• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

WAARSCHUWING: DIT TOPIC BEVAT SPOILERS!!!
Wil je liever alles zelf uitzoeken met betrekking tot de sleutels, lees dit topic dan niet!

Dat gezegd hebbende...

Omdat een ander topic nogal offtopic gaat open ik bij deze een nieuwe over het hoe en waarom van de sleutels.

Doel van dit topic: discussiëren over mogelijkheden om de derde sleutel te vinden.

Sleutel 1 vind je dus in de questreeks van lvl 75: 'The art thief' bij het onderdeel 'Visiting the art collector' in ruil voor 6 uur inbraak en een schilderij.
Sleutel 2 vind je door voor het vraagteken te kiezen in de questreeks van lvl 67: 'The raid' bij het laatste duel als je voor het eerste pad hebt gekozen.

Dit zijn de drie sleutels:

Sleutel 1:
key1.png


Sleutel 2:
key2.png


Sleutel 3:
key3.png



Belangrijke links:
Duits topic
Engels topic1
Engels topic2

Op het duitse forum zegt 'Eiswiesel' (de grondlegger van TW) het volgende:
Ich habe lange überlegt ob und was ich in diesem Thread antworte. Die Lösung ist längst nicht so kompliziert, wie bei dem Zettel, daher fiel es mir schwer etwas zu schreiben. Hier ist mal eine kleine Geschichte, die viele falsche Fährten enthält.

"Einst plante ein Ganove namens Jack mit einigen Komplizen einen Banküberfall. Mit geladenen Revolvern stürmten sie die Bank und plünderten den Tresor. Niemand in der Bank wehrte sich. Jeder der Banditen füllte einen Sack voll Dollarnoten und sie gingen gemeinsam zu ihrem Versteck zurück. Auf dem Rückweg hörten sie in der Ferne einen Schusswechsel und sie folgten dem Geräusch. Die Männer um Jack sahen eine Schießerei zwischen zwei Gruppen. Da sie am heutigen Tag noch keine Kugel verschossen hatten, verspürten sie das Gefühlt sich in den Kampf einzumischen. Sie schlossen sich der unterlegenen Seite an und schossen wild los. Doch sie unterschätzten die Gegner. Als Jack den letzten Feind erschoss, bemerkte er, dass nur noch er übrig war. All seine Komplizen wurden tödlich getroffen. Jack nahm die Beute seiner Freunde und machte sich auf den Heimweg. Im Versteck angekommen öffnete er die Säcke und musste zu seinem Entsetzen feststellen, dass nur sein eigener Beutel noch Dollarnoten enthielt. In einem Beutel fand er jedoch einen alten Schlüssel mit drei eingefassten Ringen als Griffstück."


Mijn vertaling:
Ik heb lang overwogen of en wat ik zou zeggen in dit topic. De oplossing is niet zo ingewikkeld als met de bladzijden, dus het was moeilijk voor mij om iets te schrijven. Hier is een verhaal dat veel valse aanwijzingen bevat.

"Er was eens een boef genaamd Jack die met een aantal handlangers gepland had een bank te beroven. Met geladen revolvers bestormden zij de bank en beroofden de kluis. Niemand in de bank vocht terug. Elk van de bandieten vulde een zak vol dollarbiljetten en ze gingen terug naar hun schuilplaats. Op de weg terug hoorden ze in de verte een vuurgevecht en ze volgde het geluid. De mannen rond Jack zag een vuurgevecht tussen twee groepen. Aangezien zij op deze dag nog steeds geen kogel hadden afgevuurd, voelde ze de drang zich in de strijd te mengen. Zij besloten de verliezende kant te helpen en schoten wild om zich heen. Maar ze onderschatten de vijand. Toen Jack de laatste vijand neerschoot, merkte hij dat hij alleen was overgebleven. Al zijn handlangers waren doodgeschoten. Jack nam de buit van zijn vrienden en ging op weg naar huis. Eenmaal in de schuilplaats, opende hij de zakken en moest tot zijn ontzetting vaststellen dat alleen zijn eigen zak dollarbiljetten bevatte. In een zak vond hij een oude sleutel met drie ringen als handvat."

