• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Saloon] Loterij #2

DeletedUser4763

oke maar dan snap je ook wel waarom de hele bovenlaag van the west niet met zo,n loterij als deze mee doet , gewoon simpelweg omdat het niet interresant is om mee te doen
 

DeletedUser4007

je kijkt naar de prijzen
en dan beslis je

je doet mee.... of je doet niet mee

wat een gezeik wat er op andere servers gebeurd zeg:cool:
hoe bedoel je jaloers?:laugh:
 

DeletedUser4763

je kijkt naar de prijzen
en dan beslis je

je doet mee.... of je doet niet mee

wat een gezeik wat er op andere servers gebeurd zeg:cool:
hoe bedoel je jaloers?:laugh:


heeft niks met jaloers te maken maar dat mag jij denken ;)
 
oke maar dan snap je ook wel waarom de hele bovenlaag van the west niet met zo,n loterij als deze mee doet , gewoon simpelweg omdat het niet interresant is om mee te doen

Ik doe gewoon mee hoor, er zijn ook mensen die geen premium gebruiken en dus niet zo 'gemakkelijk' aan een rudolph kunnen komen.
 

DeletedUser4763

Ik doe gewoon mee hoor, er zijn ook mensen die geen premium gebruiken en dus niet zo 'gemakkelijk' aan een rudolph kunnen komen.

je hoeft geen premium te gebruiken om aan een rudolph te komen , er zijn er genoeg die met upb een kistjes kochten en die eruit trokken , maar goed dat je premium moet gebruiken om zoiets te kunnen krijgen is dus weer grote onzin
 
je hoeft geen premium te gebruiken om aan een rudolph te komen , er zijn er genoeg die met upb een kistjes kochten en die eruit trokken , maar goed dat je premium moet gebruiken om zoiets te kunnen krijgen is dus weer grote onzin

Het hoeft niet nee, maar als er uit premiumkisten Gouden kruizen en harmonica kniebroeken komen, maakt dat het wel verdomd moeilijk als je eindelijk 1500 muntjes hebt verzameld. Ze komen ook uit stalen kistjes, maar die kans is nog kleiner dan uit premiumkistjes lijkt me. Misschien dat jij of je omgeving toevallig het geluk hadden, maar het is zeker geen grote onzin dat je premium moet gebruiken. Dat maakt het proces wel een stuk sneller namelijk.

Ik vind het dus onterecht dat je deze prijzen als slecht bestempelt omdat iedereen deze items al heeft van de 'bovenlaag'. De topverzamelaars hebben er zeker heel veel moeite voor gedaan om deze items te krijgen, waar een wil is, is een weg.
 

DeletedUser4007

heeft niks met jaloers te maken maar dat mag jij denken ;)

hoe wil jij het dan noemen??

met je vergelijking naar andere servers?
wees eerst eens blij dat er een loterij is
ze kunnen het ook gewoon niet doen
valt er nix te zeuren ook:p
 

DeletedUser

Neen, je lulde onzin want je zei dat er op .net altijd een Innoriem/Howdah ofzo is en dat is een feitelijke onjuistheid. En ga hier nou maar niet meer op in want je hebt toch ongelijk. ;)



Voor dat soort waardevolle prijzen hebben ze daar ook duurdere loten. De prijzen voor de 5k-loten zijn wel vergelijkbaar.

De vraag is dus waarom ze hier niet ook die 10k- en 15k-loten hebben.

Al is het antwoord op die vraag al duidelijk wanneer je het aantal spelers vergelijkt. (9 prijzen is veel te veel voor zo weinig spelers als hier)

Kun jij eens proberen niet zo agressief en idioot te reageren op personen die jouw mening niet delen? Het is een feit dat er op .net betere prijzen zijn, deze hebben echter inderdaad een 5k-10k-15k systeem. Dit doet er echter niets aan af dat het systeem dat op .nl word gebruikt gewoon flut is. Wij hebben nu twee loterijen gehad terwijl .net er al 64 heeft gehad. Hoe moeilijk kan het voor een Communitymanager zijn om iedere week een loterijtje te organiseren met wat leuke prijzen? Ik durf te wedden dat .NL liever een 15k of 10k loterij zou hebben dan een 5k. Het punt dat buntlinerr probeert te maken is dat het op .NL wel eens wat beter mag.
 

