1. Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

[Speeltopic] WvW #19 Ruimtewolven van Wakkerdam

Discussie in 'De Pokertafel' gestart door Aminity, 30. dec 2010.

Deel deze pagina

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat wist jij niet van de tip ;)
    Jij stuurde naar mij Super f16 en de hint was ook niet naar PineApple gericht.

Klopt volledig. Werd ook gelunched op dag vier of vijf om jullie te misleiden, maar dat was niet zo succesvol als verwacht.

2. De Wolven die zijn gestorven, hebben niet geweldig gespeeld. De Wolven die nog altijd leven, des te beter. Ik had tot de benoeming van Imrahil geen flauw idee van wie de overige Wolven waren. Ikzelf speelde een ronduit slecht potje; volgende keer minder gewauwel over mijn speelstijl.

3. Mag ik even zeggen dat ik het ongelooflijk tof vind hoe jullie door zijn gegaan op het verhaal van een vorig potje? :laugh: Hulde!

Goed gespeeld mensen!

4. Gewoon een faalactie van de heks :p
    Zonder reden je TC moorden :hmf:

5. rool12

rool12

Leuk Bevonden:
    0
    Colehabo, je begon wel iets te overzichtelijk zeggen dat je een rekenwonder bent das niet zo slim xD

6. appelflapeter101

appelflapeter101

Leuk Bevonden:
    0
    saai potje zeg, ligt niet aan de verhalen die waren prima, maar gewoon dat aan het einde niemand meer iets zei of nadacht ofzo, je hoefde maar te zeggen: ik ga voor Spartacus-II en iedereen doet mee.

ook is het spel te kort als je al in ronde 2 wordt vermoord:(

7. Heel intelligent, Spartacus lynchen :hmf:
    Hij zei dat hij nooit zou liegen, hij zegt dat hij gezienerd is en goedje was.
    Hoe moeilijk is het dan om iemand NIET te lynchen?:blink:

Oh ja, ik zienerde dus eerst Dubtunez (vandaar dat ik wist dat Mr. Adil gelijk had, weer zo'n faalactie van de meelopende burgers...), daarna Nikitirana (waarmee ik contact heb gehouden), en als laatste Spartacus.
    Ik heb tegen Niki gezegd dat Spartacus burger was (voordat ze doodging), waardoor ze wist dat ze hem niet moest neerknallen (of ze dat überhaupt had gedaan weet ik niet :p).

Oh ja, het was wel heel duidelijk dat Ananas wolf was, kom op zeg...

8. handige actie leones en bedankt the simmies dat je het voor me opnam

9. echt wel :laugh:

En ik vond het echt een meesterlijk idee van Dubtunez om een lunch op mij te faken :cool:

10. Daar hadden mensen dan geen rekening mee gehouden, dat de geinfecteerde zijn krachten niet verliest XD

Alhoewel het wel een keer eerder is gebeurd trouwens...gaf leuke effecten, wolf en dokter :p

En wat mijn wolfheid betreft, ik mag jullie bedanken dat ik nog leef, want heb ontzettend slecht gespeeld(ook veel te inactief)

11. help! ik snap het niet meer. op dag 3 is price imrahil geïnfecteerd, en op dag 4 overleefd ze een weerwolvenaanval door haar kracht als dorpsoudste????????? :hmf:

12. Door zijn kracht, ja. Hij behield zijn krachten nadat hij geinfecteerd was.

Dus toen gingen wij wolven onze medewolf opeten omdat ie t toch zou overleven en daarom onschuldig zou lijken :D

13. :censored: :no:

heel slim. ik vertrouwde hem helemaal tot op het allerlaatste moment, toen wou ik op hem schieten maar had ik toch niet gedaan omdat ik dacht dat het "bewezen" was dat hij een burger was :(

14. svcinc

svcinc

Leuk Bevonden:
    4
    Net doordat je Niki "ziende" wisten de wolven na de jagersmoord op mezelf dat jij de ziener was :p

En het is zeer moeilijk om als TC als er niemand echt bovenuit steekt om hier op The West je hoofd boven water te houden, mensen hebben hier snel het idee om de TC te moorden dan :p Kijk naar laat ons eerlijk zijn de grootste faalactie allertijden hier de heksenmoord op Girafi :p

Verder was Imharill al geïnfecteerd alvorens we hem lunchten :p Dat niemand dat door had is volgens mij echt raar... Owh ik zou wel graag eens een duidelijke verklaring van die tip van Jobb willen zien :p

15. elmo11

elmo11

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd wolven :hmf:.

16. heroCaesar

heroCaesar

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie verhalen, dat zeker.

Maar waarom dacht er nou niemand op het einde na? (Zo leek het in ieder geval vanaf de kant, de wolven zeiden iets en iedereen ging er achteraan)

17. Jeej, ik had het toch goed over wie de wolven waren (ok, ik bedacht het allemaal pas na mijn lynch :p)

Maar ik vind het nog steeds dom van de burgers dat ze de een-na-laatste dag op hytres meegingen met Imrahil... hytres loopt de hele dag te roepen dat ik een burger ben en dat blijk ik 's avonds ook te zijn en toch stemt bijna iedereen hytres :o

18. Ikzelf kon gewoon niets meer doen. Mij was het zo ongeveer wel duidelijk dat Imrahil en HappypineApple Wolven waren (ik hield niet eens rekening met eventueel vrijsprekende incidenten - dat doe ik zelden), maar kon niets meer kwijt zonder gelynched te worden. De dag dat dit zich voordeed, werd ik alsnog gelynched. Hoewel ik niet zeker van Imrahil was, hoopte ik dat hij inderdaad Wolf zou zijn, omdat ik hem tot Teamcaptain zou uitroepen. De Burgers hebben zo bagger gespeeld dat het mij een goede finale leek vooral een Wolf aan het roer te zetten.

19. ik snap het niet. waarom maak je een wolf teamcapain als de burgers bagger spelen? omdat jij hem teamcaptain maakte dacht ik dat jij hem ook vertrouwde. (ik was zelf redelijk zeker dat imrahil een burger was maar ik vertrouw ook constant de verkeerde mensen)

20. Je kan dan ook alleen jezelf vertrouwen in dit spel :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.