• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Schade (sectorbonus van het fortgevecht)

Stel:
ik draag de volgende fg kleren:
http://prntscr.com/hwdjh6

Ik heb dan:
+30 schade (sectorbonus van het fortgevecht) van Natty wapenset
+40 schade (sectorbonus van het fortgevecht) van Black Bart kledingset
+15 schade (sectorbonus van het fortgevecht) van Black Bart paardenset

Ikzelf heb dan +85 schade van mijn eigen setbonus.

maar hoe zit het nou met de sectorbonus? Krijgt iedereen in mij sector ook +85 schade (lijkt me niet)? en hoe zit het als mijn buurman ook een soortgelijk setje aan heeft?

De grote vraag van mij is dus, welke schadebonus krijgt de sector nou?
 

DeletedUser15915

Je krijg ten alle tijden minimaal +85 schade van je eigen setbonus van deze kleding. Wanneer er nog een persoon in jouw vak staat dan wordt er gekeken naar wie de hoogste sectorbonus schade heeft. Mocht de andere +95 schade hebben dan krijgen jullie beide +95 schade. Mocht hij +50 schade hebben dan zullen jullie beide +85 ontvangen. Iedereen ontvangt dus de bonus van degene met de hoogste bonus.
 
Dus: wanneer er op een toren 1 iemand staat met de volledige Bart's set + Natty's wapenset, ontvangt iedereen daar +85 schade :o
 

DeletedUser4130

He, da's goed om te weten, bedankt Cor! Nooit echt actief bij stilgestaan. Doe laatste tijd niet zoveel fortgevechten meer maar af en toe nog wel.
Heb sortgelijke kledij als Don, lijkt me best om dan alle schadebonussen aan te doen of helemaal geen, een "lage" gaat in veel gevallen toch maar verloren.
 
Bovenaan