DeletedUser3012

Kun jij eens proberen niet zo agressief en idioot te reageren op personen die jouw mening niet delen?

Zelf kun je blijkbaar niet beter. :laugh:

Het is een feit dat er op .net betere prijzen zijn, deze hebben echter inderdaad een 5k-10k-15k systeem. Dit doet er echter niets aan af dat het systeem dat op .nl word gebruikt gewoon flut is.

Dat is subjectief. Jammer voor je. ;)

Wij hebben nu twee loterijen gehad terwijl .net er al 64 heeft gehad. Hoe moeilijk kan het voor een Communitymanager zijn om iedere week een loterijtje te organiseren met wat leuke prijzen? Ik durf te wedden dat .NL liever een 15k of 10k loterij zou hebben dan een 5k. Het punt dat buntlinerr probeert te maken is dat het op .NL wel eens wat beter mag.

Met dat laatste ben ik het eens, maar dan had Bunt dat op een correcte manier moeten zeggen.

En doe eens niet zo gefrustreerd. :laugh:
 

DeletedUser

Ik zie toch diverse "het is nooit genoeg" houdingen.
Wees blij met wat je krijgt. Toen ze geen loterijen deden hoorde ik ook niet zoveel mensen klagen dat ze er wel 64 doen op .net.
 

DeletedUser4007

En nu weer on-topic. :officer:

volgens mij gaan alle posten over de loterij?

@ de rest
laat ze eerst lekker gaan met die loterij
zodat er een regelmaat komt in het verschijnen van die loterij
ga dan pas beginnen over de kwaliteit van de prijzen

gelijk met de botte bijl erin, zal de inzet voor het verschijnen van de loterij niet ten goede komen:cool:
 

DeletedUser15821

Zelf kun je blijkbaar niet beter. :laugh:



Dat is subjectief. Jammer voor je. ;)



Met dat laatste ben ik het eens, maar dan had Bunt dat op een correcte manier moeten zeggen.

En doe eens niet zo gefrustreerd. :laugh:

Ik zei dat ik de prijzen flut vond en dat ze beter mochten.

volgens mij gaan alle posten over de loterij?

@ de rest
laat ze eerst lekker gaan met die loterij
zodat er een regelmaat komt in het verschijnen van die loterij
ga dan pas beginnen over de kwaliteit van de prijzen

gelijk met de botte bijl erin, zal de inzet voor het verschijnen van de loterij niet ten goede komen:cool:

Ze kunnen best een 15k loterij geven ipv een 5k loterij, dat maakt geen verschil.

En nu weer on-topic. :officer:

Elke post hier is in discussie over de loterij.
 
Ik zei dat ik de prijzen flut vond en dat ze beter mochten.



Ze kunnen best een 15k loterij geven ipv een 5k loterij, dat maakt geen verschil.



Elke post hier is in discussie over de loterij.

Het ligt eraan, veel mensen willen best wel een lootje kopen voor 5k, maar bij 15k is het al direct wat serieuzer. Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen, want als je een miljoentje hebt boeit dat niet veel, echter er zijn ook mensen die niet altijd geld bij de hand hebben. Die vinden 15k teveel. Dit maakt dus het verschil. Uiteraard weten we niet het verschil tussen normale loterijen en eventuele duurdere met grotere prijzen wat er dan gebeurt met het aantal loten wat er is. Anyway, het is leuker om regelmatiger 'kleinere' loterijen te hebben en eens in de zoveel tijd grote prijzen, dat motiveert om vaker mee te doen :p

Het is toch ook leuk om een rudolph of WT riem te winnen met een zielige 5k in cash? :p Ja de kans is klein, maar de lage prijs maakt het juist zo aantrekkelijk.
 

