• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Skar's verlichting of een ander fg paardensetje

DeletedUser

Lieve forumgebruikers,

We schrijven ongeveer 25.000 jaar geleden, toen de eerste hond werd gedomesticeerd. Het waren roerige tijden waarin men moest oppassen voor sabeltandtijgers in plaats van fietsers die niet uitkijken omdat ze Pokemon Go aan het spelen zijn. Ik spring met je mee naar het heden. Men kan honden tegenwoordig in de raarste vormen fokken. Zo zijn er tegenwoordig ook honden gefokt die kunnen helpen in fortgevechten.

Ik ben opzoek naar zon trouwe lobbes. Xoloitucuintli is zijn naam, beter bekend als de mexicaanse naakthond. Omdat naakte honden nogal snel verbranden in de zon zoek ik het zalfje er ook bij. Ik heb voor het totaal pakket 300k over. Ik hoor jullie denken: "Dat is toch veel te veel Bennie/Henkie, waarom zou je dat doen?". Nouja, het zou kunnen dat ik wellicht een beetje gek ben, maar ik heb het er voor over.

Mocht je dit nou lezen, met mij meevoelen, maar skarunyate's verlichting niet in je inventaris hebben, niet getreurd! Mocht je mij willen helpen en een leuke deal hebben op een ander leuk fortgevecht setje (bijvoorbeeld black barts, of deadwood DICKS) dan kun je me altijd aanschrijven! Ik ben vaak wel in de chat te vinden en anders via telegram!

Rest mij niets anders meer dan jullie een goede Peruviaanse Onafhankelijkheidsdag te wensen! Dan blijven we toch een beetje in de stemming van de Zuid Amerikanen!
 

DeletedUser14705

Wat ben je toch weer een tryhard.

Ik bied trouwens 10k meer dan Henkie! :cool:
 

DeletedUser

Blije gezichten vandaag bij asiel "de gedumpte kater" waar Revolver Bennie werd verenigd met de nieuwe toevoeging van zijn familie. Voor vrijwilliger Els Bipsjes was dit een speciaal moment "Ik heb nog nooit zo'n knappe vent zon lelijke hond zien ophalen, toch lijken ze voor elkaar bestemd te zijn". Nadat ze de nodige tranen had weggepinkt vervolgde ze, vol met emotie: "Men zegt dat honden lijken op hun baasje, toch heb ik nog nooit van mijn leven zoveel verschil gezien. Revolver Bennie is echt een hele knappe vent en hij heeft ook nog een adonislichaam. Hij schijnt ook nog vrijgezel te zijn!"

We hebben geprobeerd om Revolver Bennie te benaderen vol commentaar, maar hij was tamelijk kortaf. Hij vertelde de verslaggever "tamelijk mensenschuw" te zijn. Toch wilde hij nog even kwijt dat hij bijzonder blij was met zijn nieuwe hond. "Ik heb hem Omofagia genoemd, naar de man die zoveel voor mij betekent".

Werkelijk een tranentrekkend schouwspel.


Jullie worden allemaal bedankt voor het helpen met deze zoektocht!
 
Bovenaan