1. Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

[Speeltopic]De Eendjes van de Wakkerdamse Stadsvijver: Blub vs. Kwak(WvW#15)

Discussie in 'De Pokertafel' gestart door HappyPineapple, 19. okt 2010.

Deel deze pagina

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Helemaal correct, en de vis weet dat hij visje is en de eenden weten dat ook ^^

2. Niet kunnen stemmen, maar het potje is toch al afgelopen ^^

3. Ik leef nog :D

4. Het eindverhaal komt er aan... Ik weet niet wanneer het gepost wordt, Ananas had het druk geloof ik.

5. Ik helemaal snel uit mijn bed gekomen hiervoor, is die er nog niet :p

6. Ik weet ook niet wanneer het komt...
    Dan hoop ik maar dat het voor vanavond 12 uur wordt gepost.

7. Ik heb het druk ja. Volgende week proefwerkweek en dit is echt niet het enige wat vandaag moet gebeuren(daarbij t feit dat ik zometeen in t zwembad zit en er dingen zijn die echt niet vanavond kunnen).

Als ik dat verhaal nu zou kunnen afschrijven en posten zou ik dat meteen doen, want dat is weer een taak minder, maar heb er atm echt geen tijd voor. Zal kijken of ik het kan posten voordat ik naar t zwembad ga.

8. Dan maak ik het wel af. Ik zal het straks posten.

9. Ehhhmmm..?

10. 'Bwerk, ik voel me niet goed...' Nikitirana lag op haar bed met een kussen over haar hoofd. 'Bah, moet het nou echt zo gaan op een speciale dag als deze? Misschien ben ik vanavond nog steeds ziek! Neeee! Dat meen je toch niet! Ik moet als UberEend vanavond de laatste vis ritueel opeten! En op deze manier gaat dat niet lukken... Bah. '*
    Nikitirana bleef nog een tijdje in haar bed liggen, en verveelde zich. Ze zwom, zonder abrupte bewegingen te maken, naar de woonkamer. Daar plofte ze (wel voorzichtig) op de bank neer en zette de tv aan. Gelukkig was House op tv, dat vond Nikitirana wel een aardige tv serie. 'Yeah, House is so adorable, you want to hug him and never let go.' zei Chase op tv. Nikitirana barstte in lachen uit en dook gelijk ineen, omdat haar buik protesteerde. Ze besloot om maar niet meer te lachen. Ze bleef nog een uurtje op de bank liggen, totdat Nielskus binnen kwam zwemmen.*

'Eum, mevrouw de grote heilige mooie lieve knappe en een beetje groene UberEend?' vroeg hij voorzichtig vanuit de gang. 'Nielskus, ik ben hier' zei Nikitirana mopperend, omdat ze echt geen behoefte had aan bezoek. Nielskus kwam naar binnen zwemmen, en schrok zich dood toen hij zag dat Nikitirana op de bank lag. 'Ooooo, meesteres, het gaat toch wel goed met u?' riep hij uit. 'NIET ZO HARD KRIJSEN IDIOOT DIE JE BENT DAAR KRIJG IK HOOFDPIJN VAN EN DAT KAN IK ER NIET BIJ HEBBEN OMDAT IK ME AL ZO GAMMEL VOEL EN WAT HEB JE HER VERDORIE TE ZOEKEN GA TOCH LEKKER VISSENVOER ETEN STOMME VIS DIE JE BENT JE BENT HARTSTIKKE LANG WEGGEWEEST EN JE HEBT HELEMAAL NIKS VAN JE LATEN HOREN WE STONDEN DOODSANGSTEN UIT TUSSEN AL DIE ENGE KOGELVISSEN ENZO!' krijste Nikitirana zo hard ze kon in een adem. Ze was helemaal buiten adem, en dit kon haar toch al zo zwakke eendenlijfje niet aan. Nikitirana bleef nog even uithijgen, en toen viel ze flauw.*

Donker. Alles. Donker. Geen licht. Geen lucht. Geen geluid. Niks. En toen hield het op. Nikitirana deed heel langzaam haar ogen open en...
    Het gezicht van marc200 staarde haar aan. 'AAAH! DE EENDENDUIVEL HEMZELVE KOMT ME HA...' begon Nikitirana te krijsen. Toen kwam Nielskus1 in beeld. 'Niet zo schreeuwen, Mevrouw de koningin der Hare Majesteitelijke eenden. Anders dan... Dan... Dan... Valt u misschien weer flauw, en het is al zo laat. '
    Nikitirana was ondertussen al wat helderder en kon weer normaal denken. Ze voelde zich, op de een of andere manier, al een stuk beter. 'Maar, ik voel me nu een stuk beter dan eerst! Hoe kan dat?' vroeg Nikitirana. Snel verstopte marc200 iets achter zijn rug.
    Nikitirana vloog overeind, en stortte weer op de grond, met haar ogen dicht. 'Aargh. Te snel opgestaam. Duizelig. Bah.' na een paar seconden was het over en Nikitirana ging rechtop zitten. Ze keek achter de rug van marc200, en ontdekte een afgekloven vissenvin. 'Yummee. Wat is dit voor lekkers?' vroeg Nikitirana. 'Wacht eens even... Het is geel met roze stippen! GIRAFI IS OOK GEEL MET ROZE STIPPEN! HEBBEN JULLIE HEM OPGEGETEN?' Nielskus stamelde 'Nee... We euh hebben euh alleen zijn vin eraf ge... Euh. Zodat u kon genezen. Want vis is goed voor eenden. Daar worden ze weer beter van. ' Nikitirana gniffelde. 'Nou, Noraly heeft jullie blijkbaar goed opgeleid. Niemand is zo wreed en bloeddorstig als Noraly. Ooo, ik mis haar zo...' zei Nikitirana zachtjes. 'Maar goed. Als Noraly ons zo zag zou ze trots op ons zijn. We moeten trouwens nog een plan verzinnen om Girafi passend te vermoorden.'
    'Eh, mevrouw, daar hebben we geen tijd meer voor. Het is al laat... We moeten Girafi op gaan eten.' zei marc200. 'O, geen probleem hoor. Dan wordt het improviseren!' zei Nikitirana opgewekt, en de drie eenden gingen op weg naar de schelp van Girafi.