DeletedUser15821

Het ligt eraan, veel mensen willen best wel een lootje kopen voor 5k, maar bij 15k is het al direct wat serieuzer. Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen, want als je een miljoentje hebt boeit dat niet veel, echter er zijn ook mensen die niet altijd geld bij de hand hebben. Die vinden 15k teveel. Dit maakt dus het verschil. Uiteraard weten we niet het verschil tussen normale loterijen en eventuele duurdere met grotere prijzen wat er dan gebeurt met het aantal loten wat er is. Anyway, het is leuker om regelmatiger 'kleinere' loterijen te hebben en eens in de zoveel tijd grote prijzen, dat motiveert om vaker mee te doen :p

Het is toch ook leuk om een rudolph of WT riem te winnen met een zielige 5k in cash? :p Ja de kans is klein, maar de lage prijs maakt het juist zo aantrekkelijk.

Ja oke, maar wat je hier zegt:

Anyway, het is leuker om regelmatiger 'kleinere' loterijen te hebben en eens in de zoveel tijd grote prijzen, dat motiveert om vaker mee te doen :p

We hebben maar 2 loterijen gehad, en op .net al 64!?
Dus als we wekelijks een loterij hebben, maakt me niet uit. Alleen we hebben al amper een loterij, en dan hebben we ook nog zulke bullshit (sorry) prijzen. Dat vind ik vervelend.
 
Ja oke, maar wat je hier zegt:



We hebben maar 2 loterijen gehad, en op .net al 64!?
Dus als we wekelijks een loterij hebben, maakt me niet uit. Alleen we hebben al amper een loterij, en dan hebben we ook nog zulke bullshit (sorry) prijzen. Dat vind ik vervelend.

Ik neem aan dat de loterij op .net al langer loopt en dat ze daar ook meer moderators hebben, omdat het een grotere actievere server is. Hier zijn die capaciteiten in minder mate beschikbaar, al het administratieve werk wat er bij komt kijken als veel mensen een supportticket maken met het aantal loten en op welke wereld, kost dat hoe dan ook tijd om te verwerken. Als het wat rustiger is(ik weet niet of dit het geval is) lijkt mij dat een geschikt moment om weer eens loterij te kunnen starten, maar als je een kleiner team hebt is dit denk ik lastiger.

Enige regelmaat zou natuurlijk wel fijn zijn(elke maand één?) want als je eens in de paar maanden komt aanzetten met een loterij en dan niet eens spectaculaire prijzen(alhoewel dit voor de meesten wel zo is) begrijp ik enige frustratie. Het lijkt mij ook handiger, het zorgt ook voor meer structuur. Mensen kunnen rekenen op de loterij die er weer aankomt in plaats van'Oh er is weer eens een loterij',

Bij deze raad ik het team ook aan om het regelmatiger te maken(mocht dit binnen de capaciteiten vallen). Bovenstaande punten als argumentatie. Het is natuurlijk al top dat het team het af en toe kan doen, maar met enige structuur zodat wij kunnen zien wat ons te wachten staat zal denk ik op prijs gesteld worden. En misschien dat er dan eens per half jaar grotere prijzen kunnen zijn. Waarom ik het over maanden heb? Kleinere server, minder mensen. Als het wekelijks gebeurt denk ik dat je op een gegeven moment heel weinig loten verkoopt. Volgens mij was het op de beta of op .net dat ik telkens eenzelfde naam zag terugkomen als winnaar, klopt dat?
 
Het aantal inzendingen per week valt best mee eigenlijk op .net, je kan dat makkelijk alleen regelen, het grotere modteam dat daar is maakt dus niet zo veel uit.
 
Bovenaan