachtenlijst zouden komen.
    Genoeg voor mij om op hem te stemmen

17. Hier dacht ik daarom is het juist een wolf (Al uitgelegd in vorige berichte geloof ik)

Toen ging hij spamme
    nog meer spam
    spamspamspam

En toen dacht het is een spammer geen wolf, wat ik ook gezegd heb maar andere mensen zijn nog steeds op hem gaan stemmen. Als je me nou wilt lynche omdat ik het fout had? Fouten zijn MENSELIJK. Of je wilt me gewoon lynche omdat ik actief ben? En ik ben een griek dus als jij het fout heb moet je dan ook gelyncht worden omdat je mij beschuldigde? Als ik een wolf/romein was had ik niet zo de aandacht op me gevestigd;) Of je ziet dit nu als een excuus omdat ik dat misschien gepland had:D
    Ik zou maar 'Dieper wroeten voordat je iemand beschuldigt'

Dingesdegriek

heb smileys in de quote veranderd want ik had te veel smiley

18. je wordt er alleen maar verdachter op...

19. vertel me waarom?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.