• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

Jullie hadden gelijk! Eerste keer met de blusemmer en ik had hem meteen!
Bedankt voor de hulp!
 

DeletedUser9667

Go free!:cool:

Is er nu al iets bekend wnr je hem bij als rondrijdende handelaar hebt gevonden, de sleutel ook nog bij lijkenbestelen kunt vinden?
 

DeletedUser6004

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leones
Dat is aangepast, je kan er nu maar 1 vinden met arbeiden, wel meer met kistjes.

Volgens Leones niet.....

:laugh:
 

DeletedUser12538

Kan je nou wel of niet de 3e sleutel vinden als je in totaal 1000 ap inbrengt op lijken bestelen?
 

DeletedUser

Oef....dat biedt weinig hoop. Dan ben ik nog wel even bezig. En dan moet ik tussendoor ook nog die opdracht aannemen van de nieuwe reeks die alleen op vrijdag tussen 18.00 en 23.59 kan....

Zucht.....
 

DeletedUser12538

Ik breng nu 734 AP in, + die 266 = dat 1000.
Kan ik nu wel of niet de 3e key vinden, meeste zeggen van niet.
 

DeletedUser12114

Met rondreizende handelaar heb ik

501 + 528 = 1031, maar kan ik hem nou vinden ? Want mensen zeggen dat je met RRH meer punten moet hebben ofzo
 

DeletedUser1053

Met rondreizende handelaar heb ik

501 + 528 = 1031, maar kan ik hem nou vinden ? Want mensen zeggen dat je met RRH meer punten moet hebben ofzo

Was ik me ook aan het afvragen. Maar waarschijnlijk heb je inderdaad meer nodig, totdat je aan de vindwaarde van 7500 dollar zit. Het is tenminste nog niet bekend dat de sleutel ooit met maar 1000 AP bij rondrijzende handelaar is gevonden.
 
Bovenaan