• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

Welke arbeid stel jij dan voor, om de motivatie zover te laten zakken?
En met welke kledij?

Ik ben bereid van alles te proberen.
:)
 

DeletedUser

Even terug komend op het 'alleen overblijven bij een fortgevecht.
Is er wel eens iemand geweest die alleen overbleef bij een fortgevecht?
 

DeletedUser

Even terug komend op het 'alleen overblijven bij een fortgevecht.
Is er wel eens iemand geweest die alleen overbleef bij een fortgevecht?

Ja en die had hoogwaardige buntline gekregen maar dat was niet op deze server en de post kan ik niet onmiddellijk terugvinden :(
 

DeletedUser

Ik zeg ook niet dat het de enige voorwaarde zal zijn, maar stel dat je bijvoorbeeld level 80 moet hebben, de vlag van de confederatie in je inventaris moet dragen en een motivatie moet hebben tussen de 5 en 15%.

Dit zal weinig voorkomen, omdat normaal gesproken ervaren spelers niet een werkzaamheid kapot arbeiden tot 10%.

Het is in ieder geval te rijmen met alle aanwijzingen/hints en dat lijkt me toch een belangrijke voorwaarde om iets uit te proberen.

Maar zoals je het nu zegt kan je hem meerdere keren makkelijk krijgen het gaat erom dat het moeilijk is om hem nog een keer te krijgen dus mij spreken fort gevechten meer aan.. dat je de juiste kleren/wapen(of geen wapen/kleren) moet dragen om de sleutel te kunnen vinden.. En dat je dan nog gewoon geluk moet hebben dat je iets vind.. Maar dan wordt de kans wel heel klein dus weet niet of je het zo moeilijk moet zoeken.
 

DeletedUser

Ja en die had hoogwaardige buntline gekregen maar dat was niet op deze server en de post kan ik niet onmiddellijk terugvinden :(

Nee precies. Maar wat ik me afvraag of het ook wel eens op de Nederlandse server is gebeurd. Want na de update kan het dus gewoon zijn dat die sleutel is ingevoerd als beloning voor als enige overblijven na een fortgevecht...
 

DeletedUser

Tij d voor een minifortgevecht, waarbij een verdediger de vlag van de confederatie draagt en alleen overblijft zou ik zeggen:D
 

DeletedUser

Tij d voor een minifortgevecht, waarbij een verdediger de vlag van de confederatie draagt en alleen overblijft zou ik zeggen:D

ik vrees met grote vreze dat het om een hoofdfort moet gaan en dat alle plekken ingenomen moeten zijn en dat we moeten verdedigen :(
 

DeletedUser

Weet niet btw wie dit topic goed heeft gevolgd de hele tijd maar is er niet ergens een opsomming van alle hints en gevonden antwoorden van twitter en andere forums?

kan die anders niet hier worden gepost.
 

DeletedUser1003

Welke arbeid stel jij dan voor, om de motivatie zover te laten zakken?
En met welke kledij?

Ik ben bereid van alles te proberen.
:)

Ik zou het in eerste instantie toch houden bij de arbeiden die in de hints genoemd worden. Zelf ben ik ben lijken bestelen bezig, maar het zou net zo goed overval, postkoets overvallen of postkoets bewaken kunnen zijn.

Betreffende voorwerpen zie ik eigenlijk maar 3 opties: vlag van de confederatie, vlag van de unie en whiskey.

Als wapen wordt het revolver genoemd, maar welke van de revolvers eventueel nodig is, blijft een raadsel.

Als fortwapen werd op het Duitse forum vandaag nog de hoogwaardige musket of eventueel een van de jachtgeweren genoemd.

Betreffende kleding heb ik nog niet echt suggesties langs zien komen.

Het blijft in ieder geval belangrijk dat de hints op de situatie van toepassing blijven:
http://forum.the-west.de/showpost.php?p=402503&postcount=2334





Dan nog even een korte uitleg waarom ik whiskey ook wel als optie voor het product zie:
- Lonely Jack kan heel goed op Jack Daniels slaan. In films hoor je eenzame mensen nog weleens zeggen dat ze nog twee vrienden over hebben, namelijk Jack (Daniels) en Johnnie (Walker). Johnnie Walker is echter een Schotse whisky, terwijl Jack Daniels uit Tennessee komt en dus prima in het wilde westen past.
- In de hint rondom Lonely Jack vond ik dit een erg vreemde zin: 'De mannen rond Jack zag een vuurgevecht tussen twee groepen.' Waarom zagen enkel de mannen dat? Stond Jack er met zijn rug naar toe of heeft Jack geen ogen omdat het een product is?
- 'Nadat je al een paar dollar hebt verspeeld, ontmoet je een beeldschone vrouw die je een verhaal vertelt nadat je een drankje voor haar hebt gehaald.'
- Wiskey staat in je rugzak niet bij de andere producten, maar pas na de vuurwapens. Heeft wiskey soms een aparte status of is dit een bug?
- Verder zit er in 'wiskey' natuurlijk het woord 'key' verscholen en heeft het pictogram van 'als huurling vechten' dollarbiljetten als afbeelding.
 

DeletedUser

- Verder zit er in 'wiskey' natuurlijk het woord 'key' verscholen en heeft het pictogram van 'als huurling vechten' dollarbiljetten als afbeelding.

Over het woord key in wiskey is over gediscussieerd. Daar moet je niet verder naar zoeken. Die dollarbiljetten bij de arbeid "als huurling vechten" zou natuurlijk wel iets kunnen betekenen.
 

DeletedUser1003

Over het woord key in wiskey is over gediscussieerd. Daar moet je niet verder naar zoeken. Die dollarbiljetten bij de arbeid "als huurling vechten" zou natuurlijk wel iets kunnen betekenen.

Dit vond ik ook de zwakste argumenten, maar wilde ze toch even in mijn opsomming noemen. Ik hoop met name dat iemand meer toelichting kan geven over de merkwaardige plaatsing van whiskey in je rugzak.
 

DeletedUser

Dit vond ik ook de zwakste argumenten, maar wilde ze toch even in mijn opsomming noemen. Ik hoop met name dat iemand meer toelichting kan geven over de merkwaardige plaatsing van whiskey in je rugzak.

Dat is bij meerdere voorwerpen zo, de paaseieren van de paasopdracht stonden (dacht ik) ook achter de vuurwapens. Dat kan dus inhouden dat ze een bepaalde betekenis hebben ja.
 

DeletedUser

En met wat als mogelijke beloning? Een edele gebroken wiskeyfles ofwat? :p
Volgens mij moeten we het zoeken achter de persoon naar wie het wapen wordt vernoemd. We weten idd niet 100% zeker wie dat is maar daarvoor hebben we tips...
 

DeletedUser1053

Belle Starr is trouwens opgegroeid met Cole Younger en had verhoudingen met hem, lees ik net op wikipedia. Ik zou niet weten of we dit nodig hebben, maar het is wel toevallig.
 
Bovenaan