• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

skaru/gordon event

DeletedUser16209

worden skaru en gordon event spullen nog een keer veilbaar of moeten we hier ook nog paar maand op wachten?
 

DeletedUser16307

Ik leun deze keer aan bij Piet "Het begint deze keer wel heel lang te duren"
 

DeletedUser1963

wordt nu onderhand toch wel eens tijd.. Marco, luie rat, doe er iets aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:mad:
 

DeletedUser4891

In dit geval is Marco niet degene die erover gaat geloof ik. :laugh:
 

DeletedUser1963

Kan me niet schelen.. Dan gaat hij diegene die er over gaat maar aansporen! Of ontslag nemen (nog liever zelfs)!
 

DeletedUser16286

Ik had de kerstupdate eigenlijk nu ook wel verwacht, aangezien dat vaak 3 weken duurt. Dan is het mooi afgelopen op 31 december.

Maar ook op de kerstupdate hoef je je niet te verheugen als je ziet wat ze ermee gedaan hebben. Hetgene waar velen van ons naar uitkeken is nu ook een nuggetevenement geworden :mad: Zelfs in deze tijden gunnen ze ons niks, het is zo te zien alleen kerst bij innogames en niet voor ons.

Zoals het er op de beta uitziet moeten we 60 euro gaan betalen voor een kist waar vervolgens een willekeurige set uit komt. Of 20 euro voor een los paard, zadel, of wapen. :no::no::no:
 

DeletedUser16402

Niet geheel. Je kunt ook UPM gebruiken als betalingsmiddel.
Wat me dan wel weer stoort is dat er kistjes van 2500 bij zitten... dat kan alleen met nuggets betaald worden. UPM limiet is 2000 REMEMBER Inno...
 

DeletedUser16286

Dan nog, er zijn vast nog meer mensen naast mijzelf die bij het afgelopen evenement alle bonds gebruikt hebben en dus nu niks over hebben. Dus inno's excuus dat bonds eerlijker zijn verdeeld dan ingame geld is ook onzin want de verschillen blijven bestaan, plus iedereen die zich had voorbereid op een leuk kerst evenement met ingame geld is nu ook teleurgesteld.

Op zo'n manier raak je natuurlijk wel je spelers kwijt. Maar wat maakt het uit? Als er nog maar een paar nuggets verkocht worden :D
 

DeletedUser16286

Zag het ja, eindelijk! :laugh: Nu alleen nog mensen vinden die hun Skarunyate's spul willen verkopen op W9 :)
 
Bovenaan