• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

Ik verwacht het niet. Maar het zou kunnen..

Opdrachtreeks van billie is ingevoerd in 1.26, en ze zeiden dat hij al verkrijgbaar is vroeger dus het zou misschien kunnen vergemakkelijken maar dat betwijfel ik ten strengste.
 

DeletedUser

Weet niet btw wie dit topic goed heeft gevolgd de hele tijd maar is er niet ergens een opsomming van alle hints en gevonden antwoorden van twitter en andere forums?

kan die anders niet hier worden gepost.

Ik zit met hetzelfde probleem. Op bladzijde 118 heb ik geprobeerd een samenvatting te maken, daar kom je al een heel eind mee. Maar voor een goed overzicht van de echte hints, moet je op het duitse forum zijn (klik, eerste post). Blijkbaar hebben ze op dat forum niet het probleem dat je je post na een uurtje niet meer mag wijzigen, want hij houdt die eerste post goed bij.
 

DeletedUser

Die is idd vrij volledig :) Alleen is daar nog niet aangepast dat je GEEN truhe nodig hebt ;) Maar als je dat even rustig doorleest zou je normaal wel moeten kunnen volgen :)
 

DeletedUser

Kan iemand dit even vertalen want google translator kan er niet veel van...

Die Lösung ist längst nicht so kompliziert, wie bei dem Zettel
 

DeletedUser

even mijn reacties op een paar dingen die gezecht zijn: :p


Even terug komend op het 'alleen overblijven bij een fortgevecht.
Is er wel eens iemand geweest die alleen overbleef bij een fortgevecht?

ja, zoiezo bij de duitse server. volgens mij wel meerdere keren, maar de duitse is de enigste waar ik bewijs van gezien heb. (hij staat op youtube maar kan wel fake zijn..)


Ja en die had hoogwaardige buntline gekregen maar dat was niet op deze server en de post kan ik niet onmiddellijk terugvinden :(

het was op de duitse server, en de beloning was een hoogwaardige winchester. ik denk dat je het filmpje wel kunt vinden als je op youtube rond kijkt.


Ik denk niet dat je alleen moet overblijven, das mission impossible :o

ik blijf erbij dat het geen fortgevecht is, simpel om de redenen die ik eerder genoemd heb.
-volgens mij was de 3e sleutel er eerder als de orten
-waarom zoveel moeite doen voor een sleutel waarmee je waarschijnlijk een speciaal wapen kan krijgen als je die ook in 1 keer met een fortgevecht kan krijgen?


Oja er is ook gezegd dat als je de "stappen" juist doet, je zeker iets zal krijgen. Krijg je altijd iets van een fortgevecht als je 1500 ep hebt en hard meegevochten?

Bron: http://forum.the-west.de/showpost.php?p=402503&postcount=2334 ==> bevat alle tips ook!

zeker een goed punt :)
we kunnen arbeiden en fortgevechten dus eigenlijk beide uitsluiten, maar wat zou dan nog wel kunnen?

Belle Starr is trouwens opgegroeid met Cole Younger en had verhoudingen met hem, lees ik net op wikipedia. Ik zou niet weten of we dit nodig hebben, maar het is wel toevallig.

was mij ook opgevallen, en ik had het ook gepost in het topic van belle star. geen idee of we er iets mee kunnen doen ..
 

DeletedUser1003

zeker een goed punt :)
we kunnen arbeiden en fortgevechten dus eigenlijk beide uitsluiten, maar wat zou dan nog wel kunnen?

Ik vermoed dat er gewoon eerst bepaald wordt of er bij een fortgevecht/arbeid een item gevonden wordt en dat daarna pas wordt toegekend welk item dit dan precies zal zijn. Afhankelijk van de motivatie (arbeid) of de aanvallers/verdedigers-verhouden+grootte fort (fortgevecht) wordt er dan bepaald welke waarde dit voorwerp krijgt. De sleutel zou dan alleen te verdienen zijn als er een voorwerp van gelijke waarde uitgekeerd zal gaan worden. Natuurlijk zullen er daarnaast zeer waarschijnlijk ook nog wel aan een aantal andere voorwaarden voldaan moeten worden.
 

DeletedUser

mss een goed idee om alle twitters hints eens bij elkaar te zetten die over de sleutel zouden gaan ;)

( helpte ook bij de belle starrs! )
 

DeletedUser

ik blijf erbij dat het geen fortgevecht is, simpel om de redenen die ik eerder genoemd heb.
-volgens mij was de 3e sleutel er eerder als de orten
-waarom zoveel moeite doen voor een sleutel waarmee je waarschijnlijk een speciaal wapen kan krijgen als je die ook in 1 keer met een fortgevecht kan krijgen?

Er is bij update 1.25 een andere mogelijkheid bijgekomen om de sleutel te vinden. Maar volgens mij is het trouwens niet gegeven wanneer de 3de sleutel juist vindbaar werd, dus ik denk dat je daar al niets zeker over kan zeggen. De eerste manier om hem te vinden kan namelijk ook al bij fortgevechten zijn volgens mij :) (forten zijn er ondertussen echt al lang hoor)

zeker een goed punt :)
we kunnen arbeiden en fortgevechten dus eigenlijk beide uitsluiten, maar wat zou dan nog wel kunnen?

Volgens mij bestaat er niets waarbij je voorwerpen kan vinden naast arbeiden of fortgevechten :) (en Quests)
Een combinatie van beiden kan natuurlijk ook altijd.

Oja er is ook gezegd dat als je de "stappen" juist doet, je zeker iets zal krijgen. Krijg je altijd iets van een fortgevecht als je 1500 ep hebt en hard meegevochten?

"stappen"? In de orginele post staat niets over stappen...
En nee je krijgt niet altijd iets. Je moet in ieder geval overleven. Maar die altijd vinden van een voorwerp verward me ook, want er is toch niets dat je met 100% zekerheid een voorwerp kan geven? Of het spel weet dat je iets moet krijgen als er aan al de voorwaarden voldaan is.

Daar heb je het toch fout. Het moet ingewikkeld zijn ipv moeilijk, en daar zit een groot verschil in :D

Idd :p
We moeten iets vinden dat niet (te) ingewikkeld, maar wel moeilijk is.
 

DeletedUser9519

mss een goed idee om alle twitters hints eens bij elkaar te zetten die over de sleutel zouden gaan ;)

( helpte ook bij de belle starrs! )

Ik weet niet precies wat alle hints zijn want om de sleutels doe ik niet echt mee, dit is de enige die ik kan vinden die er 100% zeker bij hoort.:

1. It looks like I am not the only one that found the Ghost Town. I hear there is a special key to be found here.

Ik kan niets beters verzinnen dan een bepaalde tijd in de spookstad staan of er op een bepaalde tijd staan om een bepaalde quest aan te nemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ook die gene die ongeveer zo gaat:

they said i should look for a solider? i'd better looked for a battlefield i guess.
 
Bovenaan