• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[speeltopic]WIDM #8

the simmies

Zo. Daar is dat topic dan. Ja, ik weet het, jullie hebben er totaal geen zin in, maar het moet nu ff. Is Hytres ook weer blij. Een verplicht nummertje dus. Hups, meedoen. Wie niet meedoet moet zijn bord leegeten.

Ohja, meedoen mag pas als Hytres heeft gezegd dat het mag. Als je eerder begint krijg je billenkoek, valsspelers! :o

hytres

WIDM #8

Korte speluitleg:
Het werkt hetzelfde als in het tv-programma. Er zijn 14 kandidaten en 1 mol. De kandidaten moeten proberen om zo veel mogelijk geld te verdienen met opdrachten en nog belangrijker: ze moeten de mol proberen te ontmaskeren.
De mol probeert juist de opdrachten te saboteren zonder ontdekt te worden.

Na elke 2 opdrachten is er een test. Hierin worden vragen gesteld over wie de mol is. Alle kandidaten moeten deze maken. Diegene die het miste goed heeft ligt uit het spel. Uiteindelijk is de winnaar degene die bij de laatste test de meeste vragen over de mol correct beantwoord.

Speciale voorwerpen:
Vrijstelling voor een test: je hoeft een bepaalde test niet te maken en je bent automatisch door.
Joker: Een fout antwoord voor een test wordt toch goedgerekend. Je mag ze inzetten bij een test die je zelf wilt.
Topito's: Als je hier 5 van hebt, worden ze DIRECT ingeruild voor een vrijstelling voor de eerstvolgende test.

Oh ja, de spelleider heeft altijd gelijk

Deelnemerslijst:
1. Majoor55
2. Mediterranea
3. Ballonfangeert
4. Weslala
5. Mma
6.Ben03
7. Josverboom
8. Roelcool
9.the fox of the night
10.Wolkje
11. Steineke
12. Fendt
13. The Simmies
14. rool12
15. Zezema

De mol zal zo gecontacteerd worden. Vervolgens zal opdracht 1 gepost worden. Tot die tijd graag stilte voor de storm hier.

hytres

Opdracht 1

Jullie hebben net allemaal het bericht ontvangen dat jullie de mol niet zijn. Toch moet er voordat we op het vliegtuig stappen een mol gekozen worden.
Daarom kan iedereen aan mij doorgeven of hij of zij de mol wil zijn en waarom hij of zij een goede mol zou zijn. Uit de mensen met interesse zal ik dan een mol kiezen.

Dit is alleen niet gratis:
Elke sollicitatie kost de pot 100 euro.
Mensen die liever kandidaat blijven leveren de pot echter 100 euro op.

Stuur mij via pm of jij mol wil zijn of kandidaat wil blijven.
Deadline: Morgen 20:00

Verder wil ik graag voor morgen weten aan wie ik het geld (of de schuld) kan overhandigen.

Succes en veel plezier iedereen! :D

Er mag nu gepost worden

Fendt

Veel succes allemaal.

Enne Mma is de mol :o
Ik ben namelijk de even ziener en ik heb hem gezienerd :p