• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Speculatie Briscoe

DeletedUser8307

De eerste forten zijn er inmiddels ook. Laat de fortgevechten maar komen. :)
 

DeletedUser

Mmm.... Leuk. Snap de Roughnecks dus niet. Nog niet eens alle fort plekken zijn bezet en dan vallen ze er al een aan. Ze hadden zelfs een fort in onze country die 4 vakken ofzo verder weg is neergezet. Er zullen wel weinig mensen mee kunnen doen.

EDIT: Zie net dat Atlantis als eerste is uitgebouwt. Gefeliciteert hiervoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser560

Mmm.... Leuk. Snap de Roughnecks dus niet. Nog niet eens alle fort plekken zijn bezet en dan vallen ze er al een aan. Ze hadden zelfs een fort in onze country die 4 vakken ofzo verder weg is neergezet. Er zullen wel weinig mensen mee kunnen doen.

toch leuk een beetje ontspanning naar een tijd hard werken? en je bent niet verplicht om te komen hoor. ik denk dat er genoeg mensen komen :) en dat fort is er zodat wij 'bikinibroek' het kunnen overnemen. nu kunnen jullie het lekker niet inpikken
 

DeletedUser

toch leuk een beetje ontspanning naar een tijd hard werken? en je bent niet verplicht om te komen hoor. ik denk dat er genoeg mensen komen :) en dat fort is er zodat wij 'bikinibroek' het kunnen overnemen. nu kunnen jullie het lekker niet inpikken

Dus jullie zijn te incapabel om een fort in te kunnen nemen, waarna jullie besluiten het maar uit handen van een wel capabele stad te nemen? Ik moet zeggen, daar kunnen wij eerlijke mensen niet tegenop.:rolleyes:
 

DeletedUser1376

komt wel goed hoor scorpion, als piraten geen tomatensla krijgen pakken wij wel een fortje:laugh:
 
Bovenaan