1. Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

[speeltopic] WvW #21 De Grieken van het oude Rome

Discussie in 'De Pokertafel' gestart door vieze harry, 10. feb 2011.

Deel deze pagina

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leones

leones Spelmoderator Forummoderator

Leuk Bevonden:
    38
    Ik denk niet dat sjw een romein is, mijn stem zal dus ook niet naar hem gaan. Naar wie wel is nog onduidelijk.

Verder gaat mijn BM stem naar Jobb.

2. rool12

rool12

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn lynch-stem gaat naar sjw, mijn BM stem naar shini-gami. Ik ga zeker niet op mezelf stemmen voor BM, dat vind ik een beetje egoistisch en verdacht :p

3. Aangezien ik nogal weinig tijd heb ga ik mijn lynch toch gewoon voor sjw sturen, ik heb geen tijd om nog langer te beslissen en ik weet ook niet op wie ik dan zou moeten stemmen...

Mijn BM stem gaat naar Nikita, omdat ik mij meen te herinneren dat zij in het vorige speeltopic mee deed aan de BM-verkiezingen en omdat ik een burgermoeder wil in plaats van een burgervader :p

4. r.r.2

r.r.2

Leuk Bevonden:
    0
    En ik begin weer opnieuw;)
    Iedereen heel veel suc6 en dat het een leuk/gezellig potje mag worden!
    Over lynchstem en bmstem moet ik nog even nadenken...veel keuze:rolleyes:

5. haha, allemaal mensen die nu op mij gaan stemmen:):)
    denk na,als ik zeg dat ik romein ben is dat toch verder niet veelzeggend?
    ik bedoel als ik werkelijk romein ben,zou ik dat dan hier gaan zeggen??
    naja vind dit wel grappig:):)

6. maar als je griek zo zijn waarom zou je dan zeggen dat je romein bent want heb je gewoon een grote kans om onnodig gelyncht te worden?

7. elmo11

elmo11

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik wist toen me lynch nog niet :unsure:.

Laatst bewerkt door een moderator: 13. feb 2011
  8. Dus vandaag is de BM stem :) Ik weet wel zeker op wie ik ga stemmen namelijk Girafi

9. dat bedoel ik dus,dat kan ook.
    mijn uitspraak is gewoon nietszeggend.:):)

10. Jobb

Jobb

Leuk Bevonden:
    0
    Zal girafi blij mee zijn als hij zich niet verkiesbaar stelt :p

11. ik denk eerder dat je het gebruikt als excuus 'waarom zou ik zeggen dat ik romein ben als ik werkelijk een romein ben dat is toch dom? en zo niet gelyncht wordt' of je bent gewoon een burger met een domme actie mijn stem gaat voorlopig uit naar sjw

12. mijne ook, ik heb hem al opgestuurd, ik ga morgenmiddag verder met het schema, want dan staan de lynch, lunch en BM stemmen erop.

13. Als er een infectiewolf in dit spel is, ben je heel dom bezig.:)
    Dan word je geinfecteerd, en hop, ziener weg.:laugh:
    Maar ach, ik vind dat van SJW niet erg genoeg voor een lynch, dat gebeurt zo vaak, en is gewoon 'uit de tent lokken'
    Dit worden mijn stemmen: (voorlopig)

dingesthething
    Nikita (random)

14. of ik had als burger zin in een originele actie,wie zal het zeggen:):)

15. svcinc

svcinc

Leuk Bevonden:
    4
    Als wij oude burgertjes een romein er in de eerste keer zouden uithalen bij de lynch dan hebben we ongelooflijk veel geluk gehad. Ofwel is de romein in kwestie zeer dom geweest. Procentueel is het gewoon praktisch onmogelijk om gelijk een romein eruit te halen.

Mensen die vanaf dag 0 al laten uitschijnen dat ze ziener or what-ever zijn, kan je beter puur negeren omdat het vaak mensen zijn die een andere rol wilden dan degene die ze gekregen hebben.

De eerste burgemeester is eigenlijk weinig belangrijk, je kan onmogelijk voorspellen wat deze is. Echter op The West is er de nare gewoonte om de eerste burgemeester nog voor dag 5 reeds te lynchen. Dus ├╝berhaupt waarom zou iemand hier burgemeester willen worden uit zichzelf.

En wederom zoals hier ook altijd het geval is, iedereen roept op om random te stemmen maar gaat toch gelijk een naam noemen... Doe dit nu gewoon eens in stilte op die manier ga je geen onschuldige z'n bloed aan je handen krijgen.

16. svcinc

svcinc

Leuk Bevonden:
    4
    owh en nog iets, dit is waarschuwing in het algemeen. Ga niet roepen: "Die of Die" heeft ban, wie weet ben je namelijk wel de volgende. De spelleiding zal het zelf wel zien.

17. r.r.2

r.r.2

Leuk Bevonden:
    0
    waarop Caesar de volgende legendarische woorden sprak: Ook jij, Harry?
    Helaas zijn deze woorden door vele generaties verkeerd vertaald en in een verkeerde context geplaatst.
    :laugh:

Meesterlijk geschreven...!

Maargoed, ik ben er over uit!
    Sommigen vinden het moeilijk om te stemmen in dit spel, hulp nodig?
    Stem jij op sjw15 omdat hij zei:'Ik ben Romein!'
    Dan kan ik je voorruit helpen voor dag 2!
    Bij deze, ik ben een Romein:p
    [....:whistle:]

18. Wel, dat schiet op. ^^
    Nog (hoeveel zijn er eigenlijk:blink:)

Btw, serieus, hoe dom wil je zijn, mensen die op sjw15 stemmen... :blink:
    Een romein zou dat nooit zeggen, van sjw15, of slechts als bluf.
    Dus dat bewijst helemaal niks, ik zou wat dieper wroeten voordat ik zou stemmen...

Laatst bewerkt door een moderator: 13. feb 2011
  19. ik krijg concurentie,oei:):)

20. Daarom vind ik hem juist verdacht :p omdat hij zegt ik ben een romein denken veel mensen het is geen romein maar eigenlijk is hij het wel. Waarom ben ik verdacht? Omdat ik zelf iemand verdenk met denk ik een redelijke theorie. En als je sjw gelooft moet je niet random stemmen want dan word hij gewoon gelyncht.

Ik stem niet voor Bm dat doe ik stem (bijna) nooit een bm.

omdat je me verdacht vind zal ik maar zegen IK BEN EEN ROMEIN dan word ik niet gelyct:hmf:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.