• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

Kijken wat er op wereld 3 vanavond gebeurd.
Ik heb overval gedaan, ben niet geduelleerd en sta bij een fortgevecht, met een vlag van de confederatie in.
Helaas moet ik zo weg, dus ben niet online.
 
We weten niet hoe waardevol die sleutel is. We kunnen alleen maar dingen vermoeden. Er wordt niet gezegd dat als je "pech" hebt het een waardevol object is, maar dat het ongeveer even waardevol is dan sleutel 3.

Dit versta ik toch als ik die zinnen lees.

Dat versta ik ook ;) Het zegt niks over de waarde van de sleutel zolang we niet weten wat te doen.
 

DeletedUser

En Kone zegt dat het niet zo is ;)

ik denk dat ze met die tekst bedoelen dat je als je 'pech' hebt je een even BIJZONDER voorwerp krijgt,

en we weten idd niet zeker wat de in en verkoopprijs van de sleutel is dus laten we maar ophouden erover te discussiëren (ben er zelf mee begonnen maar ach :p)
 

DeletedUser

Der „ähnlich wertvolle Gegenstand“ (siehe Entschädigungstipp) ist im Sinne des Sammlerwertes ähnlich wertvoll,
also nicht zwingend vom Geldpreis ähnlich wertvoll

Das het antwoord ;) En ik ben er 70% zeker van dat de sleutel 50$ waard is :p
 

DeletedUser1003

je moet zeker niet als enige overblijven, dat is, zoals christophev al gezegd heeft, mission impossible
en voor de rest denk ik ook dat je alles te letterlijk neemt
je moet telkens de essentie uit die verhalen halen
en tenslotte klopt het volgens mij ook niet dat je bepaalde arbeiden na elkaar moet doen, want de server kan dat nooit allemaal bijhouden en dat is te ingewikkeld
en het moet minder ingewikkeld zijn dan de bladzijden

Bij Belle Starrs Deringer bleken wel alle aanwijzingen zo letterlijk mogelijk genomen te moeten worden. Dit heeft mij dan ook een beetje aan het twijfelen gezet rondom het zoeken naar diepere aanwijzingen in de hints.

En ik steun trouwens jouw opinie over het te druk belasten van de servers. Het lijkt me ook dat we het niet in een serie van opeenvolgende arbeiden moeten zoeken.
 

DeletedUser

Bij Belle Starrs Deringer bleken wel alle aanwijzingen zo letterlijk mogelijk genomen te moeten worden. Dit heeft mij dan ook een beetje aan het twijfelen gezet rondom het zoeken naar diepere aanwijzingen in de hints.

En ik steun trouwens jouw opinie over het te druk belasten van de servers. Het lijkt me ook dat we het niet in een serie van opeenvolgende arbeiden moeten zoeken.

Dat waren wel allemaal tips van twitter :) De tips hier komen van game designers enzo, die hebben waarschijnlijk wel een andere manier van tips geven. Twitter heeft hier 1 tip gegeven. Die lijkt me dan idd even ver gezocht als die van belle starr's deringer (niet ver dus) :p Maar het verhaal van jack is niet van twitter, dus zo letterlijk zou ik het daar niet nemen.
 

DeletedUser

wat kan je precies met die sleutels dan als ik vragen mag?

Heb een heleboel hierover gelezen, maar 155 pagina's aan antwoorden is nogal lastig om goed op een rijtje te houden, iets van wyat earps buntline ofzo?
 

DeletedUser

wat kan je precies met die sleutels dan als ik vragen mag?

Heb een heleboel hierover gelezen, maar 155 pagina's aan antwoorden is nogal lastig om goed op een rijtje te houden, iets van wyat earps buntline ofzo?

Mijn vermoeden is Youngers revolver.
 

DeletedUser

dit weet niemand zeker, maar de grootste kanshebber is young's revolver

het is zoiezo youngers revolver ipv youngs.

maar ik betwijfel of dit klopt, het lijkt me nogal veel werk en als je er dan 'maar' de tegenhanger van hernandos zwaard voor krijgt vind ik dit erg jammer en het lijkt me niet logisch. :p

ik hoop zelf op billy's peacemaker.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9519

Ik heb geen zin om al die dingen te lezen die je ook nog moet gaan vertalen, en ik snap er geen kont van als het met google translate is gebeurd, dus ik wacht wel gewoon totdat het bekend is :p
 

DeletedUser

Enig id wat (welke sleutel) hiermee bedoelt wordt?

It looks like I am not the only one that found the Ghost Town. I hear there is a special key to be found here
1:09 AM Feb 14th via web
 

DeletedUser

Korte samenvatting

Alle info die ik uit alle tips haal is (de essentie toch) :

"Er was eens een bandiet genaamd Jack die samen met zijn handlangers van plan waren om een bank te beroven. Met geladen geweren bestormden zij de bank en plunderden ze. Niemand in de bank verdedigd. Elk van de bandieten vulde zijn tas vol met dollarbiljetten en daarna vertrokken naar hun schuilplaats. Op de terugweg hoorden ze schoten in de verte en zij volgden het geluid. De bandieten vonden twee groepen vechtende mannen elkaar in een wilde schietpartij. Omdat de bandieten vandaag nog niet geschoten hadden besloten ze de verliezende groep te helpen en begonnen ze te schieten. Maar ze onderschatten de vijand! Jack schoot de laatste vijand neer en hij besefte dat hij de enigste overlevende was. Zijn vrienden werden doodgeschoten. Jack nam de buit van zijn vrienden en keerde terug naar huis. In de schuilplaats realiseerde hij zich met grote teleurstelling dat er alleen nog dollars in de zak zaten. Maar in een van de tassen vond hij een oude sleutel met drie ringen erop. "
==>Dit verhaal bevat ook vele valse sporen dus daar mee rekening houden.

De spookstad (Kleren maken de rijke man)
Nadat je al een paar dollar hebt verspeeld, ontmoet je een beeldschone vrouw die je een verhaal vertelt nadat je een drankje voor haar hebt gehaald. Een verhaal over een kist met drie sloten. Voor deze sloten zijn er bepaalde, zeer zeldzame sleutels nodig. Waar deze schat zou moeten liggen weet zij ook niet, maar een lid van het geconfedereerde leger heeft haar een van de sleutels laten zien terwijl hij op doorreis was naar zijn basis...
Commentaar: Deze tekst is zeer nauw verbonden met het verhaal van Eiswiesel. Wie de gelijkenissen herkent, is dan ook zeer dicht bij de oplossing.

Het spel bevat meerdere mogelijkheden dan quests om voorwerpen te bekomen.

- Het is mogelijk om de derde sleutel meerdere keren te verkrijgen maar dit is zeer moeilijk (bijna onmogelijk).
- Dat je een soort urne/pot/kist nodig is is VALSE informatie. Dit werd geschreven in TW-Times maar is een misverstand door communicatieproblemen.
- Er is geen tijdschema een de derde sleutel gekoppeld, het is dus altijd mogelijk hem te krijgen! Bovendien verreist het ook een goede portie geluk om hem te verkrijgen. Echter al heb je "pech" dan nog zal je een waardevol voorwerp vinden!
 
Bovenaan