1. Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

[speeltopic] WvW #21 De Grieken van het oude Rome

Discussie in 'De Pokertafel' gestart door vieze harry, 10. feb 2011.

Deel deze pagina

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rool12

rool12

Leuk Bevonden:
    0
    Random vind ik een beetje onnodig, dus ik stem voor de eerste die al een klein beetje wolf lijkt :cool: (mischien een beetje vals, maar ik wil wel graag dat er wolven uitgaan :p)

2. Die van mij ook
    Naar jou :p

3. Jobb

Jobb

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook gewoon nog steeds burgemeester worden :) Waarom moeten jullie mij echt kiezen?
    • Ik ben heel erg ervaren met WvW, en ik denk dat ik op dit forum van iedereen ongeveer de meeste potjes heb meegespeeld.
    • Ik ken dus ook iedereen hier, en hun speelstijlen.
    • Mede daarom kan ik inmiddels toch redelijk goed naar wolven zoeken.
    • En ik heb er ook ervaring mee om bm te zijn.
    • Ik schrijf niet in kleurtjes, waar je slechte burgemeesters aan herkent.
    • En ik maak al helemaal geen burgemeestertorens, waar je nog slechtere burgemeesters aan herkent -.-

Dus, stem Jobb :)

4. rool12

rool12

Leuk Bevonden:
    0
    Dat mag, stel dat je me verdacht vind dan mag je op mij stemmen. Daar heb ik geen problemen mee! Maar ik wil wel zeggen dat ik geen romein ben! Ik weet ook al op wie ik ga stemmen. Die heeft eergister zelf gezegt dat hij een romein is. Alleen is die post door Girafi verwijderd :hmf:

5. elmo11

elmo11

Leuk Bevonden:
    0
    Wie was die gene ook al weer :unsure:?

6. rool12

rool12

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet meer precies maar volgens mij secretjoke of dingesthing ofzoiets :p

7. Jobb

Jobb

Leuk Bevonden:
    0
    Sjw15 :)

8. elmo11

elmo11

Leuk Bevonden:
    0
    Oja. Die was het. Ik denk dat ik op hem ga stemmen.

9. rool12

rool12

Leuk Bevonden:
    0
    O okey, dan gaat mijn stem naar hem :p

10. Stem mij!
    Waarom?

*Ik ben ervaren op andere fora.
    *Ik faal als wolf (dat kunnen bronnen bevestigen:laugh:), dus dat risico neem je niet.
    *Ik ben hier nieuw, dus zit niet verweven in alle systeempjes, en kan dus weten waar de klepel hangt.
    *Ik ben actief.

11. ssst :):):)

12. nikitrana deed toch ook mee met bm

13. Jobb

Jobb

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal niet op je stemmen hoor ;) Ik vind het een beetje een stomme reden om op zoiets te stemmen. Maar ga jullie gang, als jullie willen, ik kan het ook gewoon fout hebben ;)

14. ik stem denk ik ook op SJW

15. Kunnen jullie bm en lynch in 1 pm doen aub, ik noem geen namen hoor elmo :)

16. hahhahhah, :p

17. mma

mma

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stem op Girafi.
    De meeste wolven willen geen BM worden, maar Girafi was vorig potje (19) wel BM dus waarom zou hij dat nu niet willen worden?

18. Als je iedereen hier kent + hun speelstijlen, ben je dan niet gevaarlijk als burgemeester zijnde? :rolleyes:

Omdat ik geen BM wil worden, stem je op mij. Flutreden noem ik het. Waarom als burgemeester gaan als er al zoveel (waarvan een aantal goede) zich kandidaat hebben gestemd. Ik zou vorige spelletjes er niet te veel bij betrekken ;)
    Je haalt nu andere spelletjes als reden op, wat al helemaal geen fatsoenlijk argument is, om er iemand uit te spelen.

19. mma

mma

Leuk Bevonden:
    0
    Op wie zou ik dan moeten stemmen, ok mijn reden is zwak, dat geef ik toe, maar ik ga niet op iemand die bluft dat hij romein is, die reden is nog veel zwakker. Op wie moet ik stemmen volgens jou, ik heb mijn stem nog niet verstuurd.

20. rool12

rool12

Leuk Bevonden:
    0
    Girafi heeft wel een punt, Ik vind nu echt wel wat mensen verdacht worden;

sjw heeft gezegd dat hij wolf was! In dat geval zou je hem toch moeten doden? Dan zegt jobb dat het een slechte reden is? ook mma heeft een gekke reden om op Girafi te stemmen :p al geloof ik toch nog dat mma niet meteen wolf is :hmf:

Nog een ding mensen, ik wil graag contact met een dorpsgek/ziener. Ik verzeker je dat ik cupido ben! Controleer maar, een stuur dan een PM. Geloof je me nu al dan hoop ik dat je een PM stuurt want ik heb een plan :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.