Toen ze voor de schelp stonden, riep Nikitirana 'Girafi? Ben je daar?' 'Huh? Noraly?' vroeg girafi. 'Nee, ik ben Nikitirana, sukkel' snauwde Nikitirana. De drie eenden zwommen naar binnen en sleurden Girafi mee. Girafi protesteerde niet, hij wilde alleen maar uit zijn lijden verlost worden. Toen ze met zn vieren naar de open plek zwommen, kwam er opeens een groot blauw beest naar beneden zwemmen. De drie eenden stopten abrupt en keken met grote ogen naar het beest. 'Pluizig en blauw, ja ik ben pluizig en blauw.' zong het beest, terwijl hij heen en weer liep. 'HEE! EENDJES! Eendjes, hebben jullie koekies?' vroeg het blauwe beest. 'Nnnnnee...' stamelde marc200. 'O, dan neem ik maar genoegen met dat ding daar, bij gebrek aan beter.' zei het blauwe beest. Hij pakte Girafi op, en propte hem in zijn mond. Even was nog het gegil van Girafi te horen; en toen bleef het stil. 'Ha, eendjes zullen vast ook wel lekker zijn' zei het blauwe beest en bukte om Nikitirana te pakken. Maar toen klonk er opeens een stem: 'Koekiemonster, ben je al klaar met eendjes voeren? Ik heb koekies voor je...' Koekiemonster brulde 'JA MAMA IK KOM ERAAN! KOEKIIIIEEEEEEESS!' en zwom snel weer naar boven. Nikitirana zuchtte. 'Nou dan zijn we ook van Girafi af. Ook al had ik hem graag zelf willen opeten... Nou ja. Dan moeten we maar naar de 'McGoudvis een eind verderop. Daar zwemmen vast lekkere visjes rond. Yummee!'

En met die woorden zwommen de eenden weg, en niemand heeft ooit nog iets van ze gehoord.

Girafi was een goudvis.
    En dit is het einde van Eenden van de Wakkerdamse stadsvijver! Iemand nog tips/opmerkingen? :)
    O, en ja, ik weeet dat de verhalen af en toe wel een beetje laat waren, maar daar konden we zelf verder weinig aan doen. School... :|

De lijst met alle rollen komt er aan.

En @marc200: 911 woorden schrijf e niet zomaar, en ik heb alles met een touchscreen moeten typen (dat typt vreselijk) en ik heb morgen een proefwerk latijn. Dus, zeur niet.

Laatst bewerkt door een moderator: 31. okt 2010
  11. En bedankt! :laugh:

En die laatste zin van je: Ik dacht dat ananas al een groot deel had getypt en jij het had afgemaakt, dus ik dacht.. naja maakt niet uit, goed verhaal!

12. Toppie Simone en Ananas! :laugh: Echt geen ramp dat de verhaaltjes af en toe wat later waren, ze waren tof geschreven. Voor herhaling vatbaar. :p

13. Bravo Mone en Ananas, zeer goed gedaan.
    Feli eendjes.
    Trouwens, een tip voor de laatste vissen: Als iemand zich op het laatst zo opdringt, redelijke kans dat het een eend is :p
    En had nog eens naar 1 van mijn laatste posts gekeken, waarin ik Nikitirana en Girafi verdacht (50% is redelijk toch, op gevoel :p)

14. Was niet ongeveer 50% ook al eend op dat moment? :p

15. ssst, dat lijkt maar zo :p

16. Jobb

Jobb

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig zag ik jou al lekker op de eerste nacht :)

17. Overwinningstoespraak

Olé Olé Olé lang leven de badeendjes!

Zo en nu ga ik mijn overwinnings speech houden. Graag wil ik mijn voorgangers Noraly en Sleaw bedanken. En natuurlijk Drollie, marc200 en Nielskus1 voor de heerlijke lunchen die wij hebben mogen uitvoeren. Ook mijn complimenten naar Ananasje en Mone voor de leuke en geniale verhalen. Heb er keer op keer van genoten. En voor de visjes, hoe hebben jullie kunnen falen?!? Hoe?!? Maar 6 eendjes en 24 visjes! waarvan 1 een ziener! Volgens Noraly was het onwijs duidelijk dat ik een eendje was. En niet zomaar een eendje. Ik was het lelijke jonge eendje dat na de dood van Noraly übereend werd en na de lunch op Simmies ook nog is Opperguppy werd. Zo zie je maar weer, niets is wat het lijkt. Hé Supernerdddd. Oh wat was jij makkelijk om te praten. En Girafi ging er ook zóó makkelijk erachter aan. En tja Daltons, iemand moest de ongelukkige zijn :p Waarom Simmies dood moest? Tja ik kon het niet hebben dat iemand mij ging verdenken dus zeg maar dag met je vin naar het prachtige vissenleven. Maar alles bij elkaar, ik heb genoten van dit potje :)

Groeten Het-lelijke-jonge-eendje, Übereend én Opperguppy Nikitirana

18. Wat kan ik zeggen, ik ben ook zo'n mysterieus persoon. :laugh: ;)

19. en waarom moest ik dood ? :(

20. Vroeg of laat was je toch al dood gegaan ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.