1. Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

[speeltopic]WIDM #8

Discussie in 'De Pokertafel' gestart door the simmies, 29. mei 2012.

Deel deze pagina

1. Ja Majoor was de eerste op Geert en toen heeft ze de rest aangestoken. Alleen mma, en Simmies waren niet besmet met het geertvirus. The simmies heeft trouwens vanaf het begin bijna elke test als beste gemaakt, terwijl Geert blij mocht zijn dat hij er bij test 2 niet uitlag (Majoor trouwens ook, maar goed dat jullie betaald hebben :p)

2. mma

mma

Leuk Bevonden:
    0
    Regel 1: Als iedereen op de "mol" ga jij daar niet op, of het is de mol en het spel is gespeeld, of niet en iedereen faalt (surprise:p)

3. Inderdaad. Gewoon lang blijven spreiden werkt toch het beste:)

4. Lauy15

Lauy15

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe alleen mee als Geert leidt:D

5. Gefeliciteerd Simsel:p Maar ik kan het niet uitstaan, volgens mij zit ik veel langer op Fendt, en dan maak ik de test ff iets slechter en verkeerd gegokt en ga jy er met de buit vandoor:p

In het begin heb ik veel gespreid, en toen ben ik ook een beetje gaan afstrepen. Ik keek wie Hytres als mol zou kiezen ipv zijn gedrag omdat iedereen toch juist molde of juist niet, en je dan in een complete tunnelvisie kwam:p.
    Ik wist dat Hytres wel een beetje een ervaren iemand nam die veel widm speelt. Er waren er al een paar afgevallen, en ik dacht in het begin Roelcool want die wilde bij mijn potje graag mol zijn, maar die gedroeg zich er totaal niet naar. Dus kwam ik uit bij Mma, Rool12, Fendt en Simmies. De eerste 2 vielen ook al gauw af. En Simmies deed ook nooit verdacht, en toen viel Fendt op erg op de achtergrond, nee hij wilde geen verantwoordelijkheidsgevoel hebben als Creator:p
    Hij postte vaak geen hints. En de bevestiging was voor mij dat ie geen scherm kreeg opeens. Ongeveer vanaf dat moment zat ik elke test vol op Fendt. Daarvoor een test op Fendt & The Simmies. En daarvoor telkens gespreid.

Hytres; Hoeveel fout had ik in deze test? Ik moest de lievelingseten vraag gokken, en had Friet. En of hij gezien was had ik Nee. Dat was dus al fout.

6. En mijn tactiek was inderdaad, mezelf erg verdacht maken, dat kan alleen als dat een paar maar doen. In het begin viel het best mee, heel af en toe maar omdat verder niemand dat deed viel het op, en werd dat in het topic gezet en gingen er meerdere naar kijken denk ik. Later deed ik het wel meer.

Maar daardoor ging ik juist door, en kon ik me richten op wie de mol was. Want als de rest op de verkeerde mol zit, heb jij altijd een grotere kans op doorgaan.

Van sommige kreeg ik PM's: Poepmol ik heb je wel in de gaten! xD

Maar Fendt; volgens mij was ik wel een goede dekmantel:p, @Fendt: moeilijk he om zo'n woord te begrijpen voor je:)

Hytres ; Thanx voor het leiden, het ging uitstekend!

7. nadat ik afviel ha dik echt geen idee wie de mol was :L

8. Jeuj! :D

Ik heb de hele tijd gespreid. Op gegeven moment ben ik voor Weslala gegaan, maar niet vol. Dus ongeveer de helft gespreid, andere helft op Weslala. Toen Weslala eruit lag, keek ik naar de overgebleven spelers en kwam ik tot de conclusie dat het Fendt wel moest zijn. Steevast geen hints afleveren, of pas als ze eigenlijk nutteloos zijn. Verder natuurlijk een ervaren speler.

Overigens heb ik net als BFG Friet ingevuld bij de vraag wat zijn lievelingseten was. Daar kan het dus niet aan gelegen hebben :p

Nog iets: ik heb geen pact of iets dergelijks gesloten dit spel. Doe ik nooit trouwens. Alles solo :p

9. Zoals ik al zei, Simmies heeft, op de test waar jij 5 jokers had en nog een andere test na, alles het beste gemaakt, terwijl jij er eigenlijk uit lag:p

Op de vraag of Fendt gezien was had je "ja"geantwoord. Dat was goed.

Fendts lievelingseten hadden jullie beiden fout. Dat moest lange lummel zijn.
    Simmies had verder alles goed, terwijl jij fout had dat Fendt niet meer actief the-west speelt en dat Fendtbij 3 opdrachten topito's heeft verdiend (ipv het door jou geantwoorde 2)

10. Lauy15

Lauy15

Leuk Bevonden:
    0
    Fendt is gestopt met the-west hoor;)

11. Klopt, maar Ballonfangeert had ingevuld dat Fendt nog wel actief the-west speelde ;)

12. Lauy15

Lauy15

Leuk Bevonden:
    0
    Ow, ik kon er uit opmaken:
    Geert had gezegt dat fendt niet meer actief speelt, en dat jij dat had foutgerekend;)