• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

schip

DeletedUser

leden van dit forum.
misschien moet je het aan iemand vragen die op het engelse forum ook zit, omdat hij of zij daar speelt.
 

DeletedUser3686

bedoel je dan beelden van de haven ofzo???

ja maar ik kan ze hier neit op zetten
 

DeletedUser3686

Goedendag,

Als mijn idee wordt in gesteld op het spel wil ik "betaald" worden.
Ik wil dat mijn stad Edelhout zo maar de haven level drie krijgt en dat ik met alle steden direct verbonden wordt die een haven hebben gebouwd + dat IK gratis kan reizen in 1ste klas.
Ik stel er nu al een veiligheid op dat als jullie het gebruiken dat ik jullie kan aanklagen bij de belgische rechtbank.

Er alt desnoods nog wat bij te handelen als jullei de prijs te hoog vinden.

Vele groeten,

Luitenant Van Cauteren
Dienst belgisch leger.
carolus999
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

maar jouw idee word helemaal niet gebruikt :)
dit zou totaal niet in het "the-west" figuur passen

en mischien kun je het idee dan beter vervormen naar postkoetsenvervoer
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Beste Luitenant Van Cauteren,

Indien je wilt dat je updates worden opgenomen kun je ze het best op het Duitse forum zetten aangezien innogames een Duits bedrijf is. Dus die kijken daar sneller, gewoon een kwestie van vertalen, aanmelden en daar neer zetten.

Deze topic is bedoeld om een goed idee naar voren te brengen zodat mensen daar hun idee kunnen geven en het geheel 1 super goed idee wordt.

mvg. Floruci
Forum moderator.
 

DeletedUser

Wat ben jij nep zeg, iemand die bij de marine zit, is wel zo slim om niet hun rang+achternaam etc.voor te stellen!!!
ik vind het een slecht idee, en Ideeën zijn er alleen maar voor om het spel leuker te maken, een schip/haven maakt alles uit balans en een trein... kan NOG net... en dat je wil worden betaald is echt zoiets voor iemand met zo'n ego!
 

DeletedUser

Hahaha lolbroek om iets betaalt te krijgen moet je het laten registreren in Belgie of Europa.
Dus wat jij doet heeft geen zin.
Trouwens alles wat hier op staat mag men gebruiken anders lees de kleine lettertjes eens.
Trouwens als het om geld te doen is of om voordeel te halen uit dit spel.
Wens ik in mijn diepste van mijn hart dat je voorstel niet wordt gebruikt je verdient het niet vind ik .
 

DeletedUser3686

het betalen moet er niet bij hoor ik stel het voor het probleem is ik kan engels maar geen duits

bij rivieren recht maken staat er ook van stoomschepen of in die aard dus het zo er wel in passen en daarbj het probleem is dat jij niks zegt over het trein idee op het engelse
 

DeletedUser3686

en met betalen bedoel ik niet met echt geld dat ik gewoon direct een haven heb als dit wordt ingevoerd
ik bedoel, ja hoe zou je het zeggen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Je kan het natuurlijk ook op het .net versie zetten dan moet je het gaan vertalen in het Engels. De kans is aanwezig dat ze ook daar kijken.

mvg. floruci
 

DeletedUser

Dat klopt en dan kun je je daar ook aanmelden op het forum en het idee plaatsen;)
 

DeletedUser

Jij bent toch een:

Luitenant Van Cauteren
Dienst belgisch leger.
carolus999
___________

Maar kent geen engels dacht dat men meerdere tallen moest kennen in het leger voor een hogere post.
Ook al de voorstellen worden niet vergoed zolang ik het me kan herinderen door het bedrijf van het spel dus waarom jij wel.
Voorstellen zijn om het spel beter te maken niet om voordelen uit te halen zou niet fair zijn tegen over ander spelers vind ik.
 

DeletedUser3686

oke moet ik dan ook me aanmelden bij het spel zelf of kan ik dat met mijn huidige wachtwoordt doen
 

DeletedUser3686

ik moet frans nederlands en engels kennen

engels is de internationale taal die moet ik gebruiken in internationale wateren maar voor de rest kan ik duits een beetje spreken maar vooral niet schrijven

en dan moet ik geen voordelen hebben, he!!

zlang het er maar komt
 

DeletedUser

Je hoeft je alleen maar op het forum aan te melden, niet voor de Engelstalige game;)
 

DeletedUser3686

oke,

allemaal een dikke danku voor het gesteun (niet allemaal hoor!!)

hopelijk binnen kort een haven in de steden!!
 

DeletedUser3686

huh ik kan me daarneit inloggen dus ik ga op het engelse forum ik log mij in maar dat gaat niet
 
Bovenaan