• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Shoppen

DeletedUser

misschien is het handig dat je een soort van vakje als gemeenteraad of hoger krijgt om stadsnamen in te voeren als BG's waardoor die andere stad gewoon de producten van hetzelfde lvl kunnen zien (dus bijv. jassen in de kleermaker van lvl 10 als de kleermaker lvl 10 is) en de normale prijs kan betalen ipv het vierdubbele.

Waarom dit idee?
Omdat je anders steeds naar andere steden moet reizen en je dus steeds langer moet wachten om in te treden in een stad (mijn tijd bedraagt nu 19.15 uur) en dat je ook nog echt iets hebt aan een BG.

Hoe werkt het?
De stad krijgt een functie om stadsnamen in te voeren, en alleen spelers uit die steden kunnen dus komen shoppen zonder eerst hoeven uit te treden, in treden, en het is makkelijker om te zijn wat je BG's "in store" hebbebm dit scheelt tijd, soms heel veel tijd, en het is gewoon handiger, en het is goedkoper natuurlijk.

Hopelijk komt dit erdoor.

MvG.
 

DeletedUser

sorry dat ik het vraag maar word dit ook gelezen of niet?

Mvg.
 

DeletedUser

Ja hoor, ik heb het net gelezen! En ik vind het trouwens ook een goed idee. Je kan alleen niet verwachten dat er een update komt telkens iemand een idee heeft.
 

DeletedUser

Ik vind het ook een heel goed idee... is ook veiliger voor stads-oprichters... die hoeven dan niet hun vertrouwen op de proef te stellen met een gemeenteraadslid stadsoprichter maken.... dus veiliger.

Deze zou ik zeker ook op de forums van .net & .de neerzetten!
 

DeletedUser

Ik vind het een goed idee omdat ik het ook al eens voorgesteld hebt
 

DeletedUser

ik vind het een slecht idee, shoppen hoort eigenlijk niet in het spel , dat is een vorm van (binnen de regels cheaten) :p
 

DeletedUser

Ja hoor, ik heb het net gelezen! En ik vind het trouwens ook een goed idee. Je kan alleen niet verwachten dat er een update komt telkens iemand een idee heeft.

Dit heb ik ook helemaal niet gezegd, ik vroeg gewoon of het uberhaupt we werd gelezen want er was nog helemaal geen responce...

Maar moet ik het nou op .net gaan voorstellen ofzo?
 
Bovenaan