• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Snellere daling kosten attribuutpunten omzetten

  • Topicstarter Deleted User - 308552
  • Startdatum

Deleted User - 308552

Voorstel
De prijs van attribuutpunten stijgt per punt met $50, maar neemt per dag met slechts $10 af, daar erger ik me nogal aan (vooral omdat ik op W6 nog zo'n 30 attributen om moet zetten en de prijs nu al op $1770 staat :hmf:) Daarom wilde ik voorstellen dat de prijs voor het omzetten van attributen sneller daalt, met $50 per dag.

Details
In de huidige setting stijgt de prijs van een attribuutpunt met $50 per omgezet punt, maar daalt het slechts met $10 per dag. Terwijl bij vaardigheidspunten de prijs stijgt met $10, maar ook even hard daalt ($10 per dag dus), daarom zou ik graag willen zien dat de prijs van attributen met $50 per dag daalt.

Misbruikpreventie
Je kan je attributen sneller omzetten, hoewel dit volgens mij vooral een voordeel is voor spelers met wat minder geld.

Visuele hulpmiddelen
-

Samenvatting
Dit idee zorgt er voor dat je sneller attribuutpunten om kan zetten, zodat je eenvoudiger kan reskillen qua attributen.

Administratie

Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee (Don't shoot me if I'm wrong ;))
 

DeletedUser14112

Idd, het duurt echt jaren tot 'k eindelijk weer wat puntjes kan omzetten... Als 't wat sneller zou gaan zou de spelmotivatie ook weer wat hoger worden:) 5/5
 

DeletedUser6244

Dat zal dan ten koste gaan van het premium gebruik, immers zullen er, als de prijs sneller daalt, minder mensen gebruik maken van sjamaan kalmeren.
Op zich goed idee, maar het gaat ten kosten van de € die Inno binnenkrijgt, en daar gaat het om... Dit zal dus alleen mogelijk zijn op non-premium werelden denk ik, als we er al vanuit gaan dat het er komt.

Goed idee, maar zie ik niet snel komen op werelden als Arizona of Briscoe
 

DeletedUser

0/5 tegen,
wrm ? gewoon heel duidelijk, leer je punten verdelen en heb geen haast, ik als avo doe het bijna nooit laat staan een lp bom als jou tanais ...
 

Deleted User - 308552

Omdat ik lp bom ben mag ik geen attributen omzetten? Wut?

Maareh, als ik eerst veel op kracht wil en later meer naar beweeglijkheid wil, moet ik maar meteen op beweeglijkheid investeren?? :blink:

Dus je vindt het geen probleem dat je gewoon maanden moet wachten totdat de prijs weer naar de normale waarde is gedaald?

(voor mij duurt het nog zo'n 150 dagen voordat de prijs weer normaal is :blink: hogere logica?? :no:)
 

Deleted User - 308552

Misschien... (tijdelijk)

Maar ff serieus: waarom is het zo slecht?? Als mensen willen reskillen kost het zo echt enorm veel tijd / geld :blink:
 

DeletedUser1053

The-West is gebaseerd op keuzes maken, dus volledig omskillen moet niet te snel gaan naar mijn mening. Anders zouden de moeilijkste opdrachten wel erg makkelijk worden.

En ja, met premium is het nu wel gewoon mogelijk, dat is op zich al jammer. :p
 

Deleted User - 308552

Volgens mij kunnen mensen met veel geld toch wel snel reskillen en is de hoge prijs niet zo'n probleem, vooral voor spelers met wat minder geld is het een probleem dat het zo langzaam terug gaat :hmf: heb er zelf ook last van :(
 

DeletedUser8307

De prijzen mogen verlagen wat mij betreft, maar niet met 50$. 30$ lijkt mij geschikter.

3/5 dus.
 

DeletedUser1053

Volgens mij kunnen mensen met veel geld toch wel snel reskillen en is de hoge prijs niet zo'n probleem, vooral voor spelers met wat minder geld is het een probleem dat het zo langzaam terug gaat :hmf: heb er zelf ook last van :(

De prijs stijgt erg snel, dus mensen met veel geld hebben er net zo veel last van. Je kunt wel een paar miljoen op je bank hebben staan, maar om dat allemaal aan een reskill uit te geven is wel een erge verspilling.
 
De prijs stijgt erg snel, dus mensen met veel geld hebben er net zo veel last van. Je kunt wel een paar miljoen op je bank hebben staan, maar om dat allemaal aan een reskill uit te geven is wel een erge verspilling.

Zeker niet, als je niet zon premiumnoob wil zijn ga je je gewoon voor 1,2 miljoen reskillen zoals ik deed in w1. Dat was paar maanden geleden, nu is het nog dit:
Momentele kosten:$ 0
Kosten attribuutpunt:$ 2230
Kosten vaardigheidspunt:$ 3970
En dan heb ik 260 vaardigheidspunten meer meoten overzetten dan attri's. Het gaat sws sloom omlaag, 401 vp omzetten=401 dagen wachten voor volledige verkoeling. Is dat niet wat overdreven? Meer dan een jaar?

ps, reageer je nog op de PM?:p
 

DeletedUser4468

1 keer 5 minuten sponsorpay doen en je heb al weer 119 nuggets...
 

DeletedUser

lauy oja joh!?

dan mag jij toch eens heel gauw zo eens testje voor mij gaan maken xd
 

DeletedUser4468

Voor $50.000 doe ik het voor je:D

maar weer ff ontopic:
Zoals ik al heb gezegt:
slecht idee.
 

DeletedUser

Ik ben zelf tegen, sinds de update van oneindig kerk uitbouwen zijn er zo'n 6 mensen in arizona gereskillt naar top 15 bouwer, dat vindt ik echt onzin, zo van de ene op de andere dag bouwer zijn, ik vindt dan ook niet dat je het nog goedkoper moet maken.
 
Bovenaan