Dit lijkt me voorlopig genoeg om de discussie te starten.

Let op: het wordt gewaardeerd als je de tijd neemt je te verdiepen in waar dit over gaat alvorens te reageren. Het is een pré als je de topics waarnaar gelinkt is gelezen hebt (dit kan bijv. met behulp van translate.google.nl).

Het zou toch mooi zijn als de nederlandse TW'ers de oplossing weten te vinden!

Grz,
Calvino

P.S. Het is verboden informatie van de beta server in dit topic te melden!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik zou iets proberen met smokkelwaren, daar gaat het zo ongeveer om.
 

DeletedUser

Ik had enkele bedenking al, aangezien ik er vrij veel mee bezig ben toch.
Sommige hiervan zijn inderdaad bevestigd, ook zijn er enkele interessante bijgekomen toen ik het las daarnet :)
 

DeletedUser

Op de beta is er ook niemand die het heeft opgelost bij mijn weten hoor... :)



Maar het gaat dus duidelijk over een waargebeurd verhaal ofwat?

Ik als in een van die topics op de anderstalige fora wel een en ander over een Belle Star en de Younger Brothers enz...

http://www.lkwdpl.org/wihohio/star-bel.htm
 

DeletedUser

Voor zover ik weet is het een verzonnen verhaal met daarin een hint of meerdere hints over hoe je de derde sleutel vind. De gedachte om de namen van de zeldzame versies van de wapens te checken vind ik interessant.

Grz,
Calvino
 

DeletedUser

Wellicht moet je een aantal werkzaamheden in een bepaalde volgorde afleggen om dit af te sluiten?
Of je moet een bepaald aantal producten bezitten ofzo?
 

DeletedUser

het heeft wellicht ook iets te maken met dit voorwerp

coffin.png


ik weet niet wat dit moet voorstellen, mss een urn van de doodgraver of gewoon een kruik
 

DeletedUser

Wellicht moet je een aantal werkzaamheden in een bepaalde volgorde afleggen om dit af te sluiten?
Of je moet een bepaald aantal producten bezitten ofzo?

Het moet wel iets heel speciaals zijn, want van de (honderd)duizenden spelers heeft nog niemand het gevonden...
 

DeletedUser4891

bedankt voor de info!
als ik dit niet wist had ik soms mogelijkheid 2 gekozen bij die level 67 opdracht!

ik ben net die urn tegengekomen.
wie meer wil weten moet een PM sturen.
ik heb een screen:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5512

ehh hij geeft ons dit verhaal? en daarmee verwacht hij dat wij de oplossing kunnen bedenken? poe ik wacht wel gewoon totdat mensen het gaan verklappen net als bij hernando's zwaard
 

DeletedUser

Wellicht moet je een aantal werkzaamheden in een bepaalde volgorde afleggen om dit af te sluiten?
Of je moet een bepaald aantal producten bezitten ofzo?

Als je het verhaaltje zo leest denk ik toch ook iets in deze aard.
Enkele opdrachten in een bepaalde volgorde afwerken waarna je als je weer in je stad bent een opdracht krijgt om de derde sleutel te bemachtigen of iets in deze aard.
 

DeletedUser

Na het verhaal te lezen, kwam ik tot dit:


Je moet op een bepaald moment op een bepaalde plaats zijn, dan krijg je een opdracht en moet je X aantal NCP-spelers aanvallen, en allemaal winnen.
Is dit gelukt, krijg je de sleutel.
 

DeletedUser

Na het verhaal te lezen, kwam ik tot dit:


Je moet op een bepaald moment op een bepaalde plaats zijn, dan krijg je een opdracht en moet je X aantal NCP-spelers aanvallen, en allemaal winnen.
Is dit gelukt, krijg je de sleutel.

Volgens mij moet je eerder op een bepaald moment een bepaalde trein overvallen.... Of met een bepaald item in je vakje oid...
 

DeletedUser

Er wordt ook gesproken over "geladen revolvers"... Misschien dat je als wapen dan ook een revolver moet dragen.....
 
Bovenaan