• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Saloon] Loterij #2

DeletedUser14251

ik heb nu al 2 dagen geleden 6 tickets gekocht maar nog steeds geen geld af van mijn bank :mad:?? wat betekent dit nu?? doe ik nou mee of niet?????????????????
 

DeletedUser15117

Het kan tot 3 dagen duren voordat het geld is afgeschreven, als het dan nog niet is gebeurd moet je nog ff reageren in je supportticket over de loterij.
 

DeletedUser905

ik heb nu al 2 dagen geleden 6 tickets gekocht maar nog steeds geen geld af van mijn bank :mad:?? wat betekent dit nu?? doe ik nou mee of niet?????????????????

Je antwoord:
  • Je krijgt een reactie binnen 72 uur. Als dit niet het geval is, graag reageren op de bestaande ticket, maak geen nieuw ticket aan.
Soms duurt het alleen wat langer als er voor elk ticket dat je wegwerkt 2 terug komen :p
 

DeletedUser905

Damn, wéér niet :(
Marco moet beter z'n best doen met draaien :laugh:
 

DeletedUser

jammer

tjeee maar 3 prijzen over al de werelden.......zo duidelijk waren ze niet bij uitschrijven loting toen :laugh:
( ik en meerderen dachten over/op elke wereld kans te maken op maar 3 prijzen dus)

en ze zijn nog te beroerd om NU te zeggen op welke wereld de prijzen zijn gevallen :hmf: :mad: suc6 met je volgende loting of iets anders..., maar ik doe niet meer mee dus :rolleyes:
 

DeletedUser14251

ik wil eigenlijk wel weten hoe de winnaars uitgekozen worden??:abe: :bandito:
 

DeletedUser15117

Om nou 1589 briefjes te schrijven is ook zo wat :p. Het zal idd wel iets digitaals zijn.
 
Waarschijnlijk gewoon alles onder elkaar in een excel bestand, 3 random nummers trekken en dan kijken wie er op de bijbehorende rij staat ;)
 
Bovenaan