• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

set paarden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10155

Naar aanleiding van de voorgaande update met de prijsveranderingen (grotendeels verhogingen van de oude spullen), heb ik een opmerking over de set paarden.
(die te verkrijgen waren bij het voorgaande event en nu ook de kerstevent)

Het gaat voornamelijk over:
- het Cartwright's paard
- Doc's paard
- Freeman's paard

Deze paarden hebben allemaal een snelheid van 200% en hebben enkele bonussen, deze hebben een inkoopwaarde van 1500 dollar.
Als we deze bv. vergelijken met de Quarter Horse: snelheid 150% en geen verdere bonussen, inkoopwaarde 2800 dollar.

Puur statistisch gezien (buiten het feit dat deze paarden extreem zeldzaam zijn, zeker voor het kerstevent) zijn deze veel beter dan bv. een Quarter Horse (zowel qua snelheid als qua bonussen) + dat ze nog eens het onderdeel zijn van een set (combinatie met zadel nog waardevoller).

Om deze redenen zou het veel logischer zijn dat zo een set paard een inkoopwaarde heeft van 4-5k.

Ik weet dat het maar een detail is aangezien:
1) de paarden niet vindbaar zijn
2) de paarden voor nooit zo een laag bedrag de deur gaan uitgaan

Maar aangezien er veel belang gehecht werd bij de update aan de correcte prijs voor een item, lijkt het mij een correcte aanpassing.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit onderdeel is voor feedback op het team, voor feedback op het spel ga je naar het ei.

Daarnaast is dit alleen om de waarde van jouw inventaris te verhogen, de voorwerpen zelf worden er niet meer waard door, en verder heeft het ook geen zin aangezien je ze niet kan vinden. De aanpassing van de andere voorwerpen was zo hard nodig omdat je die juist wel kan vinden of kopen, deze paarden aanpassen is echter onnodig.
 

DeletedUser10155

Daarnaast is dit alleen om de waarde van jouw inventaris te verhogen, de voorwerpen zelf worden er niet meer waard door, en verder heeft het ook geen zin aangezien je ze niet kan vinden. De aanpassing van de andere voorwerpen was zo hard nodig omdat je die juist wel kan vinden of kopen, deze paarden aanpassen is echter onnodig.

Zoals ik in mijn originele post aanhaal, zorgt dit technisch gezien niet voor grote veranderingen.
MAAR
Ter illustratie 2 voorbeelden:
1) Bij geval van een vertaalfout, technisch gezien heeft dit totaal geen invloed op de werking van het spel (want meestal is het nog gewoon te verstaan en wordt er zelfs overgelezen), maar je mag toch verwachten dat als ze opgemerkt worden, dat ze gemeld worden en dan later aangepast worden.

2) Bij de paardenkoers dat ze zeggen van "ja proficiat, u hebt gewonnen! u was de beste/snelste, ja maar we geven je toch de prijs van de 4de plaats..."
Dat gaat niet gebeuren! :p

En het punt dat de inventaris hierdoor meer waard wordt, lijkt mij een pro-argument voor de aanpassing.

Het is vooral voor de juiste verhoudingen te hebben, want nu is het een beetje absurd dat een duidelijk beter paard een lagere inkoopwaarde heeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan