• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

soldaten huren

DeletedUser

ik hoop wel dat er spellen functies komen zoals pokeren en blackjack in de saloon. maakt het spel beter want zit nu op level 20 en weet eigenlijk niet wat ik moet doen als ik alles kan doen qua werk.

elke opdracht afsluiten is een optie doel hoger level ?? saai

dueleren om mensen lastig te vallen?? en ervaring en geld?? saai

stad uitbouwen zodat je betere dingen kunt kopen?? niet van noodzaak als je bovenstaand al saai vindt.


ik zoek beetje meer diepgang in dit spel eigenlijk.

bijv. dat je stad bij bijv. 10k punten nieuw gebouwen kan bouwen en met die gebouwen bijv. een 2e dorp beheren?? diplomatie kamer??.

of dat je barakken kan bouwen zodat je mischien per level barack 1 soldaat kan huren die je dan vervolgens kan trainen?
zodat die soldaten bij steden duels je stad extra verdediging geeft.

zulke dingen zodat je elke keer naar een level werkt zodat je na dat level weer nieuwe dingen kunt doen.
 

DeletedUser

wat moet dit worden? T-W (the west) of Tw (tribal wars)
Waarschijnlijk is dit niks! :p
Vind ik
 

DeletedUser

Zoals hierboven al gezegd...
Het is the west en niet tribal wars. Eigenlijk is deze functie al ingevoerd. Als je bv. bevriend bent met een duellant kan je hem vragen om een persoon aan te dueleren in ruil voor iets anders...
 

DeletedUser54

Het idee van je is een beetje slecht uitgewerkt. Het idee is goed bedoeld maar graag meer diepgang erin en ook graag een verschil met Tribalwars.nl ;)
 

DeletedUser

ik wil ook cker niet dat het tribal wars wordt.

en daar lijkt mijn plan ook niet op je kunt niet andere dorpen innemen ofzo zeg alleen dat je mischien een 2e dorp kunt beheren vanuit je eerste dorp.

en dat je mischien 5 extra soldaten kunt huren om meer verdedigende krachten te hebben.

vindt nu dat er weinig te doen is ik kan in principe alles al en ben nog maar level 20
 

DeletedUser

weet niet of jullie tribal wars hebben gespeelt maar ik wel en mijn idee komt lange na bij tribelwars..

eersrt leren lezen voordat je gaat oordelen

BEOORDEEL EEN BOEK NIET OP ZIJN KAFT
 

DeletedUser

Dan snap ik eigenlijk niet waarom je dit spel nog speelt.

(Dit is trouwen een beta versie ga eens op de duitse servers daar is misschien meer te doen. Dat van die duitse servers daar ben ik niet zeker van maar ik denk het.)
 

DeletedUser

Ik begrijp wat je bedoelt.
Ik vind het een goed idee, maar je mag het wel wat meer uitwerken.
 

DeletedUser

Ik vind soldaten een beetje een fout woord. Maarja, dat is mijn mening, ik zou eerder duellant gebruiken bijv.
 

DeletedUser

Bedoel jij waneer er barakken zouden komen :

Dat een spelersplaats word ingenomen door een soort van 'bot' die voor jou kan vechten? Die je zelf kan trainen door hem met mensen te laten vechten, waar je zelf items voor moet kopen?
 

DeletedUser

nee, hij bedoeld volgens mij dat die jouw extra verdediging bonus kan geven.
 

DeletedUser

Werk je idee wat beter uit, en zorg dat er een western gevoel bij komt bv:

Soldaat = Indiaan
Barakken = Leerschool
 

DeletedUser

indiaan waren vaak tegenstanders.

soldaat= begeleider
barakken= Fort
 

DeletedUser

het is maar een idee en dus heb ik geen behoefte om het verder uit te werken als er alleen maar kritiek op wordt geleverd door een aantal personen.
over tribalwars dit en dat.

en als er toch één iemand is die contact heeft met de makers van dit spel. en er is intresse dan kunnen ze in de meeste gevallen zelf wel iets verzinnen.
want ze zullen vast en zeker rekening gaan houden met de voor en na delen en de gevolgen voor de rest van het spel..
dan kan ik met een perfect uitgewerkt plan komen.

maar als het vervolgens niet wordt gelezen door mensen die verandering in het spel kunnen brengen of het idee zelf voor een groot deel aanpassen zodat het in de sfeer van the west blijft.
ja dan heeft het weinig zin om van te voren een compleet uitgewerkt plan te komen..

maar bedankt voor de positiefe reacties van sommigen en jammer dat de rest het niet snapt en niet kan inzien dat dit een totaal ander concept is als tribalwars..
 

DeletedUser

re

diplomatie en bijvoorbeeld handels routes.
Denk dat je dit soort onderwerpen bedoeld.
Dit soort dingen kunnen veel opleveren en houden m.i. het spel intact.

Of bv. een bieb, heb je die dan kunnen bijvoorbeeld je ervaringspunten omhoog.
 
Bovenaan