• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

SF

DeletedUser

SONUWE goede fortstad?

Ik ken er niks van, maar jullie zijn toch jullie fort kwijtgeraakt met zwaar verlies (leek mij)


Sonuwe tegen de rest ? DUUHHH dat we verliezen dan...
Denk eerst eens na voor je een post maakt graag want ge maakt u gewoon belachelijk!
 

DeletedUser

SONUWE goede fortstad?

Ik ken er niks van, maar jullie zijn toch jullie fort kwijtgeraakt met zwaar verlies (leek mij)


Sonuwe tegen de rest ? DUUHHH dat we verliezen dan...
Denk eerst eens na voor je een post maakt graag want ge maakt u gewoon belachelijk!

Idd , ge maakt u idd belachelijk.
Sonuwe is in mijn ogen een sterke fortstad, maar 50 spelers kunnen niks beginnen tegen 140 spelers.

In de kleine fortjes zijn de Sonuwers onklopbaar..
Ik heb het gevoel dat ze binnenkort ook onklopbaar gaan worden in de grote forten..

Dan zullen ze toch wel nieuwe Bondgenootschappen moeten sluiten ..

Benieuwd wie nog met hen wil samenwerken xD
 

DeletedUser

Het is nie omdat ik van Sonuwe ben dat ik dit ga zeggen maar...

Sonuwe staat open voor een Bg als ze

Nie overpowerd is
Geen massa aan dochtersteden heeft
Geen andere massale Bg of nap overeenkomsten

Ik hoop dat iedereen eens eindelijk inzien dat alle goede steden proberen w7 anders te maken dan alle andere werelden(want die zijn dood)...

Vandaar moet alles afgewogen worden zodat er 3 even grote en even sterke Bg's zijn!
 

DeletedUser

Het is nie omdat ik van Sonuwe ben dat ik dit ga zeggen maar...

Sonuwe staat open voor een Bg als ze

Nie overpowerd is
Geen massa aan dochtersteden heeft
Geen andere massale Bg of nap overeenkomsten

Ik hoop dat iedereen eens eindelijk inzien dat alle goede steden proberen w7 anders te maken dan alle andere werelden(want die zijn dood)...

Vandaar moet alles afgewogen worden zodat er 3 even grote en even sterke Bg's zijn!

Als ze moeilijk zijn met gewone BG's hoe zit het dan met fort BG's?
 

DeletedUser

een stedengroep met meer dan 5 steden maakt geen kans meer bij hun :p
 

DeletedUser

Prometia aan eastside idea:

Ahja, wat betreft SONUWE, wij willen inderdaad geen BG. Als jullie onze hulp willen, moet je 't maar vragen, dan komen we met een man of 20/30. Tot op de gevechtjes!

Geschreven op 11-08-10 om 09:29 uur
 

DeletedUser

er zijn meerdere gedachtes in sonuwe. maar er zal een besluit genomen moeten worden
 

DeletedUser

Meerdere gedachte zou ik nie zeggen momenteel helpen we de steden die onze hulp vragen met fortgevechten en als er een mooi idee is voor een Bg stemmen we erover..
 

DeletedUser9359

Wij hebben besloten om ons bij geen enkele BG aan te sluiten. Ze zijn oftewel te groot, oftewel te zwak, oftewel te sterk. We blijven een onafhankelijke stad die gehaat wordt door 90% van de wereld. Onze ranking zal weliswaar kelderen, maar ik ga des te meer plezier hebben.

Indien jullie ons willen op een fortgevecht, moet je 't maar vragen ;)
 
Bovenaan