• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

schip

DeletedUser3686

kijk hier een afbeelding van een stoomschip!
zo zou ik het een beetje laten uitzien maar dan met de computer wat bewerkt dat het in kleur is.
Ik zou ook de haven in het landschap achter de stad doen dat ddar dan een rivier loopt en een gebouw en wat kleiner misschien 1 schouw.
Titanic-02.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

je kan wel zeggen van je klikt op de link van een stad en dan klik je op de rechter straat en dan word je naar een ander deel van de stad gelinkt zodat je daar een stuk of 5 nieuwe gebouwen kan plaatsen en mij lijkt het beter als je 5 klasse boten hebt en dan je dan niet hoeft te betalen als avonturier tot lvl. 2 en in je eigen stad oowk niet.:D
 

DeletedUser3686

je kan wel zeggen van je klikt op de link van een stad en dan klik je op de rechter straat en dan word je naar een ander deel van de stad gelinkt zodat je daar een stuk of 5 nieuwe gebouwen kan plaatsen en mij lijkt het beter als je 5 klasse boten hebt en dan je dan niet hoeft te betalen als avonturier tot lvl. 2 en in je eigen stad oowk niet.:D
die straat klinkt wel goed!waar dan kanaal is met een boot en die boot blijft daar staan zoals die koets daar staat he
maar die vijf klasse's


ik bedoel 4 keer werken en je kunt op reis in derde klas (in een zwakker level gezien) dus ja ik vind dat er toch iets leuk aan moet!
als je in 1ste klas reist dat je dan veel moet betalen is dan aan de betere vorgelegt maar de rest ja.
 

DeletedUser3686

dus als je gratis kan is er niks meer aan!!

30$ is nog niet zoveel maar je hebt meer kans om flauw te vallen dan in 2de of 1ste klas begrijp je???
 

DeletedUser

oke, vind het oowk gioed, top!
kan iemand dit van the west zelf eventjus lezen?
 

DeletedUser3686

eindelijk een positieve reactie!!

ja ze moeten het eens goed lezen heel goed!
 

DeletedUser3686

hallo

ik heb het idee helemaal uitgewerkt!

haven: in de steden

je kunt nu een haven bouwen. U haven heeft 3 levels. Per level is er een sneller schip. De klasse's blijven het zelfde van prijs en al maar de snelheid ligt hoger. Voor u de haven wilt uitbouwen dan moet je een kanaal(alleen level 1) uitbouwen tot een stad die akkoord is dat je een kanaal aanlegt tot die stad(dan zou het zo moeten zijn dat je dus op het stadshuis gaat en dat je dan op kanaal uitbouwen moet klikken en dan de naam moet in tikken van de stad en dat je moet wachten tot die akoord en dan kun je pas uitbouwen.)Als iemand een schip neemt in een stad waar hij niet inzit gaat 23% naar de stadkassa! (stel je voor dat een gemiddeld dorp van 1800 punten enzo een rivier kan aan leggen tot de beste stad, dan kun je "zomaar" even inkopen doen in die stad.)

voordelen: je kunt makkelijker naar een ander deel van de wereld gaan!
nadelen: de boot kan zinken, en kan van 15% tot75% van je levensputen aftrekken+je moet om het uur wachten op een schip dat vertrekt







!

level 1 haven.
schip:alsterna je gaat 28% sneller en 26% kans op zinken
je betaalt 30$ voor derde klas (je kan 75% levenspunten max.verliezen)50$ voor 2de klas (je kan 35% levenspunten max. verliezen)en 75$ voor 1ste klas (je kan 17,5% levenspunten max. verliezen)

level 2 haven.
schip:compixia je gaat 36% sneller en 15% kans op zinken
je betaalt 30$ voor derde klas (je kan 75% levenspunten max. verliezen)50$ voor 2de klas (je kan 35% levenspunten max. verliezen)en 75$ voor 1ste klas (je kan 17,5% levenspunten max. verliezen)

level 3 haven.
schip:ninovica je gaat 48% sneller en 7,5% kans op zinken
je betaalt 30$ voor derde klas (je kan 75% levenspunten max. verliezen)50% voor 2de klas (je kan 35% levenspunten max. verliezen)en 75$ voor 1ste klas (17,5% levenspunten max. verliezen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Helemaal goed!

goed uitgewerkt, het zou zo in het echte spel kunnen voorkomen.!:D
ben het er mee eens!
kan een maker van "The-west" dit effe lezen en misschien toepassen?
zou vet tof zijn!:cool:
 

DeletedUser3686

ja heel tof!!

en hou mij dan een beetje op de hoogt als dat kan oke???
 

DeletedUser3686

001Bloemfontein%201899.jpg


nog hier het minst snelste schip: alsterna
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3686

dat voorste schip is dan het snellere schip compixia

f959070607.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

wat een moeilijke irritante namen ik vind het maar een slecht idee geef mij maar gewoon treinen
 

DeletedUser

hoezo?..
en ditzelfde kunnen we ook doen alleen dan inplaats van schepen treinen en dan kan er bovenop dit idee misschien nog een idee worden gebouwd dat je elkaars treinen kan overvallen maar dat moet iemand maar verder uitwerken bovenop dit idee
 
Bovenaan